• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з заправки картриджів, відновлення картриджів та обслуговування принтерів

Завершена

20 420.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.2% або 250.00 UAH
Період оскарження: 15.01.2020 16:59 - 20.01.2020 17:00
Вимога
Відхилено

Не згоден з вибором ПЕРЕМОЖЦЯ торгів

Номер: 96969e42621041898ab5767f10489af6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-003342-c.a1
Назва: Не згоден з вибором ПЕРЕМОЖЦЯ торгів
Вимога:
Деякі вимоги Замовника торгів до пропозицій Учасників 1. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору, а саме надати довідку за формою викладеною в цьому додатку… ДОВIДКА відсутня. 2. … надати копію аналогічного договору, а також копії документів, які підтверджують виконання договору, наприклад такі, як накладні, акти, тощо (на суму не менше ніж 80% від суми аналогічного договору)… Вважаємо, що КОПIЯ аналогічного договору відсутня, тому, що: • Тендер проводівся на закупівлю послуг за кодом ДК 021: 2015: 50310000-1, а надана копія договору на виконання послуг за кодом ДК 021: 2015: 50323000-5. • До договору немає специфікації, тому зрозуміти, які послуги виконувалися за договором неможливо. • Сума договору 60000 грн, а акти виконаних робіт представлені на загальну суму 81533 грн - це як може бути ??? (За підроблення документів учасник конкурсних торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі ст. 358 Кримінального кодексу України). 3. Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Зразок дивись нижче). ЛИСТ-ЗГОДА не надано. 4. Разом з цією тендерною документацією у ДОДАТКУ 1 подається проект договору. Учасник повинен уважно ознайомитись з проектом договору та надати завізований проект договору у складі своєї пропозиції, що означитиме згоду учасника з його умовами. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ не надано. 5. У складі своєї пропозиції учасник подає (завантажує в Систему) скановані копії оригіналів документів або скановані копії належним чином завірених копій документів. Копії інших документів, які подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути завірені підписом уповноваженої особи, тобто на кожній сторінці повинні бути підпис, ПІБ, посада. ВИТЯГ з реєстру платникiв єдиного податку - не завірений належним чином. ВИПИСКА з єдиного державного реєстру - не завірена належним чином. 6. У складі своєї пропозиції учасник надає копію ліцензії або дозволу на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (у разі необхідності отримання ліцензії або дозволу згідно із нормами чинного законодавства). У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні ліцензії або дозволу, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно правові акти законодавства. Копiю ліцензії, дозволу або ДОВIДКУ у довільній формі із зазначенням відповідної інформації – не надано. Виходячи з вищевикладеного та розділу Оголошення 6.6. "Період кваліфікації" вступає в дію пункт 6.6.3. Замовник відхиляє пропозицію учасника, у разі її невідповідності вимогам замовника викладеним у цьому оголошенні та додатках до нього. Виходячи з вищевикладеного вимагаємо від тендерного комітету Замовника: 1. Скасувати своє рішення про визнання переможцем торгів ФОП Дятленко О.С., 2. Дискваліфікувати учасника торгів ФОП Дятленко О.С., як учасника, тендерна документація якого не відповідає вимогам Замовника. 3. Перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «При проведенні допорогових закупівель КП «Ритуальна служба» керується рішенням Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді» (із змінами) (далі – Положення) та дотримується принципів здійснення закупівель визначених Законом «Про публічні закупівлі». Розглянувши документи учасника ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" (ІПН: 3208603621) пропозиція, якого була визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, визначили, що у складі пропозиції присутні всі документи, які вимагалися документацією закупівлі, у тому числі: 1. Довідка про досвід виконання договору за формою- надана (файл «Квалификация ст 17.pdf» стор.10); 2. Сканкопія аналогічного договору – надана (файл «Досвід 1.rar»). Предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 50323000-5 «Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв» та за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» є аналогічними. 3. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних - наданий (файл «Квалификация ст 17.pdf» стор.12); 4. Проект договору викладений у Додатку 1 до Оголошення, підписаний на кожній сторінці - наданий (файл «Квалификация ст 17.pdf» стор.22-25); 5. Витяг з реєстру платників єдиного податку - наданий (файл «Уставні 1.rar»). Документ наданий у вигляді сканованої копії з оригіналу документу, що відповідає рекомендаціям щодо оформлення документів пропозиції, а саме «У складі своєї пропозиції учасник подає (завантажує в Систему) скановані копії оригіналів документів або скановані копії належним чином завірених копій документів.» 6. Довідка щодо ліцензування - надана (файл «Квалификация ст 17.pdf» стор.17); Отже учасником-переможцем надані всі документи, які вимагалися замовником. Усі інші зауваження замовник відносить до таких, що не призведуть до погіршення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, керуючись п.6.6.6 Оголошення «Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції конкурсних торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, такі як орфографічні помилки та механічні описки або інші помилки, які не призведуть до погіршення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та дискримінації інших учасників.»
Статус вимоги: Відхилено