-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (охорона об'єкту)
Завершена
191 974.32
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 959.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 959.87 UAH
Період оскарження:
15.01.2020 15:56 - 20.01.2020 16:30
Вимога
Відхилено
Скарга на умови закупівлі
Номер:
30bdc290e6da4d768861c0086009627e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-15-002773-c.b1
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Вимога:
Пунктом 4 Додатку 3 тендерної документації «Технічні вимоги «ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги(Фізична охорона об’єкту)» замовником вимагається «надати гарантійний лист про надання прав доступу Замовнику до системи GPS моніторингу для перегляду інформації стосовно розташування груп мобільного реагування у Південному районі міста Кам’янське».Зазначеною вимогою Замовник порушує законодавство України у сфері інформації, зокрема, вимагає гарантувати надання доступу до конфіденційної інформації охоронного підприємства, якою є система GPS моніторингу щодо розташування груп мобільного реагування учасника.
Відповідно до частини 2 ст. 21 Закону України "Про інформацію" «Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом». Тобто, конфіденційна інформація — інформація про фізичну або юридичну особу, доступ та поширення якої можливі лише за згодою її власників та на тих умовах, які вони вкажуть. Конфіденційна інформація належить до інформації з обмеженим доступом.
Дані системи GPS моніторингу стосовно розташування груп мобільного реагування охоронного підприємства не підпадають під дію частини 4 ст.21 Закону України "Про інформацію", якою визначені відомості, що не можуть бути віднесені до інформації з обмеженим доступом:
1) про стан довкілля, якість харчових продуктів і предметів побуту;
2) про аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні ситуації, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці людей;
3) про стан здоров'я населення, його життєвий рівень, включаючи харчування, одяг, житло, медичне обслуговування та соціальне забезпечення, а також про соціально-демографічні показники, стан правопорядку, освіти і культури населення;
4) про факти порушення прав і свобод людини, включаючи інформацію, що міститься в архівних документах колишніх радянських органів державної безпеки, пов’язаних з політичними репресіями, Голодомором 1932-1933 років в Україні та іншими злочинами, вчиненими представниками комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів;
5) про незаконні дії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб;
5-1) щодо діяльності державних та комунальних унітарних підприємств, господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або територіальній громаді, а також господарських товариств, 50 і більше відсотків акцій (часток) яких належать господарському товариству, частка держави або територіальної громади в якому становить 100 відсотків, що підлягають обов’язковому оприлюдненню відповідно до закону;
6) інші відомості, доступ до яких не може бути обмежено відповідно до законів та міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Також, дані системи GPS моніторингу стосовно розташування груп мобільного реагування охоронного підприємства не підпадають під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. № 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці", якою визначено, що комерційної таємниці не становлять:
- установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами;
- інформація за всіма встановленими формами державної звітності;
- дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів;
- відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць;
- документи про сплату податків і обов'язкових платежів;
- інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків;
- документи про платоспроможність;
- відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю;
- відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.
Конфіденційна інформація у відношенні системи GPS моніторингу охоронного підприємства містить комерційну таємницю, тобто інформація стосовно розташування груп мобільного реагування в цілому чи в певній формі, у сукупності складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які не є співробітниками окремих підрозділів охоронного підприємства. У зв'язку з цим зазначена інформація має комерційну цінність, є предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих охоронним підприємством, яке законно контролює цю інформацію. Тобто будь-яке розголошення третім особам зазначених даних може бути використано конкурентами і, відповідно, завдати економічної та іншої шкоди учаснику.
Відповідно до частини 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено кваліфікаційні критерії, пункт 1 - «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Надання гарантійного листа про надання прав доступу Замовнику до системи GPS моніторингу для перегляду інформації стосовно розташування груп мобільного реагування порушує чинне законодавство України,примушує учасника не просто підтвердити виконання критерію, а розголосити власну конфіденційну інформацію. Частиною 2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна».
На підставі викладеного,вимога надати гарантійний лист про надання прав доступу Замовнику до системи GPS моніторингу для перегляду інформації стосовно розташування груп мобільного реагування учасника порушує чинне законодавство України у сфері інформації та державних закупівель. Вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2020 19:08
Вирішення:
Дякуємо за звернення!
На Ваше звернення , щодо вимоги тендерної документації Додаток 3 п.4 «Технічні вимоги «ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги(Фізична охорона об’єкту)» надати гарантійний лист про надання прав доступу Замовнику до системи GPS моніторингу для перегляду інформації стосовно розташування груп мобільного реагування в Південному районі м. Кам’янське, включена до складу тендерної пропозиції на підставі вище вказаних пунктів тендерної документації для можливості здійснювати перевірку охоронників на предмет виконання своїх обов’язків. Які мають можливість оперативно прибути на об’єкт для підтримки фізичної охорони, та з метою запобігання правопорушень, забезпечення якісного та своєчасного надання послуг Учасником відповідно до умов Договору.
Замовник має право бути упевненим у можливості Учасника виконувати зазначені вимоги. Крім того, відповідно до п2. ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» «…. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.»
Відповідно до Вашого звернення, у зазначених Вами документах Закону України "Про інформацію" чинного законодавства про комерційну таємницею та конфіденційну інформацію чітко не визначено, що саме інформація стосовно розташування груп мобільного реагування охоронних організацій відноситься до конфіденційної інформації. Отже підстави визнати дану інформацію комерційною таємницею або конфіденційною інформацією відсутні.
В зв’язку з вищезазначеним та враховуючи досвід замовлення аналогічних послуг, Вважаємо вимогу Замовника об’єктивною, законною та такою, що не порушує прав інших учасників та ґрунтується на діючих нормативно – правових документах.
Статус вимоги:
Відхилено