-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо, бензин А-92
Дизельне паливо, бензин А-92
Завершена
2 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 000.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2020 15:26 - 26.01.2020 00:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА (ТД)
Номер:
8ad7151da3e6462db8e144dc0cc7728b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-15-002472-c.c1
Назва:
ВИМОГА (ТД)
Вимога:
Вилучити дискримінаційну умову з тендерної документації та привести її у відповідність до вимог законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- БОГОДУХІВЖИТЛО.docx 20.01.2020 15:34
Дата подачі:
20.01.2020 15:34
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу UA-2020-01-15-002472-c.c1 повідомляємо наступне. КП "БОГОДУХІВЖИТЛО" ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" керується в своїй діяльності Законами та нормативними актами України. Так у ст.1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» чітко і недвозначно прописано термін роздрібної торгівлі пальним. Ми, як Замовник, можемо отримувати пальне виключно на АЗС через паливороздавальні колонки. Тому Замовник автоматично стає учасником роздрібної торгівлі пальним. Договір ми можемо укладати тільки з підприємством, яке має право на роздрібну торгівлю пальним. Право роздрібної торгівлі пальним згідно законодавства України надається через видачу ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.
Ваше ствердження про те, що тендерна пропозиція містить дискримінаційну вимогу та суперечить вимогам ст.3 та с.5 Закону України «Про публічні закупівлі», є недоречним тому що:
1) Предметом закупки є за ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (у талонах) та Дизельне паливо (у талонах)). Тобто, ми як Замовник, закуповуємо Бензин А-92 та Дизельне паливо, а не талони. Згідно технічних (якісних) умов до закупівлі, для нас паливні талони є технічним засобом отримання палива через АЗС.
2) Законом від 23.11.18 р. № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесені зміни до Закону № 481, якими, зокрема, запроваджено ліцензування господарської діяльності з виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним.
3) Договором, який опосередковує партнерські відносини, є договір про спільну діяльність та договір концесії. Так, згідно зі ст. 1130 Цивільного кодексу за договором про спільну діяльність сторони (учасники) зобов’язуються спільно діяти без створення юрособи для досягнення певної мети, що не суперечить законодавству. Спільна діяльність може провадитися шляхом об’єднання вкладів учасників (просте товариство) або без такого об’єднання. При цьому чинне законодавство у сфері ліцензування видів госпдіяльності не передбачає винятків для провадження видів госпдіяльності, що підлягають ліцензуванню, на підставі партнерських договорів без отримання відповідної ліцензії. З огляду на зазначене, незважаючи на наявність в учасника партнерського договору щодо роздрібної продажі пального, для укладення договору про закупівлю такий учасник має подати належним чином засвідчену копію діючої ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Отже, навіть за наявності партнерського договору з виробником пального претендент на перемогу в процедурі закупівлі пального зобов’язаний мати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
На підставі вищенаведеного наголошуємо, що при проведенні закупівель Замовник додержується усіх принципів здійснення закупівель встановленими в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено