• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ (ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо)Natural gas (ДК 021:2015: 09120000-6 )gas fuel

Торги відмінено

4 849 384.36 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 246.92 UAH
Період оскарження: 15.01.2020 14:22 - 22.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги (з публікацією англійською мовою) в частині незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АС», а відтак недопущення ТОВ «АС» до аукціону закупівлі

Номер: bd5f77fcd5274c07ae549cee3cd03b66
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-001907-c.a3
Назва: СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги (з публікацією англійською мовою) в частині незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АС», а відтак недопущення ТОВ «АС» до аукціону закупівлі
Скарга:
Скарга надається окремим файлом
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.04.2020 19:30
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "АС", Червов Олексій Ігорович 380504285556 dkupchinskiy_as@ukr.net
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга

Номер: 3055ce02783b430cabfbc8f6c6f1907a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-001907-c.c4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення по скарзі: 08.04.2020 19:27
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Віктор Насташенко +380442247773 tender.ugr@gmail.com
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінайної вимоги

Номер: 495321a737f94df5a75fd679741a3eb1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-001907-c.b2
Назва: Щодо усунення дискримінайної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання Лист (довідка) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою (за наявності), з інформацією про виконання договорів з аналогічним предметом закупівлі (за останні два роки), який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджувальними документами (завіреною копією договору), оригіналом листа - відгуку контрагента та оператора ГРМ. Інформація може надаватися про договори, які виконуються. Слід звернути увагу, що у Постачальників з Операторами ГРМ є договірні відносини тільки на надання послуг, пов'язаних з припиненням (обмеженням) постачання природного газу споживачам. Згідно даних договорів Оператори ГРМ здійснюють припинення газопостачання споживачу на умовах, передбачених договором у відповідності до вимог Кодексу ГРМ, Правил постасання та Постановою КМУ від 08.12.2006 р. № 1687 та відповідно до вимог технічних інструкцій та Правил безпеки, а Постачальник своєчасно та в повнму обсязі сплачує кошти за виконані роботи. Таким чином відсутні законні підстави на звернення до Операторів ГРМ для отримання відгуків, оскільки останні не уповноважені на надання листів-відгуків постачальника природного газу. Дані листи не відповідають діючому законодавству. Тому просимо розглянути дане звернення, внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме: виключити з умов тендерної документації надання листа-відгуку від Оператора ГРМ та надати відповідь у встановлений строк. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З метою усунень порушень у сфері публічних закупівель Тендерний комітет відділу освіти Марківської районної державної адміністрації Луганської області розглянув Вимогу до відома прийняті зауваження щодо розробки Тендерної документації, внесені зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога до тендерної документації

Номер: ccf6bc2263c74b3e8dc733eaa297b99d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-001907-c.a1
Назва: Вимога до тендерної документації
Вимога:
Вимога до тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет розглянув Ваші вимоги та повідомляє: Ураховуючи пункт 5 Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 04.09.2015 за № 1058/27503, згідно з яким банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунку платника податків до контролюючого органу, у якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунку. Частиною третьої статті 26 Закону України «Про виконавче провадження» встановлено, що у заяві про примусове виконання рішення стягувач має право зазначити відомості, що ідентифікують боржника чи можуть сприяти примусовому виконанню рішення (рахунок боржника, місце роботи чи отримання ним інших доходів, конкретне майно боржника та його місцезнаходження тощо), рахунки в банківських установах для отримання ним коштів, стягнутих з боржника, а також зазначає суму, яка частково сплачена боржником за виконавчим документом, за наявності часткової сплати. Згідно з частиною сьомою статті 26 Закону України «Про виконавче провадження» у разі якщо в заяві стягувача зазначено рахунки боржника у банках, інших фінансових установах, виконавець негайно після відкриття виконавчого провадження накладає арешт на кошти боржника. Отже, з метою забезпечення права замовника на ефективний судовий захист та дієвого і своєчасного виконання судового рішення, учасник процедури закупівлі повинен надати інформацію з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах; Учасник для правильного складання замовником договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру, та довідка з обслуговуючого банку про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Як вбачається із Тендерної документації на закупівлю по предмету: ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), затвердженої за рішенням тендерного комітету, згідно з протоколом від 23.07.2019, (ідентифікаційний номер UA-2019-07-23-001429-b) предметом закупівлі є товар – природний газ разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т. ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу. Послуги із замовлення (бронювання) потужності – послуги, які надаються постачальником споживачу та полягають у замовленні (бронюванні) потужності (нарахування тарифу на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи за 1000 кубічних метрів за добу) постачальником у оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу споживачу у відповідній газовій добі/місяці/кварталі/році. Потужність - максимально допустиме перетікання обсягу природного газу, виражене в одиницях енергії до одиниці часу, що надається замовнику послуг транспортування відповідно до договору транспортування. З огляду на Національний класифікатор України «Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010» придбання цього предмету закупівлі відбувається у результаті господарської діяльності із розподілення газоподібного палива через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.22), торгівлі газом через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.23), оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (код КВЕД 46.71). Відповідно до пунктів 1, 3 частини першої статті 1 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» вплив на довкілля (далі - вплив) - будь-які наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров’я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об’єктів, історичних пам’яток та інших матеріальних об’єктів чи для сукупності цих факторів, а також наслідки для об’єктів культурної спадщини чи соціально-економічних умов, які є результатом зміни цих факторів. Планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище; планована діяльність не включає реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, розширення, перепрофілювання об’єктів, інші втручання в природне середовище, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України. Згідно із статтею 2 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» оцінка впливу на довкілля - це процедура виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки будь-якого виду планованої господарської діяльності на стан довкілля і здоров’я населення. Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає перелік видів господарської діяльності, які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля та отримати висновок (частини друга і третя статті 3 цього Закону). Діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями не визначена серед видів планованої діяльності, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. Таким чином, саме Законом підтверджується, що діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями і за результатами якої замовник придбаває предмет закупівлі, не здійснює негативний вплив на навколишнє середовище. Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації з метою уникнення небезпечних подій, нещасних випадків, професійних захворювань працівників та аварійних ситуацій від можливого негативного впливу небезпек. Учасник має надати сертифікат стосовно політики у сфері безпеки праці, що є основою для встановлення та аналізування цілей у сфері безпеки праці, тобто учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010 "Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги" (OHSAS 18001:2007, IDT). Згідно з пунктом 6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку 3 до тендерної документації. Зі зростанням масштабів виробництва та технологічних можливостей збільшується масштаб наслідків від аварій, а також небезпека для здоров'я та життя співробітників, насамперед тих, що виконують роботи з підвищеною небезпекою. Особливо високий ступінь ризику на підприємствах нафтогазового комплексу, добувної та хімічної галузей промисловості, будівельної індустрії. Сьогодні виробничі компанії прагнуть, з одного боку, зменшити витрати, пов'язані з охороною здоров'я та безпекою праці, з іншого боку — підвищити безпеку виробництва, ефективно керуючи пов'язаними з ним ризиками для людини, і одночасно поліпшити корпоративний імідж. З цією метою, підприємства впроваджують у себе системи управління професійною безпекою та здоров'ям, орієнтуючись на вимоги міжнародного стандарту OHSAS 18001. Отже, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати чинний сертифікат міжнародного стандарту OHSAS 18001. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Отже, АМК схвально відноситься до умови тендерної документації щодо надання документів на підтвердження дотримання Учасником законодавчих та інших нормативних вимог з безпеки праці, що пов'язані з діяльністю підприємства.
Статус вимоги: Задоволено