• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газ скраплений

Завершена

780 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 340.00 UAH
Період оскарження: 15.01.2020 14:08 - 02.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: bf124958993c43ea88755b932ced5bcf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-001767-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Покупцем 20.01.2020 р. було опубліковано відповідь на Вимогу щодо внесення змін до тендерної документації від 17.01.2020 р. Покупець вказує, що Відповідно до п. 5.7. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ: «- подання представником Замовника одноразових бланків (талонів) зобов’язує Постачальника негайно видати Товар в кількості, зазначеному в одноразових бланках (талонах).» Згідно п. 6.3.1. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ Постачальник зобов’язаний: «- відвантажити Товар Покупцеві за пред’явленням талонів, виписаних Постачальником, на автозаправних станціях цілодобово, без вихідних.» Тобто ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ містить пункти, що є достатніми для гарантування безперебійного відвантаження товару. Слід зауважити, що Покупець не пояснив необхідність накладення неспіврозмірного штрафу в розмірі 5000 грн. за кожен факт відмови та/або за невиконання вимоги негайно отоварити талони, та розумність і справедливість залучення для посвідчення факту будь-яку третю особу, яка підпише акт. Впевнені, що законодавством передбачено достатньо способів і засобів доказування порушеного контрагентом взятого на себе обовязку за цивільно-правовим договором. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення з п. 7.3 Розділу VІІ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ частини тексту, а саме: «- за відмову в отоварюванні талонів на АЗС, погоджених у переліку та/або при невиконанні вимоги негайно отоварити талони Постачальник сплачує Покупцю штраф в розмірі 5000 грн. за кожен факт відмови та/або за невиконання вимоги негайно отоварити талони. Такі факти можуть бути підтверджені відповідним актом, підписаним представником Покупця та представником АЗС. В разі відмови представника АЗС від підписання акту, представник Покупця має право залучити для посвідчення факту будь-яку третю особу, яка підпише акт. Такий акт буде вважатися належним та достатнім доказом порушення.» У випадку невилучення вищенаведеної частини тендерної документації, будемо вважати Покупця таким, що перешкоджає добросовісній конкуренції шляхом недопуску потенційних учасників, ставлячи дискримінаційні умови в тендерній документації, що підтвердив досвід тотожного невдалого тендеру за ідентифікатором UA-P-2019-12-23-003683-b від 09.01.2020 року. Будемо використовувати всі можливі, в законному полі, способи встановлення справедливості.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом КП «Харківжилбуд» було розглянуто Вашу вимогу. Насамперед зауважимо, що тендерна документація складена згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У Статуті КП «Харківжилбуд» передбачено, що власником майна підприємства є територіальна громада міста Харкова в особі Харківської міської ради. Функції управління підприємством покладені Харківською міською радою на Департамент житлового господарства Харківської міської ради. Для здійснення підприємством покладених завдань та на виконання умов чинного законодавства, КП «Харківжилбуд» було оголошено відкриті торги UA-2020-01-15-001767-c. Необхідність в своєчасному отоварюванні талонів викликано обов’язком виконання своїх статутних задач, а саме: надання послуг з ремонту, будівництва та експлуатації будівель, благоустрій та підтримання належного санітарного стану прибудинкових територій, та інших об’єктів житлово-комунальної сфери; забезпечення належного рівня технічного стану житлового фонду. Наполягаючи на виключенні вищезазначеного пункту, Ви, таким чином заздалегідь передбачаєте можливість порушення Вами умов договору, а саме п п.5.7. та 6.3.1 проекту Договору, ставлячи під загрозу здійснення господарської діяльності КП «Харківжилбуд». У Вашій вимозі також є посилання на тендер, який було оголошено 09.01.2019 року UA-P-2019-12-23-003683-b. Факт визнання торгів такими, що не відбулися, ніяким чином не свідчить про будь-які дискримінаційні умови в тендерній документації. Це Ваша суб’єктивна думка. Згідно норм чинного законодавства, а саме п. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Звернень не було, що може свідчити про дотримання Замовником принципів добросовісної конкуренції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 73f152ecb5944e939cf1aaf4df87666a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-001767-c.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
15 січня 2019 року було оприлюднено процедуру публічної закупівлі за ідентифікатором UA-P-2020-01-14-000983-c. Тендерним комітетом на ЦБД prozorro.gov.ua було розміщено тендерну документацію. Провівши детальний аналіз тендерної документації замовника та проаналізувавши відповідність вимог чинному законодавству, установлених замовником до учасників, маємо зазначити наступне: Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, що суперечить законодавству України. п. 7.3 Розділу VІІ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (далі – проект), розміщеного в Додатку 3 до тендерної документації визначає наступну вимогу до учасників: «- за відмову в отоварюванні талонів на АЗС, погоджених у переліку та/або при невиконанні вимоги негайно отоварити талони Постачальник сплачує Покупцю штраф в розмірі 5000 грн. за кожен факт відмови та/або за невиконання вимоги негайно отоварити талони. Такі факти можуть бути підтверджені відповідним актом, підписаним представником Покупця та представником АЗС. В разі відмови представника АЗС від підписання акту, представник Покупця має право залучити для посвідчення факту будь-яку третю особу, яка підпише акт. Такий акт буде вважатися належним та достатнім доказом порушення.» Насамперед слід зазначити, що згідно з ст. 36 п. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 4 ст. 4 Цивільного кодексу України: «Актами цивільного законодавства є також постанови Кабінету Міністрів України.» Згідно з п. 13 Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1997 р. № 1442 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1159): «Автотранспортні засоби заправляються нафтопродуктами на автозаправних станціях, автогазозаправних станціях, в автогазозаправних пунктах у порядку черги, за винятком автомобілів спеціального призначення та автомобілів громадян, яким згідно із законодавством встановлено пільги.» Крім того, згідно з пп. 10.13 п. 10 Правил пожежної безпеки в Україні, затвердженими Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 1417 від 30.12.2014 року: На АЗС забороняються: відпускання палива роздавальними колонками, які підключені до заповнюваних резервуарів (під час зливання нафтопродуктів); З вищезазначеного очевидно, що невиконання вимоги негайно отоварити талони, в окремих випадках законодавчо обумовлене. Постачальник зобов’язаний не отоварити талон, а в інакшому випадку він порушить законодавство України. На нашу переконливу думку штраф в розмірі 5000 грн. є неспіврозмірним до вчиненого порушення. У випадку невиконання вимоги отоварити талони, на об’єм 40 л (середній розмір газового балону автомобіля) при максимальній ціні, що може бути сформована за результатами закупівлі, втрати не будуть перевищувати 540 грн. Вважаємо, що даною умовою порушується ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України, а саме не враховані вимоги розумності та справедливості. Крім того, очевидно, що частина проекту «В разі відмови представника АЗС від підписання акту, представник Покупця має право залучити для посвідчення факту будь-яку третю особу, яка підпише акт. Такий акт буде вважатися належним та достатнім доказом порушення.» цілком порушує право на захист Постачальника. Немає жодних підстав вважати, що «будь-яка третя особа» об’єктивна, чесна та неупереджена, більш того, вона може бути зацікавлена і вмотивована посвідчити факт невиконання вимоги негайно отоварити талон, навіть у випадку, коли вказане порушення не було вчинене. Ми розуміємо і поважаємо намагання Замовника убезпечити та захистити свої права, і гарантувати безперебійне отоварення талонів, але при цьому впевнені, що п. 7.3 Розділу VІІ проекту ставить в ризикове і беззахисне становище Постачальника. Виходячи з цього констатуємо, що порушується основна мета Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення ефективного здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвитку добросовісної конкуренції. Сподіваємось на порозуміння та дотримання з боку Замовника норм чинного законодавства. Враховуючи вищенаведене, ПРОСИМО внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення з п. 7.3 Розділу VІІ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ частини тексту, а саме: «- за відмову в отоварюванні талонів на АЗС, погоджених у переліку та/або при невиконанні вимоги негайно отоварити талони Постачальник сплачує Покупцю штраф в розмірі 5000 грн. за кожен факт відмови та/або за невиконання вимоги негайно отоварити талони. Такі факти можуть бути підтверджені відповідним актом, підписаним представником Покупця та представником АЗС. В разі відмови представника АЗС від підписання акту, представник Покупця має право залучити для посвідчення факту будь-яку третю особу, яка підпише акт. Такий акт буде вважатися належним та достатнім доказом порушення.»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом КП «Харківжилбуд» було розглянуто Вашу вимогу. Тендерна документація містить таку вимогу: п. 7.3 Розділу VІІ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (далі – проект), розміщеного в Додатку 3 до тендерної документації визначає наступну вимогу до учасників: «- за відмову в отоварюванні талонів на АЗС, погоджених у переліку та/або при невиконанні вимоги негайно отоварити талони Постачальник сплачує Покупцю штраф в розмірі 5000 грн. за кожен факт відмови та/або за невиконання вимоги негайно отоварити талони. Такі факти можуть бути підтверджені відповідним актом, підписаним представником Покупця та представником АЗС. В разі відмови представника АЗС від підписання акту, представник Покупця має право залучити для посвідчення факту будь-яку третю особу, яка підпише акт. Такий акт буде вважатися належним та достатнім доказом порушення». Відповідно до п. 5.7. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ: «- подання представником Замовника одноразових бланків (талонів) зобов’язує Постачальника негайно видати Товар в кількості, зазначеному в одноразових бланках (талонах).» Згідно п. 6.3.1. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ Постачальник зобов’язаний: «- відвантажити Товар Покупцеві за пред’явленням талонів, виписаних Постачальником, на автозаправних станціях цілодобово, без вихідних.». Невиконання Постачальником вищезазначених умов є по суті відмовою в односторонньому порядку від виконання умов договору, що є недопустимим згідно с. 525 Цивільного кодексу України. Також зазначаємо, що умови, визначені п. 5.7., п. 6.3.1., п. 7.3. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ не передбачають заправку транспорту Замовника в порушення порядку черги та автомобілів громадян, яким згідно із законодавством встановлено пільги, а також під час зливання нафтопродуктів. Таким чином, відповідальність, передбачена п. 7.3. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, не застосовується у вищезазначених випадках. Метою діяльності КП «Харківжилбуд» є надання послуг з ремонту, будівництва та експлуатації будівель, благоустрій та підтримання належного санітарного стану прибудинкових територій, та інших об’єктів житлово-комунальної сфери; забезпечення належного рівня технічного стану житлового фонду. Задля виконання поставлених завдань належним чином та у строки, необхідним є своєчасне забезпечення машин паливно-мастильними матеріалами, що гарантується встановленням відповідальності Постачальника згідно умов проекту договору.
Статус вимоги: Відхилено