• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери в зборі за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження: 15.01.2020 13:37 - 26.01.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога Замовника

Номер: 987441797b82463999893bc8be6eb0ef
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-001614-c.c1
Назва: Дискримінаційна вимога Замовника
Вимога:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-01-15-001614-c в оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.Так, відповідно до п. 1.7. Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» Тендерної документації, Учасник має надати Копії документів, що підтверджують наявність сервісного центру у м. Чернівці. Учасник повинен вказати в інформаційній довідці адресу та контактний телефон такого сервісного центру. Наше підприємство має намір взяти участь у вказаній закупівлі. Однак, у разі прийняття нами участі в процедурі закупівлі без усунення Замовником дискримінаційних вимог наша пропозиція буде відхилена з підстав невідповідності вимогам встановлених в ТД, оскільки підприємство має сервісний центр в іншому місті. Замовник обґрунтовано не довів, необхідність встановлення даної вимоги в тендерній документації. Сервісний центр може знаходитися і в будь-якому іншому місті, що жодним чином не може впливати на якість товару та на виконання гарантійних зобов’язань, оскільки відповідно до п. 2.2. та 2.3. Додатку 3 тендерної документації, Замовник вимагає надати: - Гарантійний лист, в довільній формі, що Учасник зобов’язується здійснювати гарантійне обслуговування за власний рахунок на протязі дії гарантійного терміну експлуатації товару, що є предметом закупівлі. Гарантійне обслуговування та ремонт устаткування виконується з виїздом фахівця до місця розташування обладнання у Замовника. При необхідності доставки до сервісного центру обладнання, яке вийшло з ладу, доставка (включаючи повернення до Замовника) виконується учасником за його рахунок. - Гарантійний лист, в довільній формі, що Учасник бере на себе обов’язки по відшкодуванню транспортних збитків по поверненню неякісного товару або через ненадання відповідних документів. Зважаючи на вищесказане, всі витрати на доставку/повернення товару та гарантійне обслуговування бере на себе Учасник, що не призведе до додаткових фінансових витрат зі сторони Замовника, якщо сервісний центр буде знаходитися в іншому місті, ніж Чернівці. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників на закупівлю Персональних комп'ютерів в зборі за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), а саме п.1.7. «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики», виключивши вимогу про те, що Учаснику необхідно мати сервісний центр у м. Чернівці.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник. Повідомляємо,тендерний комітет вніс зміни до Тендерної документації. пункт 1.7. ТД замінено на: "Гарантійний лист, що постачальник товару має сервісне обслуговування комп’ютерної техніки; Постачальник повинен вказати в інформаційній довідці адресу та контактний телефон такого сервісного центру"
Статус вимоги: Задоволено