• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

9052 (90524000-6 Послуги по завантаженню, перевезенню клінічних відходів для подальшого їх знешкодження) – Послуги по завантаженню, перевезенню клінічних відходів для подальшого їх знешкодження (Джерело фінансування – кошти місцевого бюджета та власні надходження)

Завершена

8 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44.00 UAH
Період оскарження: 15.01.2020 12:39 - 16.01.2020 13:00
Вимога
Відхилено

неправомірна дискваліфікація найнижчої пропозиції та невідповідність пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Номер: 8c97d94bdd40422cb2167d5954cea7ee
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-001294-c.c7
Назва: неправомірна дискваліфікація найнижчої пропозиції та невідповідність пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Вимога:
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ» (надалі - переможець) так як пропозиція останнього не відповідає вимогам Замовника та нормам чинного законодавства. Свої доводи скаржник аргументує наступним: 1) Замовник вимагає в складі пропозиції надати сертифікат відповідності. Переможець в складі своєї пропозиції надав сертифікат відповідності №UA.013.0189906-11 серії ВВ термін дії якого закінчився 12.12.2012 (8 років протсрочки) – як внаслідок даний документ не є дійсний та втрачає юридичну силу на існування. ГОСТ 21204-93, 27824-88, 12.2.003-91, 10617-83 втратили чинність в Україні а на заміну їм вийшли відповідні ДСТУ, як внаслідок обладнання переможця не відповідає вимогам діючих стандартів та законодавству. Як внаслідок Переможець не виконав вимоги Тендерної документації в цій частині Вище викладене свідчить про невідповідність пропозиції переможця вимогам Замовника, діючому законодавству, тому вимагаємо провести неупереджену оцінку тендерної пропозиції Замовника та дискваліфікувати ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як таку , що не відповідає вимогам Замовника. Щодо оцінки пропозиції ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС»: 1) Замовник на стадії уточнень проігнорував три останні вимоги щодо порушення Замовником діючого законодавства, чим порушив Наказу №10 від 19.03.19 та №11 від 20.03.19 ДП «Прозорро». 2) Основним критерієм оцінки є ціна. Замовник не економити 1936,00 грн, що складає 22 % від бюджету закупівлі. Надав відповідь, що сертифікат ISO для нього є гарантом надання екологічно безпечних послуг, коли наявність даного сертифікату скасовано на державному рівні (тобто для Держави - це не є гарантією екологічно безпечних послуг, а для Замовника є ), будь- які посилання у Замовника на діюче законодавство відсутнє (Закони, Накази і тд. і тп.), чому він прописує в документації наявність сертифікату ІСО. 3) Зазначаємо, що наразі згідно аналогічних дискримінаційних вимог, як встановив Тендерний комітет Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно - діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва, знаходиться на розгляді Скарга у постійно діючої колегії АМКУ (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-10-002015-c) по закінченню розгляду якої ми залишаємо за собою право звернутись до відповідних органів, які регулюють діяльність закупівель тендерного комітету Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно - діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва з метою притягнення до відповідальності осіб. які порушують діюче законодавство в сфері закупівель, ЗУ "Про відходи", постанову КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», Порушення Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999 , встановлення змови між членами тендерного комітету Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно - діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва та посадовими особами ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому будь-який учасник, який за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи екологічного менеджменту. В закупівлі не вимагалось надати оновлений сертифікат відповідності, також не існує нормативних документів, які вимагають постійного оновлення сертифікату.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

неправомірна та дискримінаційна вимога атестат виробництва

Номер: 2f8f2bfad1484282abe4923a96185461
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-001294-c.c2
Назва: неправомірна та дискримінаційна вимога атестат виробництва
Вимога:
1.Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно - діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-15-001294-c 3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999 4. Обґрунтування вимоги: Замовником Вимагається надання в складі свої пропозиції Атестат виробництва Зазначаємо, що Наказ № 571 від 25.09.2000 який передбачав обов’язкову наявність атестату виробництва - втратив чинність (Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999), тому прописавши даний пункт діючої документації Замовник порушив Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999 Вимагаємо: Видалити вимогу надання атестату Виробництва
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому вимога до надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 – це гарантія спроможності Учасника надавати екологічно безпечні послуги, це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а постачальник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг та їх екологічності. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу, який знаходиться в розвитку. Наявність даного сертифікату у Учасника підтверджує мінімізацію негативного впливу його діяльності на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підприємстві і виконуваних послуг. Зазначаємо, що встановлення вимоги щодо наявності сертифікату на підтвердження відповідності вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" та відповідності вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015. "Системи управління якістю. Вимоги" не є дискримінаційним. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому будь-який учасник, який за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи екологічного менеджменту.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога СЕС на операції

Номер: caaa7f149eeb4621b3eb53474a20042c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-001294-c.a1
Назва: дискримінаційна вимога СЕС на операції
Вимога:
1.Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно - діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-15-001294-c 3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу №10 від 19.03.19 та №11 від 20.03.19 ДП «Прозорро» 4. Обґрунтування вимоги: Замовником Вимагається висновок СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію) Зазначаємо, що Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від20.03.19 не передбачається надання висновку СЕС саме на операції. Прописавши дану вимогу Замовник звузив коло потенційних учасників до одного – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає вимогам діючого законодавства (п. «е», ст. 32, ЗУ «Про відходи») Додатково зазначаємо, що в Додатку 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», відсутня вимога наявності висновку СЕС саме на операції Вимагаємо: Вимогу надання висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію) викласти в наступній редакції висновок СЕС на операції або документи в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Наявність позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з небезпечними відходами передбачено Додатком 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в стовпчику 6 Додатку зазначено «Перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок». Вимоги до Учасників складені у відповідності до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

грубе порушення Замовником ЗУ "Про відходи"

Номер: c52668f7a56843fbb805124d12a139cf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-001294-c.c3
Назва: грубе порушення Замовником ЗУ "Про відходи"
Вимога:
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно - діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-15-001294-c 3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи» 4. Обґрунтування вимоги: Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом» Додатково зазначаємо, що Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я (п.2 «Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно. Вимагаємо: Пункт «наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)» ВИКЛАСТИ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії) Просимо Вас, шановний Замовник, звернути увагу на наступну інформацію: Організатором «Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» проводилось дві закупівлі( UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b) з аналогічним предметом закупівлі. Ці закупівлі містили аналогічну вимогу (як вимагаємо ми в вашій закупівлі – наявність операцій збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) в тендерній документації. Потенційний учасник, ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає кваліфікації, нормам діючого законодавства - двічі ці закупівлі оскаржував, намагався довести, що повинно бути збирання, зберігання, знешкодження - проте безуспішно і двічі колегія АМКУ йому відмовляла у задоволені даних скарг (надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» буде вам надавати інформацію про некомпетентність колегії, пізній час розгляду скарг, та те що вони оскаржують дії АМКУ у суді , без підтверджуючих на те документів). Звідси випливає, що правильна редакція тендерної документації має містити вимогу «збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення» Копію невдалих скарг та рішення колегії АМКУ надаємо для ознайомлення Також зазначаємо, що більшість Замовників притримуються діючого законодавства (ідентифікатори діючих закупівель, де вимагається саме операція «видалення або утилізація» - UA-2019-12-27-002143-b , UA-2020-01-06-000129-c , UA-2019-12-31-000054-c )
Вирішення: Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019: 2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Вимоги до Учасників складено у відповідності до вимог чинного законодавства. Законодавство про відходи передбачає різні види та способи поводження з відходами. Порядок поводження з небезпечними медичними відходами визначено Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», яким передбачено термічне знешкодження відходів категорії В. Скаржник не довів чим порушуються його права. Кожен учасник, що має відповідні дозвільні документи, може прийняти участь в закупівлі на умовах добросовісної конкуренції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінацційна та неправомірна вимога СЕС на ОПЕРАЦІЇ

Номер: 43bcc52597764ec8b96d87d0112b086f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-001294-c.c6
Назва: дискримінацційна та неправомірна вимога СЕС на ОПЕРАЦІЇ
Вимога:
Вимагаємо надати чітку відповідь відповідно до вимоги UA-2020-01-15-001294-c.a1 від 16.01.2020 10:17 : Де в в Додатку 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» сказано, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи повинен бути саме на відповідність ОПЕРАЦІЙ??? Додаток 6 для ознайомлення надаємо тендерному комітету Також Замовник може це перевірити https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/446-2016-%D0%BF Замовник прописав дану вимогу виключно під одного учасника - ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", тільки даний учасник має висновок СЕС саме на операції,
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

грубе порушення замовником п.е, ст.32, ЗУ "Про відходи"

Номер: 5923fb7fd1ff4c24818189b5ac5c547a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-001294-c.a5
Назва: грубе порушення замовником п.е, ст.32, ЗУ "Про відходи"
Вимога:
Відповідно до вимомги UA-2020-01-15-001294-c.c3 від 16.01.2020 10:25 маємо зазначити наступне : Замовник надає відповідь, що "Скаржник не довів чим порушуються його права". Скаржник посилається на ідентичну ситуацію з іншим Замовником , коли питання розглядлось в колегії АМКУ, саме на тому рівні було прийнто рішення колегії АМКУ, що ліцензія у потенційних учасників повинна бути на операції "збирання, зберігання, знешкодження, видалення або утилізації". Проте для тендерного комітету "Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно - діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва, як ми зрозуміли, не має ніякої юридичної сили рішення колегії АМКУ, і Замоник буде і надалі порушувати діюче законодавство за для передачі небезпечних медичних відходів контрагенту, котрий не забезпечує операції "видалення" або "утилізації" як то передбачено п.е, ст.32, ЗУ "Про відходи", а буде надалі писати відповідь, що всі потенційні учасники повині відповідати 325 Наказу МОЗ, коли даний наказ стосується тільки Замовника (п.2 Наказу № 325 МОЗ) Вимагаємо надати чітку відповідь на наступне питання : Чому Замовник вимагає відповідіти потенційним Учасникам Наказу № 325 МОЗ, коли даний наказ стосується виключно установ,які отримали ліцензію з медичної практики (п.2, Наказу № 325 МОЗ)?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційна та неправомірна вимога сертифікат ІСО

Номер: d4e79801f85046de820c092f06c56621
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-001294-c.c4
Назва: дискримінаційна та неправомірна вимога сертифікат ІСО
Вимога:
1.Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно - діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-15-001294-c 3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу № 2013 від 21.12.2015 ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» 4. Обґрунтування вимоги: Замовником Вимагається Сертифікат ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Зазначаємо, так, як на даний час положення ДСТУ ISO 14001:2004 втратили чинність у зв’язку із прийняттям наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Вказаним вище наказом як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року прийнято ДСТУ ISO 14001:2015. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. За даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Згідно зі змістом ДСТУ ISO 14001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства. Враховуючи, що вказані критерії оцінки вимагають від учасників подання не обов’язкових документів, а наявність таких документів сама по собі не впливає на виконувані учасниками роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт, просимо виключити з Тендерної документації цінові критерії, які ґрунтуються на наявності в учасників діючих сертифікатів ISO 14001:2004 та ISO 14001:2004 Вимагаємо: Вимогу сертифікат ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 - видалити
Пов'язані документи: Учасник