-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія.
Завершена
2 383 106.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 915.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 915.53 UAH
Період оскарження:
14.01.2020 16:41 - 26.01.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
f42f22f43ee343b3b095139f9bf4067e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-002699-c.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- 2655.pdf 20.02.2020 23:12
- Скарга АКМКУ Міська клінічна лікарня 6 Дніпро.pdf 20.02.2020 23:12
- рішення від 24.02.2020 № 3452 + лист Замовнику.pdf 24.02.2020 20:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2020 № 4632.pdf 12.03.2020 16:33
- рішення від 11.03.2020 № 4632.pdf 16.03.2020 20:21
- Пояснення до скарги КНП МКЛ№6 ДМР Дніпро.pdf 02.03.2020 11:47
- Протокол 52.pdf 20.03.2020 16:01
- Протокол 51.pdf 20.03.2020 16:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.02.2020 23:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.03.2020 20:22
Дата виконання рішення Замовником:
20.03.2020 16:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» (протокол про відхилення № 17 від 07.02.2020 року) згідно рішення № 4632-р/пк-пз від 11.03.2020 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Скасувати рішення тендерного комітету про визначення учасника ТОВ «АС» переможцем процедури закупівлі за ДК 021:2015-09310000-5 «Електрична енергія» (електрична енергія) номер процедури UA-2020-01-14-002699-с (протокол розгляду № 31 від 20.02.2020року) згідно рішення № 4632-р/пк-пз від 11.03.2020 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимога
Є відповідь
незаконне відхилення пропозиції Учасника
Номер:
311c60de906e48f0b9c9e121086fd8f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-002699-c.a1
Назва:
незаконне відхилення пропозиції Учасника
Вимога:
7 лютого 2020 року Замовником незаконно було відхилено пропозицію нашого підприємства.
Нами підготовлено скаргу до АМКУ, яку буде подано після визначення переможця процедури закупівлі. Просимо ознайомитися зі скаргою та скасувати своє рішення (зважаючи, що є технічна можливість).
В противному випадку скарга буде передана до АМКУ з наступним відшкодуванням з членів тендерного комітету коштів за подачу скарги відповідно до ст. 38 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Укргазресурс еленергія Міська клінічна лікарня Дніпро.docx 07.02.2020 13:51
- sign.p7s 07.02.2020 14:16
- Відповідь на вимогу електр..pdf 10.02.2020 16:18
Дата подачі:
07.02.2020 13:51
Вирішення:
Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради (надалі за текстом - Замовник) на веб-сайті Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднило оголошення та тендерну документацію за № UA-2020-01-14-002699-c про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю:
Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Очікувана вартість предмета закупівлі 2 383 106,00 грн.
Для участі в процедур закупівлі подано пропозиції чотирьох учасників, а саме:
- ТОВ « УКР ГАЗ РЕСУРС» сума пропозиції складає 1 890 887,00 грн з ПДВ;
- ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» сума пропозиції складає 1 890 887,40 грн з ПДВ;
- ТОВ «АС» сума пропозиції складає 2 006 441,63 грн з ПДВ;
- ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» сума пропозиції складає 2 014 103, 67 грн з ПДВ.
Згідно протоколу тендерного комітету № 17 від 07.02.2020 р. Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» на закупівлю за ДК 021:2015 (CPV) - 09310000-5 «Електрична енергія» (електрична енергія), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника є невідповідність умовам тендерної документації п.4 ч.1 ст.30 Закону України № 922-VII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (перерахована замовником загальна вартість пропозиції з урахуванням ПДВ та без ПДВ не співпадає з загальною вартістю заявленою учасником).
Щодо розгляду скарги ТОВ « УКР ГАЗ РЕСУРС» б/н від 07.02.2020 р тендерним комітетом Замовника (протокол №19 від 10.02.2020р) встановлено, що при подачі оновленої цінової пропозиції ( після аукціону) учасником ТОВ « УКР ГАЗ РЕСУРС» була допущена арифметична помилка, а саме в колонці «Вартість пропозиції(з урахуванням ПДВ), в грн.» вказана сума 1 890 887,00 грн, що є невірним, оскільки вірним є 1 890 886,98 грн (1050493 кВт/год. х 1,7999996 грн = 1 890 886,98грн). Загальна вартість пропозиції (без урахування ПДВ),грн. також вказана не вірно, а саме : 1 575 739,17 грн замість 1 575 739,15 грн.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними ( несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформлення тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки:
окремі документи тендерної пропозиції, що розробляє самостійно Учасник торгів, не містять підписи уповноваженої особи чи печатки Учасника (у разі її використання);
окремі документи тендерної пропозиції, що розробляє самостійно Учасник торгів, не містять вихідних номерів та дат складання;
окремі документи тендерної пропозиції складені російською мовою, при цьому, зміст документу повністю зрозумілий Замовнику;
замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав аналогічний за змістом документ з іншою назвою: «лист-пояснення», «інформаційний лист» тощо;
зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або наявність технічних помилок – втрата окремої букви, зайва буква або букви поміняні місцями;
зазначення неповного переліку інформації у певному документі, всупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
інші технічні помилки та описки, що не впливають на зміст пропозиції.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
При цьому, можливості не відхиляти тендерну пропозицію при виявлені арифметичної помилки, або виправляти арифметичну помилку, Законом не передбачено.
Також, звертаємо увагу, що відповідно до положень частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків встановлених в даній частині статті.
За результатами проведеного аукціону загальна вартість закупівлі має бути відображена в сумі договору, що призведе до порушення Закону України, а саме – ч.4 ст.36.
Договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
Згідно з п. 29 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до ч.1 ст.28 Закону та розділом V. Оцінка тендерної пропозиції - «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, до якої включається податок на додану вартість (ПДВ), якщо Учасник не є платником ПДВ, то ціна зазначається без ПДВ.»
Корегована цінова пропозиція та цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій.
Оновлена цінова пропозиція має відповідати остаточній ціні пропозиції за результатами аукціону.
Наявність вищевизначених арифметичних помилок або невідповідностей призводить до відхилення пропозиції учасника.
Таким чином, дана арифметична помилка не може бути віднесена до формальної та впливає на зміст цінової пропозиції. Це не дає нам змоги вибрати вас переможцем в даній закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене, а також на визначення формальних помилок у тендерній документації Замовника та Закон, відхиливши Вашу пропозицію, тендерний комітет Замовника діяв в межах своїх повноважень та керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями.
Статус вимоги:
Відхилено