-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
15530000-2 Вершкове масло (масло солодковершкове)
Завершена
196 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 960.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 960.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2020 16:13 - 17.01.2020 16:45
Вимога
Залишено без розгляду
Дискваліфікація
Номер:
688027c625b44e27b30819c74407a722
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-002474-c.a4
Назва:
Дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст 2. ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Оскільки, вартість даної закупівлі не перевищує суму вказану в ч.1 ст.2 Закону, то вимоги статтей 22 та 30 Розділу IV ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ Закону не розповсюджується на дану закупівлю. Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель (надалі – ЕСЗ) розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції, ми розмістили в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Згідно рішення тендерного комітету про визнання переможцем ПрАТ "Юрія" (Протокол № 7 від 23.01.2020 року) переможець надав всі необхідні документи. А саме - в п.4 Документації для проведення закупівлі через систему електронних торгів прописано надати копію сертифіката якості АБО копію декларації виробника АБО висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. ПрАТ "Юрія" Надала декларацію виробника масло солодковершкове. Згідно вимог до п. 4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Експертний висновок був наданий для зразку, з поставкою товару буде наданий експертний висновок згідно декларації товару. У закупівлі 15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване) Ви визнали переможчем АТ "Базис" у якого взагалі відсутній Експертний висновок. Просимо надати розяснення щодо неоднакових вимог до учасників
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.01.2020 16:08
Вирішення:
Шановний Учасник! Комунальна установа «Обласний центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» Чернігівської обласної ради діє виключно в рамках чинного законодавства України. Вимоги до учасників закупівлі, зазначенні в Документації для проведення закупівлі через систему електронних торгів, що була розміщена Замовником під час оголошення торгів, однакові для всіх учасників даної закупівлі. Закупівля 15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване) є окремим предметом закупівлі і не стосується даної закупівлі. Вимоги щодо надання учасниками документів на підтвердження якості запропонованого товару зазначенні в пункті 4 Документації для проведення закупівлі через систему електронних торгів, а також в Додатку 1 цієї Документації. На підтвердження якості запропонованого товару Вами був оприлюднений в системі файл з назвою «6 експертні висновки +посвідчення якості (2).pdf», в якому містяться два документи «Декларація виробника» та «Експертний висновок» строк якого вже мінув, тобто ці документи не можливо прийняти, як підтвердження якості запропонованого Вами товару, у зв’язку з тим що один із документів поданих для підтвердження якості товару вже не є дійсним. Напроти інший Учасник даної закупівлі на підтвердження якості запропонованого їм товару оприлюднив в системі документ з назвою «Якість Масло Ферма» в якому міститься документ «Декларація виробника (посвідчення про якість продукції)», який містить інформацію про сертифікат відповідності на запропонований товар, що є дійсним на день надання учасниками своїх пропозицій. Також Документацією вимагалося надання документу про якість товару завірену подпісом та печаткою (за наявністю), однак Вами дана вимога також була не виконана.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Оскарження дискваліфікації
Номер:
b707295f092a4b07b3650f104b39390f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-002474-c.a3
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо надати розяснення щодо не відповідності технічним вимогам Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.01.2020 15:03
Вирішення:
Після розгляду тендерної Вашої пропозіції, комісією була виявлена невідповідність його пропозиції вимогам документації та технічним (якісним) вимогам до Товару, що прописані в Додатку 1 Документації для проведення закупівлі через систему електронних торгів по предмету закупівлі: 15530000-2 Вершкове масло (масло солодковершкове) – а саме, експертний висновок зразків даної партії Товару, який Ви надалі в складі своєї пропозиції, вже не є дійсним, враховуючи дату проведення лабораторних аналізів та строк придатності готової продукції згідно нормативної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
15530000-2 Вершкове масло (масло солодковершкове)
Номер:
ad96a4a54cf842e2861d17e5001b4a4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-002474-c.a2
Назва:
15530000-2 Вершкове масло (масло солодковершкове)
Вимога:
Шановний Замовнику! Нами була подана вимога, щодо дискримінація учасника була отримана відповідь що Всі Учасники, які бажають взяти участь в даній закупівлі, мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки. Технічне завдання на продукцію було сформовано, виходячи з потреб Замовника. Будь який суб‘єкт господарської діяльності в даній закупівлі, може запропонувати предмет закупівлі, який буде відповідати зазначеним вимогам технічного завдання. Дискримінація учасників торгів в даній закупівлі відсутня. Просимо надати відповідь щодо відхилення тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.01.2020 13:34
Вирішення:
• Шановний учасник! Дискримінація учасників торгів в даній закупівлі відсутня. Будь якій суб‘єкт господарської діяльності в даній закупівлі, може запропонувати предмет закупівлі, який буде відповідати зазначеним вимогам технічного завдання. Ваша пропозиція не відповідає технічним вимогам Замовника, що прописано в Додатку 1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Дискримінація учасників
Номер:
653e54c64175435781560e9eb0c06da0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-002474-c.c1
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! В умовах закупівлі ви вказуєте конкретного виробника продукції. На нашу думку, ці умови є дискримінаційними і суттєво обмежують коло можливих учасників процедури закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги статті 30 Закону та один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Такі вимоги суперечать пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, згідно з яким технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження чи виробника. Вимагаємо, видалити назви виробників та надати вільний доступ на участь всіх учасників з відповідним товаром
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2020 10:04
Вирішення:
Шановний учасник! Комунальна установа «Обласний центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» Чернігівської обласної ради дії виключно в рамках чинного законодавства «України». Відповідно до ч.1 ст 2. ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Оскільки, вартість даної закупівлі не перевищує суму вказану в ч.1 ст.2 Закону, то вимоги статтей 22 та 30 Розділу IV ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ Закону не розповсюджується на дану закупівлю. Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель (надалі – ЕСЗ) розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції, ми розмістили в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники, яки бажають взяти участь в даній закупівлі, мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки. Технічне завдання на продукцію було сформовано, виходячи з потреб Замовника. Будь якій суб‘єкт господарської діяльності в даній закупівлі, може запропонувати предмет закупівлі, який буде відповідати зазначеним вимогам технічного завдання. Дискримінація учасників торгів в даній закупівлі відсутня.
Статус вимоги:
Відхилено