-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги харчування
Завершена
1 264 191.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1.6% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1.6% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2020 16:29 - 20.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
27cfca9af8204772af2725ddce86c397
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-002620-c.b2
Назва:
СКАРГА
про усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Вих. № 24/01-01 від 24.01.2020 р.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
СКАРЖНИК:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТІТРЕЙД»
49033, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КАЗАКЕВИЧА, будинок 3, квартира 50
код в ЄДРПОУ 32298653
засоби зв’язку: +380504202804
адреса електронної пошти: optitrade1@gmail.com,
ЗАМОВНИК:
Комунальна установа «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради
49041, Україна, Дніпропетровська обл.,
м. Дніпро, вул. Панікахи, буд. 95
код ЄДРПОУ 42920331
засоби зв’язку: +380500532609
адреса електронної пошти: spolutska@ex.ua
Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі
Ідентифікатор закупівлі
14.01.2020 р.
UA-2020-01-14-002620-c
Дата оприлюднення тендерної
документації
17.01.2020 р.
СКАРГА
про усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
14.01.2020 року на офіційному сайті Prozorro.gov.ua за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-14-002620-c) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, в формі відкритих торгів за предметом «Код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» у кількості – 36 119 порція, на очікувану вартість 1 264 191,00 UAH без ПДВ, строк поставки якого встановлений до 31 грудня 2020 року. В якості Замовника процедури закупівлі визначено Комунальну установу «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю Код ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдальнь (надалі «Тендерна документація»).
Проте, Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні умови та певні недоліки щодо закупівлі та до її учасників, які не відповідають приписам законодавства, порушують права та охоронювані законом інтереси учасників.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Господарським кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами.
Проте, вимоги Замовника, визначені у тендерній документації, суперечать правовим приписам з огляду на наступне.
1. Щодо матеріально-технічної бази
Замовником у Тендерній документації встановлено вимогу щодо наявності в учасника матеріально-технічної бази. Зокрема, така вимога передбачена п.п. 1.1, п.п. 1.4, п.п. 2.11 Додатку 3 до Тендерної документації.
Так, відповідно до п.п. 1.1 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником визначено наступне: «Матеріальна-технічна база Учасника, повинна бути розташована м. Дніпро Дніпропетровської області, потужність за адресою виготовлення страв повинна мати державну реєстрацію на Учасника у 2019 р.».
Згідно з п.п. 1.4 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено наступну вимогу: «Учасник, за адресою потужності виготовлення страв, повинен мати: право користування та відповідну реєстрацію у Держпродспоживслужбі».
У відповідності до п.п. 2.11 Додатку 3 до Тендерної документації закріплено вимогу щодо надання учасником «рішення про державну реєстрацію потужності, за адресою виготовлення страв, яка має бути оформлена на Учасника»
Разом з тим, вимоги Тендерної документації щодо «державної реєстрації потужності за адресою виготовлення страв на Учасника у 2019 році», «учасник повинен мати відповідну реєстрацію у Держпродспоживслужбі», «рішення про державну реєстрацію потужності, за адресою виготовлення страв, яка має бути оформлена на Учасника» є дискримінаційними та порушують права й законні інтереси ТОВ «ОПТІТРЕЙД» з огляду на наступне.
Суб’єкти господарювання, що провадять діяльність з виробництва, реалізації та/або обігу харчових продуктів відповідно до пункту 55 частини 1 статті 1 та частини 1 статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів» є операторами ринку та мають зареєструвати потужність оператора ринку в Державному реєстрі потужностей операторів ринку.
Частиною 8 статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів» передбачено, що операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до цього Закону, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів.
Таким чином, з вказаного вбачається, що об’єкт, на якому здійснюється діяльність з обігу харчових продуктів є потужністю та має бути зареєстрованим оператором ринку в Державному реєстрі потужностей операторів ринку.
ТОВ «ОПТІТРЕЙД» здійснює свою діяльність з приготування готових страв у приміщенні за адресою: м. Дніпро, вул. Карагандинська буд. 26 на підставі Договору суборенди приміщення № 02 від 01.04.2019 року (копія додається).
У цьому приміщення, що знаходиться за адресою: м. Дніпро, вул. Карагандинська буд. 26, також здійснює діяльність з обігу харчових продуктів ТОВ «Варс-1» (код ЄДРПОУ 24439060) на підставі Договору оренди приміщення № 01 від 01.01.2018 року (копія додається).
З вказаного вбачається, що ТОВ «ОПТІТРЕЙД» та ТОВ «Варс-1» є операторами ринку, а приміщення за адресою: м. Дніпро, вул. Карагандинська буд. 26 є потужністю, що підлягає державній реєстрації. Зважаючи на те, що згідно з п. 1.1 Договору оренди приміщення № 01 від 01.01.2018 року ТОВ «Варс-1» орендує приміщення загальною площею 124,8 м2 та здійснює діяльність з обігу харчових продуктів за ним зареєстрована потужність, якій присвоєно особистий реєстраційний номер r‑UA-04-23-3053 на підставі Рішення про державну реєстрацію потужності від 19.04.2019 року (копія додається).
У свою чергу відповідно до п. 1.1. Договору суборенди приміщення № 02 від 01.04.2019 року ТОВ «ОПТІТРЕЙД» користується вищевказаним приміщенням частково, а саме – площею у розмірі 72 м2.
Таким чином, ТОВ «ОПТІТРЕЙД», будучи оператором ринку, здійснює діяльність з приготування готових страв на зареєстрованій потужності, використовуючи при цьому лише частину приміщення. Це підтверджується рішенням про державну реєстрацію потужності від 19.04.2019 та Актом стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами від 22.04.2019 №1610/27-19 (копії додаються).
Оскільки ТОВ «Варс-1» також реалізує свою діяльність з обігу харчових продуктів з використанням цієї потужності, то здійснити реєстрацію частини потужності за ТОВ «ОПТІТРЕЙД» є неможливим з огляду на наступні обставини.
Законом України «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів» або будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової вимоги щодо здійснення державної реєстрації потужності за умов часткової оренди чи суборенди потужності оператора ринку.
Окрім того, зазначаємо, що відповідно до п. 5.1 Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39, оператор ринку зобов'язаний повідомити територіальний орган компетентного органу про зміни в інформації про оператора ринку та потужність, що визначена у підпунктах 1, 3, 4 пункту 3.5 розділу ІІІ цього Порядку, не пізніше 10 робочих днів з дати настання таких змін.
При цьому підпункти 1,3,4 пункту 3.5 розділу ІІІ цього Порядку передбачають наявність такої інформації:
1) найменування або прізвище, ім'я та по батькові оператора ринку;
3) адреса потужності;
4) вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності.
Однак, оператором ринку ТОВ «Варс-1», за яким зареєстровано вищевказану потужність не змінювалось найменування, не змінювалась адреса потужності та вид діяльності, що здійснюється з використанням потужності.
Так, з вказаного вбачається, що чинним законодавством не передбачено здійснення часткової державної реєстрації потужності за оператором ринку за умов часткового використання об’єкту нерухомого майна, що є потужністю. Законодавчо закріплено лише обов’язок щодо здійснення оператором ринку своєї діяльності на зареєстрованих потужностях.
Тому, вимоги Замовника, що визначені п. 1.1 Додатку 3 до Тендерної документації є для ТОВ «ОПТІТРЕЙД» дискримінаційними та порушують його право взяти участь у публічних закупівлях за ідентифікатором UA-2020-01-14-002620-c, у зв’язку з встановленням додаткових вимог, які суперечать чинному законодавству, зокрема Закону України «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів» та Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39.
Не зареєструвавши за собою потужності операторів ринку, на яких здійснюється господарська діяльність, й які вже зареєстровані, ТОВ «ОПТІТРЕЙД» не порушує вимог частини 8 статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів», що зокрема підтверджується й рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 671-р/пк-пз від 13.01.2020 (копія додається).
Окрім того, незрозумілим та необґрунтованим є вимога Замовника щодо державної реєстрації потужності у 2019 році, зазначена у п. 1.1 Додатку 3 до Тендерної документації, оскільки рік державної реєстрації потужності оператора ринку, жодним чином не впливає на якість та безпечність виготовлених страв.
У зв’язку з вказаним з метою усунення дискримінаційних умов, потребують змін наступні умови тендерної докуменгтації:
п.п. 1.1 Додатку 3 до Тендерної документації має бути змінений та викладений у наступній редакції: «1.1. Матеріальна-технічна база, на якій Учасник здійснює свою діяльність, повинна бути розташована у м. Дніпро Дніпропетровської області, потужність за адресою виготовлення страв повинна мати державну реєстрацію».
абзац 1 п.п.1.4. Додатку 3 до Тендерної документації має бути викладений у наступній редакції: «Учасник, за адресою потужності виготовлення страв, повинен мати: право користування цією потужністю, яка має бути зареєстрована у Держпродспоживслужбі».
внести зміни до абзацу 2 п.п. 2.11 Додатку 3 до Тендерної документації, який має бути викладений в наступній редакції: «рішення про державну реєстрацію потужності, за адресою виготовлення страв, яку учасник має право використовувати».
2. Щодо мінімальної кількості матеріально-технічного обладнання
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Замовником в абзаці 2 п.п. 1.4 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу: «учасник повинен мати мінімальну кількість матеріально-технічного обладнання: піч – 2 штуки, обладнання для випічки – 1 штука, холодильне обладнання – 5 штук, м’ясорубка – 1 штука, мойка – 2 штуки, ваги – 2 штуки, інше кухонне приладдя, необхідне для виготовлення гарячих обідів».
Однак, визначаючи в Тендерній документації мінімальну кількість матеріально-технічного обладнання для виготовлення обідів, Замовником не обґрунтовано необхідність наявності в учасника у визначеній кількості саме такого обладнання як: «піч – 2 штуки, обладнання для випічки – 1 штука, холодильне обладнання – 5 штук, м’ясорубка – 1 штука, мойка – 2 штуки, ваги – 2 штуки».
ТОВ «ОПТІТРЕЙД» має у своєму користуванні обладнання, що необхідне для виготовлення гарячих обідів, що підтверджується Договором оренди обладнання № 04 від 04 січня 2020 р. та Актом приймання-передачі обладнання від 04 січня 2020 р. (копії додаються).
Встановлення Тендерною документацією мінімальної кількості конкретного обладнання є дискримінаційною умовою, що створює перешкоди для ТОВ «ОПТІТРЕЙД» для реалізації свого права на взяття участі у публічній закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-14-002620-c, оскільки ТОВ «ОПТІТРЕЙД» не використовує у своїй діяльності з приготування готових страв холодильне обладнання у кількості 5 одиниць, з огляду на те, що така кількість холодильного обладнання не є необхідною. Крім того, для приготування страв можуть використовуватися й 1 (одна) піч, й інша кількість пічей, й вагів, в залежності від завдань, поставлених при приготуванні страв.
Разом з тим, якщо під час виконання Договору про публічні закупівлі (за ідентифікатором UA-2020-01-14-002620-c) в подальшому у ТОВ «ОПТІТРЕЙД» виникне потреба залучити до використання додаткове холодильне обладнання, то таке обладнання буде залученим, що підтверджується Гарантійним листом вих. № 10 від 05.01.2020 р. (копія додається).
Таким чином, з вказаного вбачається, що визначення Замовником в Тендерній документації такої вимоги як мінімальна кількість матеріально-технічного обладнання є дискримінаційною умовою та порушує права ТОВ «ОПТІТРЕЙД» на участь у публічній закупівлі, а тому абзац 2 п.п. 1.4 Додатку 3 до Тендерної документації підлягає зміні, та викладенню в наступній редакції: «учасник надає гарантійний лист про наявність в нього належної кількості матеріально-технічного обладнання для виконання умов закупівлі».
3. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Замовник у Тендерній документації, зокрема у п.п. 1.3 Додатку 3 до Тендерної документації, встановив вимогу відповідно до якої учасник має підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання послуги, а саме:
«Учасник повинен мати мінімальну кількість наступних працівників: кухар – 6 осіб, технік – технолог – 1 особа, кухонний працівник – 2 особи.
Вищевказані працівники, повинні бути офіційно оформлені на підприємстві Учасника з укладанням трудового договору не пізніше 2019 року, з наявністю медичного огляду, строк дії якого ще не минув на дату аукціону».
Окрім цього, п.п. 2.10 Додатку 3 до Тендерної документації визначено, що учасник має надати: «Штатний розпис Учасника чинний у 2019 р. та довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації із назвою професії, П.І.Б. та дати останнього медичного огляду (для підтвердження підстав пп.1.3. цього додатку).
Скановані копії: трудових книжок робітників, які будуть залучені до надання послуг (перша, передостання сторінка та сторінка із останнім записом місця роботи); медичні книжки із зазначенням дати останнього проходження медичного огляду».
Згідно з положеннями частини 1 статті 44 Господарського кодексу України, підприємництво здійснюється на основі вільного найму підприємцем працівників.
Відповідно до частини третьої статті 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Тому, встановлюючи вимог
Пов'язані документи:
Учасник
- КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ.pdf 24.01.2020 21:36
- СКАРГА.pdf 24.01.2020 21:36
- ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf 24.01.2020 21:36
- Рішення від 29.01.2020 № 1766 + лист Замовнику.pdf 29.01.2020 17:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.02.2020 № 2584.pdf 12.02.2020 14:53
- рішення від 11.02.2020 № 2584.pdf 14.02.2020 20:36
- 2020_ДМТЦ_Протокол_№ВТ_02_03від 17.02.2020_Виконання рішення АМКУ.PDF 17.02.2020 15:33
- 2020_ДМТЦ_Протокол_№ВТ_02_03від 17.02.2020_Виконання рішення АМКУ.PDF 17.02.2020 16:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2020 21:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.02.2020 20:36
Дата виконання рішення Замовником:
17.02.2020 16:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення ПДАК АМКУ № 2584-р/пк-пз від 11.02.2020
Вимога
Вирішена
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Номер:
56c5744a68f04b9fb21af40eb1482346
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-002620-c.b1
Назва:
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вимога:
ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
27.11.2019 року на офіційному сайті Prozorro.gov.ua за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-27-002343-b) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, в формі відкритих торгів за предметом «Код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» у кількості – 35916 порція, на очікувану вартість 1 264 191,00 UAH без ПДВ, строк поставки якого встановлений до 31 грудня 2020 року. В якості Замовника процедури закупівлі визначено Комунальну установу «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради.
Ця процедура закупівлі знаходиться на оскарженні в Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України, повний текст рішення не опубліковано. Згідно результативної частини рішення від 13.01.2020 року № 671-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України постановила зобов'язати Комунальну установу «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради скасувати рішення про визначення переможця ТОВ “ГАРНА СТРАВА”. Однак, 14.01.2020 року Вами було відкрито нову процедуру закупівлі на офіційному сайті Prozorro.gov.ua за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-14-002620-c) з аналогічним предметом закупівлі, кількістю та сумою торгів. Даною дією Ви порушуєте чинне законодавство України.
Звертаємо увагу, що положеннями статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Публічна інформація, відповідно до ст.1 Закону України «Про доступ до публічної інформації», - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.
Статтею 40 Конституції України гарантовано, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Згідно з п.1 ч.1 ст.3 Закону України «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується обов’язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію, крім випадків, передбачених законом.
Відповідно до ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Відповідно до ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
Згідно зі ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право оскаржити: відмову в задоволенні запиту на інформацію; відстрочку задоволення запиту на інформацію; ненадання відповіді на запит на інформацію; надання недостовірної або неповної інформації; несвоєчасне надання інформації; невиконання розпорядниками обов’язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього Закону інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.
Статтею 60 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що особам, зазначеним у пунктах 1, 2, 4 і 5 частини першої статті 3 цього Закону, а також особам, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов’язків, або спеціально уповноважені на виконання таких обов’язків у юридичних особах приватного права незалежно від організаційно-правової форми, забороняється:
1) відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом;
2) надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.
Повідомляємо, що про зазначені обставини наше підприємство повідомило АМК України, як центральний орган виконавчої влади, який здійснює контроль за дотриманням законодавства в сфері державних закупівель, й запропоновано дати правову оцінку процедурі закупівлі та діям тендерного комітету.
У зв’язку з вищенаведеним, на підставі ст. 40 Конституції України, ст.ст. 10,19, 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації», ст.ст. 1, 15, 20 Закону України «Про звернення громадян», ст.ст 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.ст. 5, 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
ВИМАГАЄМО:
Надати наступну інформацію, а саме:
1. З якої причини Вами було відкрито нову процедуру закупівлі від 14.01.2020 року на офіційному сайті Prozorro.gov.ua за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-14-002620-c).
2. Ким було прийнято рішення про відкриття нової процедури закупівлі від 14.01.2020 року, та введена в дію, яке опубліковано на офіційному сайті Prozorro.gov.ua за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-14-002620-c).
3. Яка сума бюджетних асигнувань була виділена на цю статтю витрат, а саме, на послуги харчування на 2020 рік Комунальній установі «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради.
4. Чи збирається тендерний комітет Комунальна установа «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради виконувати рішення № 671-р/пк-пз від 13.01.2020 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України за ідентифікатором закупівлі UA-2019-11-27-002343-b від 27.11.2019 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2020 20:52
Вирішення:
Замовник повідомляє, що сума для цієї закупівлі затверджена планом тендерного комітету Замовника, рішенння АМКу № 671-р/пк-пз від 13.01.2020 виконано, відкриття цієї закупівлі обумовлено зміни умов предмету закупівлі, яке було прийнято рішенням тендерного комітету Замоника.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так