-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
24450000-3 - Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Завершена
199 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 998.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 998.50 UAH
Період оскарження:
14.01.2020 15:34 - 17.01.2020 15:30
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін в Оголошення
Номер:
08a6ecaad7694d358d78388e49b3f9af
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-000460-a.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», який є єдиним законом для всіх закупівль забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Наказ ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10, затвердив Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель і ніяким чином не впливає на відміну Закону. Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Але в даному випадку цей вираз не має ніякого значення, адже Замовник навмисно уникнув назви засобів, та при цьому виклав дискримінаційні вимоги, які характерні лише заявленим засобам бо вказав конкретний склад засобів з обмеженням діючих речовин та їх кількості та забороною інших діючих речовин ,що не входять у склад засобів. Отже, надання еквівалентів за такими дискримінаційними вимогами не можливі, саме тому сума закупівлі занадто завищена.
Саме неприйняття еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2020 11:15
Вирішення:
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, власне вона і не містить!
Документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Перелік технічних характеристик до предмету закупівлі «ДК 021:2015 - 24450000-3 - Агрохімічна продукція» визначений Замовником, виходячи із специфіки потреб нашого медичного закладу, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими технічними характеристиками та з метою забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя пацієнтів та персоналу.
Оскільки показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару, не є торговельними марками та не містять посилання на певного постачальника, зазначені Замовником технічні характеристики не є унікальними, як раз ви це також зазначаєте в своїй вимозі. На ринку зареєстровано та дозволено до використання безліч дезінфікуючих засобів, які мають таке ж саме призначення та відповідають всім зазначеним у документації технічним характеристикам. Дезінфекційні засоби із зазначеними технічними характеристиками реалізує необмежене коло продавців, тому проблем з підготовки пропозиції у вас не повинно виникнути, ласкаво просимо до участі!
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
20.01.2020 10:17
Підтвердження вирішення:
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, власне вона і не містить!
Документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Перелік технічних характеристик до предмету закупівлі «ДК 021:2015 - 24450000-3 - Агрохімічна продукція» визначений Замовником, виходячи із специфіки потреб нашого медичного закладу, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими технічними характеристиками та з метою забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя пацієнтів та персоналу.
Оскільки показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару, не є торговельними марками та не містять посилання на певного постачальника, зазначені Замовником технічні характеристики не є унікальними, як раз ви це також зазначаєте в своїй вимозі. На ринку зареєстровано та дозволено до використання безліч дезінфікуючих засобів, які мають таке ж саме призначення та відповідають всім зазначеним у документації технічним характеристикам. Дезінфекційні засоби із зазначеними технічними характеристиками реалізує необмежене коло продавців, тому проблем з підготовки пропозиції у вас не повинно виникнути, ласкаво просимо до участі!