-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфікуючі засоби)
актацид хлор, актацид септ, актацид, тіланол
Завершена
150 735.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 507.35 UAH
мін. крок: 1% або 1 507.35 UAH
Період оскарження:
14.01.2020 14:47 - 20.01.2020 09:00
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді хабарника
Номер:
04acb4d9caea486697fe80b37e5bbf46
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-001800-c.a5
Назва:
Щодо відповіді хабарника
Вимога:
Ви свої шифри та посилання залиште своєму улюбленому постачальнику, від якого отрмуєте 40% хабаря. На вимогу дайте обгрунтовану відповідь у формі тексту!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.01.2020 11:29
Вирішення:
Відповідь на вимогу ТОВ "Фартунат"
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
29.01.2020 16:31
Підтвердження вирішення:
Шановний Єрмак Геннадій Михайлович, ТОВ «Фартунат»!
Щодо Ваших вимог, тендерним комітетом було надано детальні аргументовані та вичерпні відповіді, що завізовані Замовником.
Якщо ваша компанія не в змозі дотриматися умов закупівлі, зокрема технічних, то не потрібно здійснювати тиск на тендерний комітет погрозами та вимогами.
Також, прохання, у звернені до тендерного комітету, дотримуватися норм ділового спілкування, випускати такі слова як «хабарник», «улюблений постачальник» тощо, тому як ви своїми діями, а саме безпідставними обвинуваченнями та образами нашого закладу, грубо порушуєте наші права, принижуєте честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо. Виходячи з вищевикладеного ви порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатись своїм правом на захист.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
щодо відповіді
Номер:
ce2583f3a62d466795d011e7a7a25881
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-001800-c.a4
Назва:
щодо відповіді
Вимога:
Хабарнику! Де відповідь на вимогу? Так знахабніли, що не відповідаєте по суті? Ми направляємо листи до Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю та в Департамент охорони здоров"я!
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь.pdf 29.01.2020 11:24
Дата подачі:
29.01.2020 11:05
Вирішення:
відповідь на вимогу UA-2020-01-14-001800-c.a4
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
b2f2dc87bfce4cbcb51e7f376bac293e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-001800-c.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Ось вам і приклад класичної корупційної закупівлі! За нашими даними головна медична сестра татголовний лікар вимагають від постачальників 40% хабаря від вартості закупівлі! Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? В Наказі №10 ДП Прозорро, який регулює допорогові закупівлі жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2020 09:44
Вирішення:
Відповідь на вимогу UA-2020-01-14-001800-c.a3
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
cb29869d016142d08156ca901e5b8997
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-001800-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Згідно Закону Про публічні закупівлі, який є єдиним законом для всіх закупівль, є мета забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Наказ ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 затвердив Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель і ніяким чином не впливає на відміну Закону. Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Отже, не має та й не може бути будь якого професійного обґрунтування саме цих засобів, тим більше, що повинна бути ротація засобів, натомість є пряма заборона: «До уваги Учасників: Аналоги по даній закупівлі не пропонувати».
Після дуже детального опису вимог, де вказані саме дискримінаційні вимоги з конкретним посиланням на склад засобів : 1. «Актацид» 1 л 1.Засіб на основі: N,N-диметил-N-алкіл (С6-18)-бензолметанамінійхлорид у межах 16,0-20,0%; N-(3-амінопропіл)-N-додецил-1,3-діамін 1,0-4,0%.
2. «Актацид хлор» . Засіб на основі: 2,4-імідазолідіндіон - 1,3-дихлор-5,5-диметил у межах 7,0÷13,0%.
3. «Актацид септ» Засіб на основі: спирт етиловий у межах 65,0÷78,0%; N,N-диметил-N-алкіл (С6-18)-бензолметанаміній хлорид у межах 0,01÷0,03%; N-децил-N,N-диметил-1-деканаміній хлорид у межах 0,01÷0,03%.
4. Тіланол. Склад засобу, вміст діючих та допоміжних речовин, мас. %: алкілбензосульфат натрію 4,5-10,00; активуюча мийна добавка 20,00 – 35,00; диспергатор 30,0-50,0; лужна протеаза 0,5 – 15.,
підтверджується не розгляд будь яких пропозицій, які не відповідають вимогам.
Пропозиції, що не відповідають усім вказаним вимогам, відхиляються.
За таким конкретним складом не має жодного іншого засобу, тож якби й був вираз «або еквівалент» він мав би лише формальний припис. Саме не розгляд еквівалентів і є порушенням закону.
Є інші вимоги, які мають дуже сумнівний та не професійний підхід: Можливість використання робочих розчинів засобу багаторазово протягом терміну придатності (не менше 35 діб) для дезінфекції, у т.ч. суміщеної із достерилізаційним очищенням і дезінфекції високого рівня.
10. Можливість багаторазового використання робочих розчинів для стерилізації – не менше 16 діб.
Перш за все Ви відповідаєте за дотримання санітарно-епідемічного режиму та запобігання внутрішньо-лікарняних інфекцій, тож яким чином ви можете його забезпечити, якщо 35 діб, багаторазово будете проводити дезінфекцію та ще й високого рівня, а це ендоскопи? Чи довірились би ви пройти обстеження, якби знали, що сьогодні 35 доба розчину в якому обробляли інструмент? Або 16 доба !!!! засобу для стерилізації ???!!!!
Дуже шкода, що замовляючи хлорвмісний засіб, замовник виставляє такі вимоги:
- для дезінфекції та стерилізації, у тому числі суміщення з достерилізаційним очищенням виробів медичного призначення, включаючи ендоскопи та інструменти до них, хірургічних і стоматологічних інструментів
- для знезараження мікробіологічних небезпечних відходів у закладах охорони здоров’я та в осередках інфекційних (в т.ч. особливо небезпечних) хвороб;
- дезінфекції медичних відходів класів Б і В, включаючи біологічні виділення людини – сечу, фекалії, мокротиння, блювотні маси, змивні води; відходи із інфекційних відділень, включаючи харчові; відходи фтизіатричних і мікологічних лікарень;
Зараз 21 вік і багато із замовників, прописують, що в них дороговартісна апаратура (ендоскопи) тому хотіли мати рекомендації від виробників цієї апаратури до застосування того чи іншого засобу. Цікаво, що можна сказати про хлорвмісний заіб та ендоскопи- назад в 19-20вік? Іще б не так різало очі, але одразу після застосування засобу для ендоскопу, інструментів йдеться про відходи: фекалії, сечу і т.д. Так це зрозуміло, коли саме хлорвмісні засоби застосовуються для заключної дезінфекції, але ж ендоскопи? Зверніться за порадою та замовте для цих цілей інші засоби.
А щодо Засіб «Актацид септ» для дезінфекції шкіри та швидкої дезінфекції поверхонь, виробів медичного призначення.
Засіб на основі: спирт етиловий у межах 65,0÷78,0%; N,N-диметил-N-алкіл (С6-18)- ензолметанаміній хлорид у межах 0,01÷0,03%; N-децил-N,N-диметил-1-деканаміній хлорид у межах 0,01÷0,03%.
Замовник мабуть просто забув, що МОЗ видав Наказ МОЗ України №236 від 04.04.2012р Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів: п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів. Тобто, жодних обмежень до виду спиртів чи інших діючих речовин, в супереч вашим вимогам.
Далі із вимоги: Засіб у вигляді однорідної рідини без сторонніх домішок із помірним запахом спирту етилового, готовий до застосування із високоякісними добавками догляду за шкірою.
Згідно наказу МОЗ від 21.09.2010 №798 Про затвердження методичних рекомендацій “Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу ”
Властивості антисептиків на основі спирту* * Сучасні високоякісні антисептики містять різні пом'якшувальні добавки для догляду за шкірою рук.
8.4. Рекомендується застосовувати тип емульсії, протилежний емульсійний оболонці шкіри: емульсії типу М/В (масло/вода) повинні застосовуватись для жирної шкіри, а також при підвищеній температурі та вологості повітря; для сухої шкіри рекомендується застосовувати емульсії В/М (вода/масло), особливо при низькій температурі та вологості (табл. 2)- тож засоби догляду за руками повинні застосовуватись окремо, перегляньте ці Накази.
Тож дана вимога взагалі не зрозуміла, адже всі сучасні засоби мають такі добавки, про що й сказано у відповідній документації. А щодо можливості зберігання засобу у неопалюваних приміщеннях при температурі від -30°С, то де Замовник збирається зберігати саме антисептичний засіб (спирт етиловий у межах 65,0÷78,0%;- він же не замерзає!!!) при температурі від -30? Чи правильно ми зрозуміли при +20°С.- це невідповідність? А як же тоді Замовник збираєтесь його використовувати у приміщеннях, кабінетах?
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь.pdf 20.01.2020 16:42
Дата подачі:
16.01.2020 18:01
Вирішення:
Відповідь на вимогу UA-2020-01-14-001800-c.b2
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі через систему РROZORRO.
Номер:
b78e5e00160947bc8579f5629803e574
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-001800-c.c1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі через систему РROZORRO.
Вимога:
Шановний Замовнику!
14 січня 2020 року Замовником була оголошена закупівля «ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфікуючі засоби)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-14-001800-c) та завантажено Додаток 1 Технічні (якісні) вимоги до товару, згідно з умовами якого встановлено: «Аналоги по даній закупівлі не пропонувати»
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив конкретне найменування товару. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів або еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Не зазначення Замовником в документації можливості подачі еквівалентів продукції являється дискримінаційною вимогою до продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. У медико-технічних вимогах Замовник окрім назви товару, прописано ще й детальний опис та характеристика предмету закупівлі, чим у свою чергу дано зрозуміти Учасникам, що вони можуть подавати еквіваленти зазначеного Замовником товару, головне щоб він відповідав детальним вимогам предмета закупівлі. Відповідно до статі 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу (Аналоги по даній закупівлі не пропонувати) Додатку 1 Технічні (якісні) вимоги до товару та внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище зазначеними вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів/аналогів товарів, що зазначені в Додатку 1 Технічні (якісні) вимоги до товару Оголошення про проведення закупівлі через систему РROZORRO (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-14-001800-c).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Замовник
- відп вимога.pdf 16.01.2020 16:48
Дата подачі:
16.01.2020 11:22
Вирішення:
Відповідь на вимогу UA-2020-01-14-001800-c.1с
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні