• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Фінлепсин (carbamazepine), Клопіксол (zuclopenthixol), Галоперидол (haloperidol), Аміназин (chlorpromazine), Дімідрол (diphenhydramine), Труксал (chlorprothixene), Рисперон (risperidone), Вальпроком (valproicacid), Абиклав (Amoxicillin And enzyme inhibitor), Цефтріаксон (ceftriaxone), Аугментин (amoxicillin), Метамін (metformin), Сонопакс (thioridazine), Німесил (nimesulid), Вольтарен (diclofenac), Депакін (valproicacid), Карсил (silymarin), Когнум (hopantenicacid), Новірин (inosinepranobex), Нурофен (ibuprofen), Рисполепт (risperidone), Солерон (amisulpride), Флемоксин (amoxicillin), Гексаспрей (biclotymol), Детралекс (combdrug), Реліф (свічки) (comb drug), Спазмалгон розчин (combdrug), Кветиксол (quetiapine), Релаксил (comb Drug), Сибутин (oxybutynin), Сорцеф (сefixime))

«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»

Завершена

447 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 473.20 UAH
Період оскарження: 14.01.2020 13:37 - 26.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення

Номер: 1007b891ecf54b08a54bdefbd065fb44
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-14-001398-c.b1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
У протоколі №168 від 05 лютого 2020 року засідання тендерного комітету Снятинського психоневрологічного інтернату пропозицію Фірми “Волиньфарм” у формі товариства з обмеженою відповідальністю відхилили через порушення вимог Додатку 3, а саме те, що у пункті 6 форми “Тендерна пропозиція” було зазначено, що поставка товару відбувається згідно заявки протягом 5 робочих днів з дня отримання заявки. У частині 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції “ розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації даної закупівлі вказується, що до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок Замовник відносить орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції (зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок). А також в цій документації вказано, що замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі” - принципів здійснення закупівель. Фірма “Волиньфарм” у формі товариства з обмеженою відповідальністю впевнено стверджує, що зазначення терміну 5 робочих днів у формі “Тендерна пропозиція” являється механічною опискою незначного характеру, пов’язаною з оформленням тендерної пропозиції та, яка взагалі не впливає на зміст тендерної пропозиції. Окрім того, у Додатку 5 Форма “Тендерна пропозиція” не вимагається заповнення даного додатку відповідно до Додатку 3 Технічні вимоги та дана вимога взагалі відсутня у всій тендерній документації та додатках до неї. Варто зазначити, що Фірма “Волиньфарм” у формі товариства з обмеженою відповідальністю у документі “Технічний опис”(вихідний номер АТК29/14 від 29 січня 2020 року), який був поданий у складі тендерної пропозиції, підтвердила свою можливість і готовність виконувати усі Технічні вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації даної закупівлі у тому числі таку вимогу, як те, що поставка буде здійснюватись протягом трьох днів з моменту одержання відповідної заявки Замовника окремими партіями та відповідно до наданого Замовником (Покупцем) замовлення на поставку Товару (продукції). Прийняття рішення тендерним комітетом про відхилення пропозиції Фірми “Волиньфарм” у формі товариства з обмеженою відповідальністю перш за все порушує умови тендерну документацію у якій Замовник гарантував дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі”. Також Замовник порушує статтю 3 “Принципи здійснення закупівель” Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме такі принципи, як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Пропозиція Фірми “Волиньфарм” у формі товариства з обмеженою відповідальністю є найнижчою за результами аукціону, а отже найбільш економічно вигіднішої. Відхилення пропозиції Фірми “Волиньфарм” у формі товариства з обмеженою відповідальністю порушує принцип ефективності та результативності, що вказаний у статті 7 Бюджетного кодексу України. Даний принцип означає, що при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання публічних послуг при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. Фірма «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю вимагає скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції вказане у протоколі №168 від 05 лютого 2020 року засідання тендерного комітету Снятинського психоневрологічного інтернату,оскільки були відсутні підстави та реальні причини для прийняття даного рішення і воно є таким, що в значній мірі порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та Бюджетний кодекс України. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку , або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами. Також, у випадку відмови, лист схожого змісту буде відправлений Голові Івано-Франківської обласної ради, Начальнику управління охорони здоров’я Івано-Франківської області, Голові обласної державної адміністрації Івано-Франківської області, Голові Рахункової палати України, Начальнику Західного офісу Державної аудиторської служби України, Голові Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, Голові Національної служби здоров'я України .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Снятинського психоневрологічного інтернату повідомляє про наступне: Рішенням тендерного комітету №168 від «05» лютого 2020 року було встановлено невідповідність найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Фінлепсин (carbamazepine), Клопіксол (zuclopenthixol), Галоперидол (haloperidol), Аміназин (chlorpromazine), Дімідрол (diphenhydramine), Труксал (chlorprothixene), Рисперон (risperidone), Вальпроком (valproicacid), Абиклав (Amoxicillin And enzyme inhibitor), Цефтріаксон (ceftriaxone), Аугментин (amoxicillin), Метамін (metformin), Сонопакс (thioridazine), Німесил (nimesulid), Вольтарен (diclofenac), Депакін (valproicacid), Карсил (silymarin), Когнум (hopantenicacid), Новірин (inosinepranobex), Нурофен (ibuprofen), Рисполепт (risperidone), Солерон (amisulpride), Флемоксин (amoxicillin), Гексаспрей (biclotymol), Детралекс (combdrug), Реліф (свічки) (comb drug), Спазмалгон розчин (combdrug), Кветиксол (quetiapine), Релаксил (comb Drug), Сибутин (oxybutynin), Сорцеф (сefixime)) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-14-001398-c та відхилено тендерну пропозицію учасника ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав:  В порушення вимог Додатку 3 до тендерної документації учасником було зазначено строк поставки товару (у п. 6 форми «Тендерна пропозиція», наданої учасником у складі документів тендерної пропозиції) – протягом 5 робочих днів з дня отримання заявки від Замовника. Відповідно до змісту Додатку 3 до тендерної документації Замвоником встановлено вимогу наступного змісту: «поставка здійснюється протягом трьох днів з моменту одержаннявідповідної заявки Замовникаокремимипартіями та відповідно до наданого Замовником (Покупцем) замовлення на поставку Товару (продукції).» Додатково, однією із істотних умов договору є умови поставки товару та відповідно до вищезазначеної вимоги Замовником було встановлено у проекті договору відповідно до Додатку 4 до тендерної документації пункт 4.1. наступного змісту: «Поставка здійснюється протягом трьох днів з моменту одержання відповідної заявки Замовника окремими партіями та відповідно до наданого Замовником (Покупцем) замовлення на поставку Товару (продукції). Замовлення на поставку відповідної партії Продукції подається Замовником (Покупцем) у письмовій формі власноручно або передається факсимільним зв'язком, або/чи в усній формі (по телефону). В замовленні обов’язково повинно буди вказано: вид та найменування продукції; кількість продукції за кожною окремою позицією. Строк поставки – до 31.12.2020 року.» Таким чином, учасник повинен гарантувати поставку товару протягом трьох днів з моменту одержання відповідної заявки Замовника. Відповідно до положень частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Фактично укладання договору про закупівлю згідно тендерної пропозиції з терміном поставки товару у п’ять робочих днів фактично суперечить вимогам тендерної документації, умовам закупівлі та фактичній потребі замовника. Крім того, наголошуємо, що до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення. Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції (!!!), а саме - технічні помилки та описки. Звертаємо Вашу увагу, що зазначення терміну поставки товару впливає як на зміст тендерної пропозиції та і на істотну умову договору! Таким чином наголошуємо, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які є суттєвим порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Враховуючи вищезазначене, Снятинський психоневрологічний інтернат повідомляє про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено