-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Завершена
444 096.35
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 440.96 UAH
мін. крок: 1% або 4 440.96 UAH
Період оскарження:
14.01.2020 13:41 - 25.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
НЕЗАКОННЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ
Номер:
12813e968d1e414a9faed52405a10e4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-001417-c.b2
Назва:
НЕЗАКОННЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ
Вимога:
Замовником застосовано дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозиції та дискваліфіковано пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ" на підставі некоректного ціноутворення. ПП "ОККО КОНТРАКТ" повідомляє, що наша тендерна пропозиція є рентабельною та ми, як учасник торгів, готові постачати газ за такою ціною. Тендерною документацією передбачено перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Відповідно до ст. 28 Закону Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Частиною 4 ст. 28 Закону регламентовано наступне «після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною».
Відповідно до ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія та ефективність. З урахуванням вище наведеного, предметом дослідження тендерного комітету під час розгляду тендерних пропозицій учасників є виключно наявність всіх документів у складі пропозиції учасника, передбачених тендерною документацію.
Разом з тим, тендерна документацію не містить окремих вимог щодо порядку формування ціни, порядку нарахування ПДВ та обмежень до суми цінової пропозиції, , та, зокрема, її складових (вартості послуг доступу до потужностей).
Відповідно до ст. 19 Конституції України «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».
Частиною 3 ст. 11 Закону встановлено, що до повноважень тендерного комітету або уповноваженої особи належить: планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; вибір процедури закупівлі; проводення процедури закупівель; забезпечення рівних умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснення інші дії, передбачені цим Законом. Таким чином, аналіз формування ціни учасників не належить до компетенції тендерного комітету та не відповідає чинному законодавству України, Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням вище зазначеної інформації, вважаємо, що ПП «ОККО КОНТРАКТ» повністю виконало вимогу Замовника в частині відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а Замовник незаконно дискваліфікував нашу пропозицію.
Разом з тим, Замовником було застосовано дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції учасника-конкурента ТОВ "Сумигаззбут", який надав ціну на рівні 5000грн. При цьому, в складі пропозиції ТОВ "Сумигаззбут" надано довідку з ДЗІ, згідно якої діапазон цін на ресурс січня за умови оплати протягом або після місяця поставки становить 6648,99 - 7750,99 грн. з ПДВ. З урахуванням вище зазначеного, ТОВ "Сумигаззбут" також мав бути дискваліфікований Замовником у зв'язку з демпінгом
Вимагаємо розглянути дану вимогу та відмінити закупівлю
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 07.02.2020 16:08
Дата подачі:
05.02.2020 17:22
Вирішення:
Відповідь на вимоги процедури відкритих торгів, щодо закупівлі ДК 021:2015:09120000-6- Газове паливо (Природний газ) від ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ОККО КОНТРАКТ"
Статус вимоги:
Не задоволено