• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Модульні споруди

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 14.01.2020 12:23 - 25.01.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: f8a73fd8a4d74e298265267adcd9edda
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-14-001064-c.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга та докази оплати
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.03.2020 20:04
Автор: ФОП "СУЩИНСЬКИЙ ІЛЛЯ ВІКТОРОВИЧ", Ілля Сущинський +380968234861 iliya_sos@mail.ru
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: dceaf2b1cfe3429f80bcaaa5c2547111
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-14-001064-c.c2
Назва: Скарга
Скарга:
оскарження Протоколів № 47 від «31» січня 2020 р. та № 49.1 від 03.02.2020 р. засідання тендерного комітету Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.02.2020 20:02
Автор: ТОВ "БСМ БУДІВНИЦТВО", Дмитро Мишенін +380660413723 mdm92@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо оскарження Протоколу № 47 від «31» січня 2020 р.засідання тендерного комітету Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради

Номер: 8d5f389e3dc3423cb7f92d7e7896be54
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-14-001064-c.a1
Назва: Вимога щодо оскарження Протоколу № 47 від «31» січня 2020 р.засідання тендерного комітету Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Вимога:
Здійснення з боку Замовника під час процедури закупівлі Модульні споруди СPV 44210000-5 Конструкції та їх частини за номером UA-2020-01-14-001064-c порушення законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет КП «Міська інфраструктура» ДМР (надалі – Тендерний комітет), ознайомившись з вимогою ТОВ «БМС Будівництво» (надалі – Учасник) від 31.01.2020 за вих. № 40 (зареєстрованою 31.01.2020 за № UA-2020-01-14-001064-c.a1) в якій Учасник повідомляє про порушення законодавства під час здійснення та проведення процедури закупівлі – Модульні споруди, за ДК 021:2015:44210000-5 Конструкції та їх частини (ID закупівлі UA-2020-01-14-001064-c) (надалі – Процедура закупівлі), тому просить скасувати Протокол засідання Тендерного комітету №47, який оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу від 31.01.2020 в частині дискваліфікації пропозиції Учасника та переглянути прийняте рішення, в межах своїх повноважень повідомляє наступне. Тендерний комітет під час здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг діє відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (надалі – Закон) та під час здійснення даної Процедури закупівлі КП «Міська інфраструктура» ДМР (надалі – Замовник) в особі Тендерного комітету діє на засадах колегіальності та неупередженості керуючись Законом, та здійснює розгляд та оцінку тендерних пропозиції учасників у відповідності до даного законодавчого акту, а також з неухильним дотриманням принципів здійснення закупівель, що зазначені у статті 3 Закону. Підстави для відхилення встановлені у статті 30 Закону. У свою чергу, інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/ переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель (частина друга статті 30 Закону). У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель (частина третя статті 30 Закону). Таким чином, ТОВ «БМС Будівництво», як учасник, тендерна пропозиція якого була відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації має право, звернутися до замовника з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, яке є вичерпним і розширеному тлумаченню не підлягає. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України. З огляду на викладене, Тендерний комітет дійшов до висновку, що подана Учасником вимога за своєю суттю не є вимогою Учасника щодо надання йому додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а є скаргою щодо незгоди Учасника з результатами розгляду Тендерного комітету та оцінкою тендерної пропозиції Учасника та інших учасників Процедури закупівлі на їх відповідність вимогам тендерної документації, а також містить прохання Учасника скасувати та переглянути рішення Тендерного комітету щодо дискваліфікації його пропозиції, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в Протоколі засідання Тендерного комітету № 47 від 31.01.2020, тому підлягає залишенню без розгляду по суті.
Статус вимоги: Відхилено