• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Шини для автобусів (шини)

Завершена

3 245 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 300.00 UAH
Період оскарження: 14.01.2020 10:11 - 27.01.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Тех вимоги

Номер: f66dcb82adc94a0d80ac9e26f4a36bf8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-14-000345-c.a1
Назва: Тех вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! У технічних вимогах вказано рік виготовлення продукції не раніше ІV кварталу 2019 року. Надайте, будь ласка, пояснення на підставі чого висувається така вимога? Адже шини це не продукт швидкого псування, вони вважаються новими протягом трьох років з дати виробництва (відповідно до гарантійних термінів), що також доводять і виробники у своїх дослідженнях. Навіть якщо їх купують безпосередньо у виробника з заводу, вони можуть бути як мінімум першого півріччя минулого року. Тож така вимога до терміну виробництва являється необгрунтованою та дискримінаційною. Просимо внести зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога, уважно розглянута тендерним комітетом Львівського комунального автотранспортного підприємства №1. Повідомляємо, що повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації. Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Щодо встановлення дискримінаційних вимог: відповідно до ст. 3 Закону закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Враховуючи вищевикладене, Замовником не порушено будь-яких прав потенційних учасників та не встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх є однакові.
Статус вимоги: Не задоволено