• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сметана, кефір, йогурт

Торги не відбулися

119 700.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 598.50 UAH
Період оскарження: 13.01.2020 17:00 - 16.01.2020 17:05
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження дискваліфікації

Номер: 18f82c37a4004c819feb5601be7b0a5e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-13-002358-c.a2
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Вимога про усунення порушень під час закупівлі Замовник Дарницький дитячий будинок-інтернат, код за ЄДРПОУ 03188808. Місцезнаходження м. Київ, вул. Ялинкова,58/60, індекс 02121. Предмет закупівлі ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2020-01 -13-002358-c Номер та дата рішення що оскаржується: Протокол (рішення) засідання комітету замовника про відхилення пропозиції кандидата №6 від 24.01.2020 р. Підстави подання вимоги: ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», абзац 1 пункту 12 розділу ІІ Інструкції «Про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»» затвердженої наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 р. зі змінами. Учасник що оскаржує рішення: Приватне акціонерне товариство «Кагма», код ЄДРПОУ 00445883, місцезнаходження: 09200, Київська обл., м. Кагарлик, вул. Столична,14 Шановний Замовник! Перш за все, дозвольте нагадати Вам що закупівля з ідентифікатором UA-2020-01 -13-002358-c 5 є допороговою, а відповідно на неї поширюється наказ ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 р. зі змінами. Закон України «Про публічні закупівлі» в абзаці 3 ч.1 ст. 2 встановлює: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Стосовно рішення замовника викладеного в протоколі №6 від 24.01.2020 дозвольте його оскаржити по пунктах: 1. Стосовно неподання учасником ПрАТ «Кагма» санітарних паспортів на транспортні засоби – учасником у складі документів пропозиції подано лист-пояснення за №2126 від 16.01.2020 р. із законодавчим обґрунтуванням неможливості отримання даного документу для будь-якого з операторів ринку у зв’язку з відсутністю даних повноважень у органів державної влади. Учасник подав у складі документів пропозиції акти дезінфекції, інструкцію з проведення даних видів робіт і т.д. Вважаємо відхилення пропозиції з даної підстави необґрунтованою та такою що не відповідає Закону. До того ж, пункт 1.3 Кваліфікаційних вимог вказує що наявність санітарного паспорту та медичної книжки водія-експедитора обов’язкові при постачанні товару. 2. Стосовно ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ вимоги щодо подання сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019/ISO 22000:2018 IDT повідомляємо Вас, що відповідно до Наказу №340 від 31.10.2019 р. ДП «Український навчально-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» «Про прийняття та скасування національних стандартів» ДСТУ ISO 22000/ISO 22000:20018 IDT набрав чинності лише 01.12.2019 р., тобто трохи більше ніж за місяць до оголошення Вами закупівлі за даним предметом. Вам, як організатору харчування дітей має бути зрозумілим та таким що не потребує обґрунтування факт, що для проходження сертифікації за даним стандартом, опису всіх процедур, визначення критичних точок у ланцюгу потрібно набагато більше часу. До того ж, відповідно до вказаного наказу №340 ДСТУ ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) сканкопію оригіналу сертифікату на який ПрАТ «Кагма» подало в складі документів пропозиції діє до 01.07.2021 року, тобто довше ніж очікуваний процедурою термін поставки товарів до 31.12.2020 р. 3. Стосовно підписів осіб на листі-згоді відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» нагадуємо Вам про ч.3-4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вважаємо що не проставлення підписів на окремому документі Вами як замовником може бути віднесено до формальної помилки, як це трактує зокрема ДП «Прозорро» : https://infobox.prozorro.org/articles/formalni-pomilki-v-tenderniy-propoziciji. Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.3 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі» просимо надати відповідь на дану вимогу та додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції ПрАТ «Кагма» вимогам тендерної документації. Вимагаємо скасувати безпідставне рішення тендерного комітету від 24.01.2020 року (протокол №6) про відхилення пропозиції учасника ПрАТ «Кагма» та визнати його переможцем процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2020-01 -13-002358-c. Також повідомляємо, що у разі відхилення нашої вимоги ми будемо вбачати порушення принципів здійснення закупівель згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», мати сумніви щодо неупередженості замовника та наявність корупційної складової, та ОДНОЗНАЧНЕ подальше оскарження результатів закупівлі до Уповноваженого органу. Сподіваємось що пропозиція іншого учасника буде розглядатись не менш детально, і не тільки в ракурсі його відповідності кваліфікаційному критерію на наявність сертифікату стандарту ДСТУ ISO 22000:2019/ISO 22000:2018 та документів про проходження навчання ретельно прописаних в документації саме для його виокремлення, а й на відповідність запропонованого товару технічним вимогам замовника; відповідності даних щодо реєстрації потужностей оператора ринку умовам зберігання товару; наявності працівників що залучатимуться до виконання договору, і т.д. З повагою, Директор ПрАТ «Кагма» ________ Мірошник В.О.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вимогу директора ПрАТ «Кагма» Мірошник В.О. про усунення порушень під час закупівлі, повідомляємо наступне. Як зазначено у Вашій вимозі: Закон України «Про публічні закупівлі» в абзаці 3 ч.1 ст. 2 встановлює: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору», тому Замовник, при проведені закупівля з ідентифікатором UA-2020-01-13-002358-c, повинен керуватись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не зважаючи на те, що дана закупівля є «допороговою». Стосовно не надання санітарних паспортів на транспортні засоби та сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019/ISO 22000:2018 IDT, погоджуємось з поясненнями наведеними у Вашій вимозі. З Вашим твердження, що відсутність підписів осіб на листі-згоді відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» може бути віднесено до формальної помилки не погоджуємось. Стосовно нагадування про ч. 3-4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», погоджуємось, що Замовник має право до документів про закупівлю внести опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, про те це не обов’язок і зазначені дані в кваліфікаційних вимогах до закупівлі з ідентифікатором UA-2020-01 -13-002358-c відсутні; крім того, вимогу надати лист-згоду на обробку персональних даних з підписами працівників не можна вважати дискримінацією учасників. Враховуючи, що кваліфікаційні вимоги до закупівлі з ідентифікатором UA-2020-01 -13-002358-c не містять положення про те, що відсутність підписів відноситься до формальної помилки, а також відсутність, разом з прикріпленою вимогою, підкріпленого листа-згоди на обробку персональних даних з підписами відповідних працівників, відсутність підписів осіб на листі-згоді, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», не може бути віднесено до формальної помилки. Враховуючи викладене, не вбачається підстав щодо скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ПрАТ «Кагма».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога замовнику

Номер: 5d11d996d4244aff8709c520a4cc8183
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-13-002358-c.a1
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
Вимога про усунення порушень під час закупівлі Замовник Дарницький дитячий будинок-інтернат, код за ЄДРПОУ 03188808. Місцезнаходження м. Київ, вул. Ялинкова,58/60, індекс 02121. Предмет закупівлі ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2020-01 -13-002358-c Номер та дата рішення що оскаржується: Протокол (рішення) засідання комітету замовника про відхилення пропозиції кандидата №6 від 24.01.2020 р. Підстави подання вимоги: ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», абзац 1 пункту 12 розділу ІІ Інструкції «Про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»» затвердженої наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 р. зі змінами. Учасник що оскаржує рішення: Приватне акціонерне товариство «Кагма», код ЄДРПОУ 00445883, місцезнаходження: 09200, Київська обл., м. Кагарлик, вул. Столична,14 Шановний Замовник! Перш за все, дозвольте нагадати Вам що закупівля з ідентифікатором UA-2020-01 -13-002358-c 5 є допороговою, а відповідно на неї поширюється наказ ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 р. зі змінами. Закон України «Про публічні закупівлі» в абзаці 3 ч.1 ст. 2 встановлює: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Стосовно рішення замовника викладеного в протоколі №6 від 24.01.2020 дозвольте його оскаржити по пунктах: 1. Стосовно неподання учасником ПрАТ «Кагма» санітарних паспортів на транспортні засоби – учасником у складі документів пропозиції подано лист-пояснення за №2126 від 16.01.2020 р. із законодавчим обґрунтуванням неможливості отримання даного документу для будь-якого з операторів ринку у зв’язку з відсутністю даних повноважень у органів державної влади. Учасник подав у складі документів пропозиції акти дезінфекції, інструкцію з проведення даних видів робіт і т.д. Вважаємо відхилення пропозиції з даної підстави необґрунтованою та такою що не відповідає Закону. До того ж, пункт 1.3 Кваліфікаційних вимог вказує що наявність санітарного паспорту та медичної книжки водія-експедитора обов’язкові при постачанні товару. 2. Стосовно ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ вимоги щодо подання сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019/ISO 22000:2018 IDT повідомляємо Вас, що відповідно до Наказу №340 від 31.10.2019 р. ДП «Український навчально-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» «Про прийняття та скасування національних стандартів» ДСТУ ISO 22000/ISO 22000:20018 IDT набрав чинності лише 01.12.2019 р., тобто трохи більше ніж за місяць до оголошення Вами закупівлі за даним предметом. Вам, як організатору харчування дітей має бути зрозумілим та таким що не потребує обґрунтування факт, що для проходження сертифікації за даним стандартом, опису всіх процедур, визначення критичних точок у ланцюгу потрібно набагато більше часу. До того ж, відповідно до вказаного наказу №340 ДСТУ ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) сканкопію оригіналу сертифікату на який ПрАТ «Кагма» подало в складі документів пропозиції діє до 01.07.2021 року, тобто довше ніж очікуваний процедурою термін поставки товарів до 31.12.2020 р. 3. Стосовно підписів осіб на листі-згоді відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» нагадуємо Вам про ч.3-4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вважаємо що не проставлення підписів на окремому документі Вами як замовником може бути віднесено до формальної помилки, як це трактує зокрема ДП «Прозорро» : https://infobox.prozorro.org/articles/formalni-pomilki-v-tenderniy-propoziciji. Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.3 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі» просимо надати відповідь на дану вимогу та додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції ПрАТ «Кагма» вимогам тендерної документації. Вимагаємо скасувати безпідставне рішення тендерного комітету від 24.01.2020 року (протокол №6) про відхилення пропозиції учасника ПрАТ «Кагма» та визнати його переможцем процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2020-01 -13-002358-c. Також повідомляємо, що у разі відхилення нашої вимоги ми будемо вбачати порушення принципів здійснення закупівель згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», мати сумніви щодо неупередженості замовника та наявність корупційної складової, та ОДНОЗНАЧНЕ подальше оскарження результатів закупівлі до Уповноваженого органу. Сподіваємось що пропозиція іншого учасника буде розглядатись не менш детально, і не тільки в ракурсі його відповідності кваліфікаційному критерію на наявність сертифікату стандарту ДСТУ ISO 22000:2019/ISO 22000:2018 та документів про проходження навчання ретельно прописаних в документації саме для його виокремлення, а й на відповідність запропонованого товару технічним вимогам замовника; відповідності даних щодо реєстрації потужностей оператора ринку умовам зберігання товару; наявності працівників що залучатимуться до виконання договору, і т.д. 26.0.2020 р. З повагою, Директор ПрАТ «Кагма» ________ Мірошник В.О.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вимогу директора ПрАТ «Кагма» Мірошник В.О. про усунення порушень під час закупівлі, повідомляємо наступне. Як зазначено у Вашій вимозі: Закон України «Про публічні закупівлі» в абзаці 3 ч.1 ст. 2 встановлює: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору», тому Замовник, при проведені закупівля з ідентифікатором UA-2020-01-13-002358-c, повинен керуватись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не зважаючи на те, що дана закупівля є «допороговою». Стосовно не надання санітарних паспортів на транспортні засоби та сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019/ISO 22000:2018 IDT, погоджуємось з поясненнями наведеними у Вашій вимозі. З Вашим твердження, що відсутність підписів осіб на листі-згоді відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» може бути віднесено до формальної помилки не погоджуємось. Стосовно нагадування про ч. 3-4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», погоджуємось, що Замовник має право до документів про закупівлю внести опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, про те це не обов’язок і зазначені дані в кваліфікаційних вимогах до закупівлі з ідентифікатором UA-2020-01 -13-002358-c відсутні; крім того, вимогу надати лист-згоду на обробку персональних даних з підписами працівників не можна вважати дискримінацією учасників. Враховуючи, що кваліфікаційні вимоги до закупівлі з ідентифікатором UA-2020-01 -13-002358-c не містять положення про те, що відсутність підписів відноситься до формальної помилки, а також відсутність, разом з прикріпленою вимогою, підкріпленого листа-згоди на обробку персональних даних з підписами відповідних працівників, відсутність підписів осіб на листі-згоді, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», не може бути віднесено до формальної помилки. Враховуючи викладене, не вбачається підстав щодо скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ПрАТ «Кагма».
Статус вимоги: Не задоволено