• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи - Встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по Жуківцівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області

14.1. Джерело фінансування: місцевий бюджет

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 13.01.2020 16:35 - 27.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації замовника

Номер: 5d63567d5c1e4c5797ef0896ae5f84dd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-13-002155-c.b2
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації замовника
Вимога:
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» не відповідає вимогам тендерної документації замовника з наступних підстав. Тендерною документацією на проведення відкритих торгів на закупівлю (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) Послуга з встановлення систем пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по Жуківцівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області, а саме ч.1 розділу 3 передбачено: Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня, тобто на наступний робочий день, розмістити (завантажити в Систему) тендерну пропозицію та специфікацію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та оформлену згідно Додатку 6 цієї тендерної документації. ТОВ « ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» на виконання вищезазначеної вимоги надав тільки оновлену тендерну пропозицію без специфікації чим порушив вимоги тендерної документації. Враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» не відповідає умовам тендерної документації замовника і на підставі п.п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена. В свою чергу хочемо звернути увагу, що згідно ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення: «…укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» В разі відсутності належного реагування на дану вимогу ми, як учасник процедури відкритих торгів, будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну закупівель. Замовник самостійно визначає кінцевий строк подання тендерних пропозицій і вказує його в оголошенні про закупівлю та тендерній документації. Наша тендерна документація передбачає вимогу до учасників надавати в складі тендерної пропозиції чи після аукціону окремий документ «Тендерна пропозиція» за формою, встановленою в тендерній документації. Звертаємо Вашу увагу, що виключний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника визначено в ч.1 ст. 30 Закону: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Виходячи з положень статей 25 та 30 Закону, ненадання учасником після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, оновленої за результатами аукціону тендерної пропозиції не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином, якщо інших підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбачених ст. 30 Закону не було, такого учасника замовник повинен визначити переможцем закупівлі. Слід також зазначити, що відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Відповідно до ч.3 ст. 32 Закону та п.2 ч.1 ст. 30 Закону відмова переможця від підписання договору, зокрема за ціною тендерної пропозиції за результатами аукціону є підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу №58 від 04 лютого 2020 року

Номер: dfed8c160bf64dadbd4998faff73a229
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-13-002155-c.b3
Назва: Скасування протоколу №58 від 04 лютого 2020 року
Вимога:
Звертаємо вашу увагу, що ТОВ « ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ», надав специфікацію з порушенням вимог тендерної документації. Відповідно до ч.1 розділу 3 ТД: «Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня, тобто на наступний робочий день, розмістити (завантажити в Систему) тендерну пропозицію та специфікацію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та оформлену згідно Додатку 6 цієї тендерної документації.» Враховуючи те, що аукціон закінчився 03.02.2020 р. о 17:22, учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен був розмістити (завантажити в Систему) специфікацію до кінця робочого дня 04.02.2020 р. В свою чергу ТОВ « ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» розмістив (завантажив в Систему) специфікацію від 04.02.2020 року за № 005 05.02.2020 року о 13:43, чим порушив строки на подання вищевказаного документу визначені тендерною документацією. Більше того, навіть подана ТОВ « ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» специфікація від 04.02.2020 року за № 005 не відповідає вимогам частини 1 розділу 3 ТД згідно якої документи тендерної пропозиції подаються шляхом завантаження файлів у форматі pdf. Вищевказана специфікація від 04.02.2020 року за № 005 завантажена у форматі jpg. Враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» не відповідає умовам тендерної документації замовника і на підставі п.п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена. Керуючись статтями 3 та 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення визначення переможця відкритих торгів в оголошенні UA-2020-01-13-0002155-с (відповідно до норм чинного законодавства та регламенту автоматизованої системи "ProZorro"). 2. Дискваліфікувати пропозицію ТОВ « ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» відповідно до вищезазначеної інформації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну закупівель. Замовник самостійно визначає кінцевий строк подання тендерних пропозицій і вказує його в оголошенні про закупівлю та тендерній документації. Наша тендерна документація передбачає вимогу до учасників надавати в складі тендерної пропозиції чи після аукціону окремий документ «Тендерна пропозиція» за формою, встановленою в тендерній документації. Звертаємо Вашу увагу, що виключний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника визначено в ч.1 ст. 30 Закону: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Виходячи з положень статей 25 та 30 Закону, ненадання учасником після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, оновленої за результатами аукціону тендерної пропозиції не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином, якщо інших підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбачених ст. 30 Закону не було, такого учасника замовник повинен визначити переможцем закупівлі. Слід також зазначити, що відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Відповідно до ч.3 ст. 32 Закону та п.2 ч.1 ст. 30 Закону відмова переможця від підписання договору, зокрема за ціною тендерної пропозиції за результатами аукціону є підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Сертифікати

Номер: 8f4f91f157484e5791fcf68e2b184fc0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-13-002155-c.b1
Назва: Сертифікати
Вимога:
Шановний замовник звертаємо увагу, що діючим законодавством України не передбачено обов'язкове отримання сертифікатів ДСТУ ISO 45001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, встановлений вичерпний перелік, вимог та критеріїв щодо Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Враховуючи наведене, вимоги тендерної документації щодо надання вищевказаних сертифікатів порушують принципи здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. На підставі вищевикладеного, - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пунктів, котрі передбачають надання потенційними учасниками зазначених вище сертифікатів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник має право вимагати від підрядника належної кваліфікації, а наявність сертифікатів iso та інше визначають те, що підрядник пройшов додаткові навчання з питань пожежної безпеки та має більшу кваліфікацію. Вимагання додаткових критеріїв не є порушенням закону.
Статус вимоги: Відхилено