-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
24450000-3 Агрохімічна продукція (дезинфікаційні засоби) Лот 1 (Аніосепт Актив - 5 кг. відро, Ізапін флак. - 1 л, Сані Клос Актив серветки (банка 200 сервветок), Софта-Ман - флакон 1000 мл, Софта-Ман - флак. 100 мл без розпилювача, Софта-Ман ISO - флакон 1000 мл.) Лот 2 (ДезТАБ нью 1 кг, Дезинфікуючий розчин “Мікроцид АФ 1 л, Терразім (Terrazym) - 6 кг, Серветки спиртові «КвікДез нью» - серветки в банці 100 шт)
Завершена
92 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 414.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 414.00 UAH
Період оскарження:
13.01.2020 13:34 - 17.01.2020 12:37
Вимога
Відхилено
Вимога щодо скасування рішення замовника
Номер:
aaa6e041a2c04e1ab9f471a2c9032265
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-13-000933-c.a6
Назва:
Вимога щодо скасування рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету від 27.01.2020 року щодо відхилення нашої пропозиції ТОВ «ІМЕД», яка є найбільш економічно вигідною, адже сума пропозиції становить 24 773,80грн проти заявлених 41 400грн, до речі яка копійка –в-копійку відповідає сумі пропозиції наступного завідомого учасника, є обґрунтування невідповідності запропонованих засобів за складом. На жаль, знайти два ідентичних засоби різних виробників на ринку деззасобів навряд чи вийде. В цьому і полягає серйозна відмінність ринку дезінфікуючих засобів від фармакологічного ринку та породжує масу суперечок і істотно ускладнює життя як замовникам, так і постачальникам. На ринку фармакологічних препаратів існує поняття «міжнародної непатентованої назви», коли діюча речовина зареєстрована, також зареєстровані дозування і способи його застосування, і кілька компаній, які купили ліцензію на виробництво даного лікарського препарату у розробника, випускають його під різними комерційними назвами. У цьому випадку - замовник розміщує інформацію про міжнародну непатентовану назву, постачальники борються за поставку своїх препаратів, що містять одну і туж діючу речовину і абсолютно ідентичні один одному. Вимоги до дезінфікуючих засобів не такі жорсткі. Виробники засобів дезінфекції прагнуть створити унікальні рецептури, унікальні групи дезінфікуючих засобів, унікальні режими застосування і обов'язково прописати в інструкції по застосуванню який-небудь нюанс, який істотно відрізняє даний деззасіб від подібних. Тобто логічне трактування поняття «еквівалент» в даному випадку не працює. Але ж існують інші характеристики , які відповідають вимогам : спектр дії, признач, при цьому значно дешевші, але це ніяким чином не робить засоби гіршими від заявлених і про це говорить досвід використання в різних закладах.
Метою Закону Про публічні закупівлі є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, на жаль все це ви порушили.
Вважаємо, що відхилення нашої пропозиції є упередженим, адже не існує двох однакових засобів за складом, але всі запропоновані нами засоби мають ті ж діючі речовини, що і в заявлених засобах, тож за групою діючих речовин – відповідають, як відповідають за всіма іншими характеристиками.
Тож, Вимагаємо скасувати Протоколу засідання тендерного комітету від 27.01.2020 року та повернути нашу пропозицію до розгляду та провести неупереджену оцінку, оскільки рішення тендерного комітету щодо відхилення ТОВ «ІМЕД» є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням). В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги ТОВ ІМЕД стор1.jpg 28.01.2020 15:51
- Протокол розгляду вимоги ТОВ ІМЕД стор2.jpg 28.01.2020 15:51
- Протокол розгляду вимоги ТОВ ІМЕД стор3.jpg 28.01.2020 15:51
Дата подачі:
28.01.2020 10:54
Вирішення:
Оголошена процедура закупівлі відноситься до допорогових і проведена у відповідності до всіх вимог законодавства. Неспроможність учасника закупівлі запропонувати товари, яких потребує замовник, не є ознакою дискримінаційних вимог.
Перелік технічних вимог було сформовано відповідно до затверджених протиепідемічних заходів, наявного медичного обладнання тощо, також безпечності засобів для персоналу та пацієнтів та інших показників. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників. Натомість учасники процедури закупівель мають надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Не відволікайте персонал на зайву переписку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді
Номер:
409107133e244870bf9df2b3f205240d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-13-000933-c.a8
Назва:
Щодо відповіді
Вимога:
Ви взагалі знахабніли? Висохли мізки від хабарів давати подібні порівняння? Який бензин? Де відповідь по суті? Ви бензин закуповуєте? Ми цю відповідь додаємо до тих документів, які надсилаємо до Державної аудиторської служби України та в Департамент ожорони здоров"я. Вони бензином вас нагодують!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2020 11:43
Вирішення:
Ваше право. Ваші манери спілкуватися формують Вам певну негативну репутацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді хабарника
Номер:
1590241341ca494e92efa6745d275841
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-13-000933-c.a7
Назва:
Щодо відповіді хабарника
Вимога:
Хабарнику! До чого тут ті Накази, які Ви перерахували? Яке відношення вони мають до дискримінаційних вимог документації? Вирішили зробити вигляд, що ви щось знаєте та вивчаєте? Єдине, чому ви навчилися- справно вимагати хабарі від постачальників. Особливо сподобалось ваше трактування Наказхзу№236. Ви його хоча б відкривали? Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Ми, навіть, не будемо нічого вимагати у хабарника - направляємо листи до Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю та в Департамент охорони здоров"я!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.01.2020 12:27
Вирішення:
Не заважайте працювати. Якщо не розумієте - пояснюємо простіше. Є бензин А-92 і є бензин А-95. Склад схожий, але є відмінності.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
b0cd468841fe427ebfbcce0871fc5683
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-13-000933-c.a5
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, режими використання, властиві лише певній торовій марці вказаній в документації, . Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол стор 1.jpg 28.01.2020 12:16
- Протокол стор 2.jpg 28.01.2020 12:16
- Протокол стор 3.jpg 28.01.2020 12:16
Дата подачі:
27.01.2020 15:33
Вирішення:
Вимога розглянута і відхилена як безпідставна. Детальніше дивіться у протоколі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
упереджені дії замовника, ігнорування Закону
Номер:
18b3dad7c3d1407e924145730404abc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-13-000933-c.b4
Назва:
упереджені дії замовника, ігнорування Закону
Вимога:
Шановний Замовнику, закупівля за державні кошти повинна проводитись з дотриманням законів, це ви за власні кошти та для власного вжитку можете купувати що вам хочеться та за ціною яку забажаєте. Закон Про публічні закупівлі є єдиним для всіх закупівель, тож там чітко вказано про еквіваленти, натомість Інструкція , затверджена Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (далі – Інструкція), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель,і ніякого відношення до еквівалентів не має тому й нічого про це не згадано, адже все вказано в Законі. Що до вашої відповіді :. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії. Більше того, вказані у тендерній документації медико-технічні вимоги дозволяють Учасникам надати безліч засобів як національного так і іноземного виробництва.- Якщо Ви знаєте такі , то вкажіть через " або" інша назва. Це така відписка, бо еквівалентів із таким складом не має.Далі: Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар. - Це не тиск , а попередження корупційної змови, адже ціна закупівлі завищена на 40%, а засоби , які ви прописали назвати унікальними не можна, тому й вимагаємо видалити конкретний склад, адже основне в дії дезінфікуючих це знищення всіх відомих мікробів, а яким конкретним складом це відбуватиметься це вже інша справа, головне ціль і безпечність та ще й економічна ціна, адже в нас не сама багата країна де можна за її рахунок заробляти хабарі. Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб. В зв’язку з вищезазначеним, залишаємо вашу незаконну та необґрунтовану вимогу без задоволення. Ви можете не задовільняти вимоги учасників, але всі ці вимоги і ваші відповіді переглядаються в системі, тож сподіваємось моніторинг ваших закупівель настане в найближчий час.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2020 10:48
Вирішення:
Ваше вимога щодо видалення конкретного складу речовин в дезінфікуючих засобах предмета закупівлі є необґрунтованою. Наше підприємство користувалось і іншими дезинфікаційними засобами, з іншим складом і концентрацією діючих речовин. Досягнути необхідного результату дезинфекції вдалось саме деззасобами такого складу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін в лот №2 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Номер:
f84b038cdd5a4deb8d180d30fe6ebc4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-13-000933-c.c3
Назва:
Вимога щодо внесення змін в лот №2 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику!
В лоті №2 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель незрозуміло чому таке категоричне не допущення еквівалентів, адже всі засоби мають дозвіл для застосування, мають всі відповідні характеристики за якими легко порівняти засоби: призначення, спектр дії, токсичність, безпечність, економічність в застосуванні та ціна. Що стосується складу, який Замовник прописав у вимогах, так він не є основним показником, адже різні АДР можуть виконувати однакову діє на мікроби, бактерії, віруси, гриби, спори. Саме тому й не існує жодного наказу МОЗ про перевагу тих чи інших АДР та їх кількості, тому й порівнювати за складом не можливо
Отже, замовляючи засіб ДезТАБ нью, Замовник чітко вказує склад: 2. Засіб на основі композиції трихлорізоціанурової кислоти – не менше 43.0%, натрієвої солі дихлорізоціанурової кислоти – не менше 20.0% (діючі речовини); допоміжні компоненти, що надають засобу миючі властивості забезпечують швидку розчинність засобу, регулюють рН, знижують фіксуючу та корозийну дію хлору (у т.ч. гідрокарбоат та карбонатнатрію - не менше 30%). Але ж це хлорвмісний засіб, основною діючою речовиною якою є активний хлор, що виділяється при розчинені у воді, та саме про нього а ні слова, лише конкретний склад. Та саме 50% активного хлору можуть виділяти і хлорвмісні таблетки, які мають інший склад, то чому повинен бути саме такий склад, якщо кількість діючої речовини – активного хлору однакова? Це є дискримінаційна вимога до складу, яка відповідає саме заявленому засобу. Чому саме така кількість таблеток, якщо вага однакова 1кг: Засіб на основі хлору у вигляді таблеток, що самостійно розчиняються у воді (в 1 кг - 330 таблеток.)? Тож це обмеження у вазі таблетки?
Вимога до засобу для швидкої дезінфекції “Мікроцид АФ 1 л» є теж дискримінаційною, адже знову йдеться про обмеження діючих речовин: на основі комбінації спиртів: етанолу денатурованого – не менше 25,0%; 1-пропанол- не менше 35,0%; тобто будь-яке відхилення від співвідношення спиртів буде трактуватись, як не відповідність. Але це лише припущення, адже не існує жодного наказу який би регулював склад засобів для використання за заявленим призначенням, отже це теж дискримінаційна вимога, яка несе штучне обмеження учасників з еквівалентами.
Щодо Терразім (Terrazym) 6 кг. 1. Засіб у вигляді порошку на основі перкарбонату натрію
2. До складу засобу входять: перкарбонат натрію - не менше 15,1%, тетраацетилетилендіамин - не менше 9,9%, протеаза - не менше 0,2%, ліпаза - не менше 0,1%, амілаза - не менше 0,1%, целюлаза - не менше 0,03% (діючі речовини); інгібітори корозії, лимонна кислота, карбонат натрію, сульфат натрію, похідні ЕДТА, неіоногенні сурфактанти, комплексоутворювач, інші допоміжні речовини до 100,0.
Якщо розглядати п.1. Засіб у вигляді порошку на основі перкарбонату натрію, то еквівалентів знайшлось би щонайменше штук чотири, але ж замовнику це ніяк не вигідно, тому він і виклав дуже детально склад засобу в пункті 2. Дійсно, саме за таким складом еквівалентів апріорі бути не може, це підтверджує Державний реєстр дезінфікуючих засобів. Тож це і є прямим доказом того, що еквівалентів з точнісіньким таким складом не має, а тоді це дискримінаційні вимоги, адже за призначенням, спектром дії і т.д. засоби є. Хочеться наголосити, що даний засіб застосовується саме для достерилізаційного очищення, дезінфекції, суміщення процесів дезінфекції і достерилізаційного очищення, дезінфекції високого рівня та стерилізації, а все що прописане далі це лише маркетинговий хід і даний засіб не використовується за таким призначенням (це не дешеве задоволення) - ,п.9. Засіб може використовуватися для попереднього замочування текстильних виробів (одягу, білизни тощо) з метою знезараження, видалення забруднень і плям що важко видаляються (білкові та інші секрети, кров, жирові, та інші забруднення); дезінфекції під час прання зазначених виробів; 10. Засіб може використовуватись для дезінфекції та одночасного миття, дезодорування поверхонь приміщень (підлога, стіни, двері тощо), меблів, обладнання, медичних приладів, апаратів і устаткування, виробів медичного призначення.
Ці два пункти прописані в методичках, але вони не застосовуються в даному закладі за таким призначенням, тож є надмірними та упередженими.
Є вимога, яка чомусь стосується лише цього засобу, а саме: Протестований у відповідності до стандартів EN.
А чому є тоді інші засоби не повинні мати таких стандартів? Це дискримінаційна вимога.
Щодо Серветки спиртові «КвікДез нью». 2. Серветки просякнуті засобом на основі комбінації: етанолу - не більше 39,0%, дидецилдиметиламоніум хлориду- не більше 0,1% (діючі речовини). В складі засобу не повинні міститись альдегіди, аміни, гуанідіни, бутандіоли, ПАР, хлоргексидин, кислоти, 2-феноксіетанол, перекис водню, повідон, жирові речовини, ). В складі засобу не повинні міститись альдегіди, аміни, гуанідіни, бутандіоли, ПАР, хлоргексидин, кислоти, 2-феноксіетанол, перекис водню, повідон, жирові речовини, у т.ч. комплекси по догляду за шкірою рук. Серветки просякнуті готовим до застосування дезінфікуючим засобом для швидкої дезінфекції та очищення:
- невеликих за розміром або важкодоступних поверхонь приміщень, меблі, малогабаритних предметів, вузлів медичного обладнання та устаткування (у т.ч. стоматологічних крісел, кушеток, медичних столиків).
Знову теж питання, чому саме такий склад? А що якщо більше спирту чи інша діюча речовина, а призначення теж? Чому в складі є обмеження діючих речовин? Чому засіб для швидкої дезінфекції різних поверхонь, який не повинен містити у т.ч. комплекси по догляду за шкірою рук, повинен застосовуватись п. 9. За необхідності серветки мають можливість застосовуватися для гігієнічної дезінфекції шкіри (у т.ч. рук і ніг).??? Як це так за необхідності? Для цього є саме засоби для дезінфекції шкіри рук в складі яких саме і є різні комплекси догляду.
Отже всі ці вимоги зазначені вище є дискримінаційними, не професійними і прописані саме так, щоб звузити коло потенційних учасників до одного завідомого. Тож, з метою усунення вимог, що призводять до непрозорості, дискримінації учасників, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни в лот №2 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель згідно із зазначеними вище вимогами (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-13-000933-c).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2020 17:29
Вирішення:
На Вашу вимогу про внесення змін до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-13-000933-c) зазначаємо наступне.
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Технічне завдання на продукцію сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії.
Більше того, вказані у тендерній документації медико-технічні вимоги дозволяють Учасникам надати безліч засобів як національного так і іноземного виробництва.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
В зв’язку з вищезазначеним, залишаємо вашу незаконну та необґрунтовану вимогу без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Номер:
b8a95272a8b8461281df8819dd05627c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-13-000933-c.c2
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику!
13 січня 2020 року Замовником була оголошена закупівля «24450000-3 Агрохімічна продукція (дезинфікаційні засоби) Лот 1 (Аніосепт Актив - 5 кг. відро, Ізапін флак. - 1 л, Сані Клос Актив серветки (банка 200 сервветок), Софта-Ман - флакон 1000 мл, Софта-Ман - флак. 100 мл без розпилювача, Софта-Ман ISO - флакон 1000 мл.) Лот 2 (ДезТАБ нью 1 кг, Дезинфікуючий розчин “Мікроцид АФ 1 л, Терразім (Terrazym) - 6 кг, Серветки спиртові «КвікДез нью» - серветки в банці 100 шт)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-13-000933-c) та завантажено Додатки 1 та 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Лот 1 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби)), згідно з умовами яких встановлено: «АНАЛОГИ І ЕКВІВАЛЕНТИ НЕ ПРОПОНУВАТИ!»
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив конкретну назву товару. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів або еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу (АНАЛОГИ І ЕКВІВАЛЕНТИ НЕ ПРОПОНУВАТИ) Додатках 1 та 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ та внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів/аналогів товарів, що зазначені в Додатках 1 та 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Лот 1 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби) Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-13-000933-c).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2020 11:27
Вирішення:
На Вашу вимогу про внесення змін до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-13-000933-c) зазначаємо наступне.
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Технічне завдання на продукцію сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії.
Більше того, вказані у тендерній документації медико-технічні вимоги дозволяють Учасникам надати безліч засобів як національного так і іноземного виробництва.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
В зв’язку з вищезазначеним, залишаємо вашу незаконну та необґрунтовану вимогу без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Номер:
ae764b9eaac04a1d9cc4d46086c68757
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-13-000933-c.c1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику!
13 січня 2020 року Замовником була оголошена закупівля «24450000-3 Агрохімічна продукція (дезинфікаційні засоби) Лот 1 (Аніосепт Актив - 5 кг. відро, Ізапін флак. - 1 л, Сані Клос Актив серветки (банка 200 сервветок), Софта-Ман - флакон 1000 мл, Софта-Ман - флак. 100 мл без розпилювача, Софта-Ман ISO - флакон 1000 мл.) Лот 2 (ДезТАБ нью 1 кг, Дезинфікуючий розчин “Мікроцид АФ 1 л, Терразім (Terrazym) - 6 кг, Серветки спиртові «КвікДез нью» - серветки в банці 100 шт)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-13-000933-c) та завантажено Додатки 1 та 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Лот 1 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби)), згідно з умовами яких встановлено: «АНАЛОГИ І ЕКВІВАЛЕНТИ НЕ ПРОПОНУВАТИ!»
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив конкретну назву товару. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів або еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу (АНАЛОГИ І ЕКВІВАЛЕНТИ НЕ ПРОПОНУВАТИ) Додатках 1 та 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ та внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів/аналогів товарів, що зазначені в Додатках 1 та 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Лот 1 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби) Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-13-000933-c).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2020 11:26
Вирішення:
На Вашу вимогу про внесення змін до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-13-000933-c) зазначаємо наступне.
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Технічне завдання на продукцію сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії.
Більше того, вказані у тендерній документації медико-технічні вимоги дозволяють Учасникам надати безліч засобів як національного так і іноземного виробництва.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
В зв’язку з вищезазначеним, залишаємо вашу незаконну та необґрунтовану вимогу без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні