-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція газової котельної Вільненської сільської ради за адресою: 53032, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Вільне, вул.. Незалежності,7а
Завершена
2 499 739.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 997.39 UAH
мін. крок: 1% або 24 997.39 UAH
Період оскарження:
13.01.2020 13:47 - 27.01.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
fd34e41510844f71ad3efb7733e8f2b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-13-000988-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно Додатку 8 до тендерної документації Замовником визначено технічні вимоги до предмету закувлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція газової котельної Вільненської сільської ради за адресою: 53032, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Вільне, вул. Незалежності, 7а. Предметом закупівлі є будівництво “під ключ” газової котельні на базі водогрійних котлів Buderus SK655-250. Учасник торгів повинен врахувати всі витрати пов’язані з поставкою основного обладнання, зазначеного в проектній документації; додаткового обладнання; монтажних та будівельних робіт; проведення ПНР; підготовку звітної документації, введення котельні в експлуатацію, навчання персоналу, сервісні роботи протягом експлуатації об’єкту та всі додаткові витрати, які можуть виникнути під час реалізації проекту.
Учасник торгів повинен надати сертифікат від виробника котельного обладнання Buderus, що він є офіційним уповноваженим представником і має право монтувати та обслуговувати техніку.
Також, Додатком 8 до тендерної документації, в розділі: Тепломеханічні рішення котельних Замовником передбачено, що в якості основного теплогенеруючого обладнання прийнято два водогрійних газових котла котла Logano SK655-250 виробництва Buderus з газовими модульованими пальниками ELCO VG3.360 Duo Plus.
Звертаємо увагу Замовника на наступне.
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Таким чином, тендерна документація предмету закувлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція газової котельної Вільненської сільської ради за адресою: 53032, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Вільне, вул. Незалежності, 7а. містить вимоги, які не відповідають чинному законодавству України, обмежує конкуренцію та розроблена під одного виробника котельного обладнання - Buderus.
Отже, зазначені умови тендерної документації можуть виконати лише суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію лише певного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, а дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог до предмета закупівлі, є порушенням принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням вищевикладеного, просимо привести тендерну документацію у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2020 13:47
Вирішення:
Тендерна документація Замовника не порушує вимог Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в останньому абзаці розділу «Технічні вимоги до предмета закупівлі» зазначено: У разі посилання в тендерній документації на виробника, торговельну марку, патент щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо учасник може застосувати еквівалент, бо закупівлі робіт здійснюють відповідно до чинних стандартів, норм та правил виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проектним рішенням та затвердженій в установленому порядку проектній документації. Учасник під еквівалентом повинен запропонувати обладнання, устаткування, матеріали, інвентар тощо, технічні характеристики яких дають можливість учасникові виконати проектні рішення в повному комплексі згідно з чинними нормами в будівництві. При заміни обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо на "еквівалент" під час подання тендерної пропозиції такий учасник повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик тих позицій обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, які він планує замінити, для підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності еквівалента технічним рішенням проектної документації», а також під час подачі тендерної пропозиції до вартості обладнання, яке він планує замінити, необхідно додати вартість перегляду проекту, взяти на себе обов’язки узгодження відкоригованого проекту з погоджуючими інстанціями, отримання позитивного експертного звіту і оплату його.
Статус вимоги:
Відхилено