• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузки-трусики, підгузки та пелюшки для дорослих

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження: 13.01.2020 12:55 - 18.01.2020 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні порушення

Номер: fe9fa2ef82454c94b67fdf7ee4e6bb2c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-13-000157-a.a1
Назва: дискримінаційні порушення
Вимога:
Уважно розглянувши ТД встановлено, що прописана вона під конкретну Торгівельну марку «Тена». Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, просимо усунути порушення шляхом внесення змін, а саме «закупівля товару з відповідними технічними характеристиками». Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення закупівель ч. 1 ст. 3 Закону № 922. яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Хочемо звернути увагу Замовника, що у тендерній документації Додаток 2 зазначено: «Аналогів не пропонувати! Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі – Порядок*зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.» Наказ №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” втратив чинність, згідно з наказом Державного підприємства "Прозорро" від 19 березня 2019 року N 10. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У разі ігнорування звернення ми змушені будемо відправити листи вище стоячій організації та наступним контролюючим та правоохоронним органам: Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4 Департамент стратегічних розслідувань Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу/скаргу на закупівлю UA-2020-01-13-000157-а , повідомляємо, що вимога посилається на тендерну документацію завантажену 13.01.2020 о 12:55, яка була завантажено не коректно, 13.01.2020 о 13:14 була завантажена документація,яка відповідає дійсності. У додатку 2 не зазначено: « Аналогів не пропонувати! Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04,2016 р № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель ( далі- Порядок*зазначення «еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника,а не обов’язком).» Посилаючись на наказ Державного підприємства "Прозорро" від 19 березня 2019 року № 10 та від 20 березня 2019 року № 11при проведенні допорогових закупівель у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Постачальників. При проведенні понадпорогових закупівель технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону,вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель,у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі,не поширюється на допорогові закупівлі у задоволені Вашої вимоги/скарги прийнято статус - не задоволено.
Статус вимоги: Не задоволено