-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби
Завершена
25 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 125.00 UAH
Період оскарження:
13.01.2020 12:01 - 16.01.2020 12:00
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
852468e71c3d496099f15f05d6de8af2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-13-000601-c.a2
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Що це коїться? Як так стається, що ви акцептуєте пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам документації? Таблиця невідповідності пропозиції Учасника в доданому файлі. Згідно положень Наказу №10 ДП Прозорро, якщо пропозиція Учасника не відповідає вимогам документації - вона невідмінно відхиляється! Ви же самі виставили вимоги до закуповуємої продукції, на які, потім, при оцінці пропозицій, не зважаєте уваги! Як це може бути? Якщо б ми знали, що Замовник протизаконно не буде зважати при оцінці пропозицій на свої же вимоги, ми би запропонували більш дешевші засоби і змогли б конкурувати по ціні! Вважаємо, що в цьому випадку зіграла особиста зацікавленість посадових осіб, яким Учасник запропонував хабар. Якщо наша пропозиція не буде Законно повернута до розгляду та не буде проведена неупередженна оцінка, ми звертаємось з заявами до Державної аудиторської служби України та Департаменту охорони здоров"я!
Пов'язані документи:
Учасник
- ЦПМСД №2.docx 28.01.2020 16:39
- порівняльна таблиця.pdf 30.01.2020 13:50
Дата подачі:
28.01.2020 16:39
Вирішення:
Шановний скаржнику!
Наше підприємство здійснює закупівлі, відповідно до норм діючого законодавства «Про публічні закупівлі» за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. В технічному завданні вказано, які нам потрібні дезінфікуючі засоби, або їх аналоги (додаток №1 «Медико-технічні вимоги до товару»). Ми прийняли пропозицію ТОВ «ІМЕД» тому що дезінфікуючі засоби, які вони пропонують є аналогічними заявленим у технічному завданні. Це підтверджується в порівняльній таблиці.
Запропоновані ТОВ «ІМЕД» аналоги дезінфікуючих засобів особливо не відрізняються по режимам дезінфекції, приготуванням та застосуванням робочих розчинів, за якістю не гірші, набагато дешевші, отже нас хвилює економія наших коштів. Навіть зважаючи на те, що при режимі дезінфекції об’єктів при інфекціях бактеріальної етіології «Амісепт» менш економічний, заявлена нами кількість дезінфікуючого засобу вистачить для річної потреби нашого закладу.
З повагою і надією на подальшу співпрацю.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін в Медико-технічні вимоги до товару
Номер:
6cdd4c2bb2f549d79c0b7444a89ee2d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-13-000601-c.c1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Медико-технічні вимоги до товару
Вимога:
Шановний Замовнику, ми дуже вдячні, що ви реагуєте на питання учасників, але ж не на всі. Як бачимо ви продовжуєте порушувати накази МОЗу, щодо дотримання санітарно-епідемічного режиму в лікувальних установах, бо чомусь засіб який застосовуєте для дезінфекції суміщеної з передстерилізаційним очищенням виробів медичного призначення, медичного інструментарію, а не для поверхонь, а це «ЕконормDEZ Протект» 1л або аналог з одного літру концентрату повинно виходити не менше 10000 літрів робочого розчину при бактеріальній етіології (поверхні) з терміном експозиції 30хв. Активний щодо анаеробних інфекцій (прописано в регламенті). Масова доля діючих речовин в засобі не повинна бути більше 11%. Не повинен містити глутаровий альдегід, гліоксаль, окисники, гуанідіни, спирти. Цікаво, який наказ МОЗ регулює ці питання щодо кількості діючих речовин та заборони інших, які не входять до даного засобу. Зазначення Замовником в Медико-технічні вимоги до товару можливості подачі аналогів продукції являється простою формальністю, адже вказані вимоги до продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим, бо в кожному засобі вказані характеристики які відповідають лише заявленим засобам: конкретний склад з обмеженням діючих речовин та їх кількості, заборона інших діючих та допоміжних речовин, які не входять у заявлені засоби. Жодного наказу МОЗ не існує про заборону чи обмеження діючих речовин, за склад відповідають виробники-розробники, а дозвіл на застосування засобів надають відповідні установи з дотриманням чинного законодавства України та обов’язковою реєстрацією. Отже, саме таке обмеження є дискримінаційною вимогою, адже згідно Державного реєстру дезінфекційних засобів, не має більше жодного засобу з таким складом. Що стосується засобу «ЕконормDEZ Протект» 1000 мл., то у вимогах (з одного літру концентрату повинно виходити не менше 10000 літрів робочого розчину при бактеріальній етіології (поверхні) з терміном експозиції 30хв. Ну, по- перше у закладах вашого рівня щонайменше застосовується режим дезінфекції при вірусних інфекціях, НЕ МЕНШЕ, тож цей режим не підходить для вас, далі- такий універсальний рідкий нехлорний засіб для дезінфекції, дезінфекції суміщеної з передстерилізаційним очищенням виробів медичного призначення, медичного інструментарію не застосовується у вашому закладі для дезінфекції поверхонь за допомогою технологій методом «двох відер» та методом «безвідерного прибирання», але ж ви не застосовуєте цей засіб для дезінфекції поверхонь, для цього ви й замовили хлорвмісний засіб, тож навіщо пишете те де застосовуєте?
Шановний Замовнику, виникло якесь непорозуміння. Попередню закупівлю, яку ви відмінили, бачуть всі в системі. На засіб Хлоросан, у ваших співробітників виникла алергічна реакція про яку ви описали у своїй доповідній і виклали в систему, а засіб «ЕконормDEZ Хлор», це повний аналог цього засобу за складом, та й вироблялись вони на одній виробничій площині, однією компанією. Тож чи не боїтесь ви, що виникнуть знову ті ж алергічні реакції, адже засоби однаковісінькі, мають той же склад, ті ж методички і лише назва інша. Тож що Замовник змінив? Саме такий склад засобу й викликав ті алергічні реакції, що вказані в акті, а ви знову замовляєте такий же засіб. А як ви поясните тим працівникам, що це інший засіб, вся концентрація діючих речовин? Це ж підстава для своїх же працівників. Можливо необхідно все ж таки змінити склад, адже активний хлор є основною діючою речовиною при розчинені у воді, яку виділяє дихлорізоціанурова кислота (найчастіше використовується) чи то трихлорізоціанурова, яка гірше розчиняється у воді, чи то їх поєднання. Та ще пам’ятайте про ротацію засобів, в тому числі і хлорвмісних та активність проти уже відомих штамів грипу А (H5N1), А (H1N1)- до цього штаму саме «ЕконормDEZ Хлор» є не активним. Отже вимоги самі собі суперечать.
«ЕконормDEZ Хлор» 1 кг або аналог Спектр антимікробної дії: має антимікробну дію у відношенні бактерій (включаючи мікобактерії туберкульозу), вірусів (включаючи віруси гепатитів, вірус ВІЛ (СНІД), поліомієліту, вірус грипу А (H1N1), гастроентеритів, вірусів ЕСНО, Коксакі та інших вірусних патогенів), спор, грибів роду Candida, дерматофітів, пліснявих грибків.
Вміст діючих речовин, мас.%: 58% - дихлорізоціанурат натрію, 17% - кислота трихлорізоціанурова (діючі речовини); допоміжні компоненти:натрій вуглекислий кислий, натрій вуглекислий, кислота адипінова (не менше 25%). Вміст активного хлору складає 50-52%.
ЕконормDEZРП 1л або аналог. Засіб для швидкої дезінфекції невеликих за площею поверхонь, та дезінфекції шкіри. До складу повинні входити наступні діючи речовини: ізопропіловий спирт – не більше 55%, алкілдиметилбензиламонію хлорид – не більше 0,15%. Засіб не повинен містити інших спиртів, хлоргексидин, перекис водню. Можливість антисептичної обробки шкіри ніг. Засіб повинен мати пролонговану дію не менше 5 годин. Витрата препарату при хірургічній дезінфекції рук не повинна перевищувати в сумі 6 мл. Час експозиції при хірургічній обробці шкіри рук в сумі не повинен перевищувати 3 хв.
Отже, вимоги Замовника не відповідають вимогам існуючих наказів МОЗ №236 та 798.
НАКАЗ МОЗ №236 від 04.04.2012р Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів: п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів.
Отже, згідно наказу в склад засобу можуть входити будь які спирти – різні і не один, але їх кількість (понад 65,0%), а Замовник вимагає не більше 55%. Тож, чому замовник йде проти наказу? Щодо ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів.
Тож чому Замовник забороняєте їх: %. Засіб не повинен містити інших спиртів, хлоргексидин, перекис водню.
Згідно наказу МОЗ від 21.09.2010 №798 Про затвердження методичних рекомендацій “Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу ” . до розділу 4 методичних вказівок «Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу. Вимоги до антимікробних засобів та спиртових антисептиків:
- пролонгована дія (після обробки шкіри рук антисептик повинен затримувати протягом певного часу розмноження та реактивацію резидентних мікроорганізмів (3 години) під медичними рукавичками);
Отже, це вимоги згідно наказів, які повинні виконуватись, а не тлумачити Закон кому як вигідно, самі перегляньте їх і приведіть у відповідність документацію. Всі антисептичні засоби так і написані для гігієнічної та хірургічної обробки рук персоналу…, а не ніг персоналу, (Можливість антисептичної обробки шкіри ніг.) про ноги, це в побуті, та й де логіка, коли обробляються руки, то чому не можна ноги?????
Гадаєте ваш заклад не повинен дотримуватись цих вимог. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни в Медико-технічних вимог до товару Оголошення (UA-2020-01-13-000601-c ) згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам на предмет встановлених дискримінаційний умов
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2020 18:00
Вирішення:
Шановний скаржнику! Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19 березня 2019 року №10 (зі змінами), під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). Отже, при допороговій закупівлі Замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки еквівалента, оскільки у вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками. В такому випадку, якщо учасник пропонує товар, який не відповідає умовам допорогової закупівлі, замовник має право відхилити пропозицію такого учасника. Замовник же навпаки допускає розгляд еквівалентів, якщо запропоновані еквіваленти повністю відповідають встановленим в документації медико-технічним вимогам, про що зазначено в документації торгів. Замовник встановив вимоги до товару виходячи з потреб медичної установи та результатів тестування певних торгових марок дезинфектанів, тому нам важливо отримати продукцію саме з зазначеними характеристиками не порушуючи чинного Законодавства України. Тож, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад та втручанням в його господарську діяльність за для примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Щодо невірного трактування деяких Наказів МОЗ, наприклад Наказу №236. Вірне трактування:
Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12): “Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.” Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html): “Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”. Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо вказаний засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236. Щодо зазначення, що засіб «ЕконормDEZ Хлор» не відповідає вимозі документації щодо антимікробної активності до вірусу А(H1N1). Дякуємо за уточнення, до документації торгів внесені зміни.
Окремо звертаємо Вашу увагу на необхідність в дотриманні професійної етичної поведінки при діловій переписці та не застосовувати тиск на установу, зловживаючи правами учасника закупівель!
Тож Ваша вимога підлягає відхиленню, оскільки є безпідставною, забирає час медичних працівників на переписку, відволікає від виконання прямих обов’язків, а Ваші погрози носять характер тиску на Замовника за ради власних інтересів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні