-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (лот 1 Яйця курячі в/к. лот 2 Мед натуральний.)
Завершена
630 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 750.00 UAH
Період оскарження:
13.01.2020 10:54 - 24.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
не можливість усунення порушень діючого законодавства України про закупівлі , не відповідність тендерної пропозиції переможця тендерної документації Замовника
Номер:
d68fde205b0c47dfbe3ccaa56000b972
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-13-000318-c.a2
Назва:
не можливість усунення порушень діючого законодавства України про закупівлі , не відповідність тендерної пропозиції переможця тендерної документації Замовника
Вимога:
03.02.2020року згідно протоколу №57 Замовником було визначено переможцем закупівлі меду натурального ТОВ "Вінпродтрейд".Тендерна пропозиція ТОВ "Вінпродтрейд" не відповідає вимогам тендерної документації замовника зі слідуючих підстав :
1.надане якісне посвідчення ТОВ "Мед Поділля" від 09.12.2019 р. №1945 містить ознаки фіктивності , оскільки бланк фірмовий ТОВ "Мед Полісся" містить підпис провідного лікаря Вінницької МДПВМ Лободи Ю.О., що не передбачено вимогами діючого законодавства.
2.ТОВ "Вінпродтрейд" на підтвердження якісних показників надало якісне посвідчення ТОВ "Мед Поділля", яке не містить виду розфасовки 10- 20 кг , адреси потужностей виробництва, гатунок, який зазначений в якісному посвідченні, не відповідає ГОСТ ДСТУ 4497:2005, відсутні дата виготовлення , кінцева дата споживання та поживна харчова цінність.
Також зазначено, що продукція відповідає вимогам ДСТУ 4497:2005 "Мед натуральний" ТУ, що не є медом натуральним в розумінні діючого законодавства і не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Просимо тендерний комітет ще раз уважно вивчити тендерну пропозицію ТОВ "Вінпродтрейд", прийняти законне та обгрунтоване рішення .Також зазначаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "Вінпродтрейд" є вищою за інші пропозиції учасників на 20%.
Слід зазначити , що вимога замовника щодо терміну придатності продукції не менше 80% від загального строку зберігання відповідного товару меду натурального ДСТУ 4497:2005 не можливо виконати, оскільки мед виробляється до першого вересня кожного року виробництва , та на момент поставки його строк придатності буде менший 80%.Зазначене порушення вимог діючого законодавства України Замовником не можливо усунути, а отже закупівля підлягає визнанню такою, що не відбулась.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2020 16:59
Вирішення:
Шановний Учасник! Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу.
Звертаємо Вашу увагу, що учасник - переможець надав в складі тендерної пропозиції всі необхідні документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
безпідставність дискваліфікації
Номер:
e0ce63c10a044ca297a3b707ce5d4135
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-13-000318-c.a1
Назва:
безпідставність дискваліфікації
Вимога:
03.02.2020року згідно протоколу №53 тендерну пропозицію ФОП Вороного В.К. відхилено з підстав невідповідності вимогам тендерної документації , що не відповідає суті та тексту тендерної документації Замовника , а саме:
1.Замовник на підтвердження з технічними та якісними вимогами надав Додаток4, в якому зазначив
Технічне завдання :
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:
1. Строки постачання: до 31.12.2020 року.
2. Технічні вимоги:
- продукція, має постачатися дрібними партіями у кількості згідно з заявками Замовника;
- продукція, повинна постачатися у транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування;
- термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального строку зберігання відповідного товару, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення, надати про це гарантійний лист.
- доставка проводиться не рідше ніж 1 (один) раз на тиждень (крім вихідних, святкових, карантинах та шкільних канікул ) на склад підприємства, а саме до 10:00 год. товар має буде переданий уповноваженому представнику підприємства.
3. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в кількості, вказаній в заявці Замовника не пізніше ніж протягом 1 дня з моменту письмового звернення Замовника, надати про це гарантійний лист.
4. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
Вищевказане технічне завдання передбачає безпосередньо надання документів в момент поставки предмету закупівлі і жодним своїм пунктом не передбачає вищевказаних документів в складі тендерної пропозиції як фактично так і логічно.Також необхідно зазначити , що вищевказані вимоги дублюються в проекті Договору "Про закупівлю" як суттєві умови щодо поставки предмету закупівлі.Просимо переглянути не законне та необгрунтоване рішення тендерного комітету №53 від 03.02.2020р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2020 16:12
Вирішення:
Шановний Учасник! Згідно пп 3.6.3. розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено