-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Завершена
4 963 245.02
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 963.25 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 963.25 UAH
Період оскарження:
11.01.2020 20:55 - 08.03.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне відхилення
Номер:
75ac6d3a2d7c4dd98f9b85ef62cb5160
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-000318-a.b6
Назва:
Неправомірне відхилення
Скарга:
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру № UA-2020-01-11-000318-a.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Ниви Черкащини» та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2020-01-11-000318-a для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі.
3. Скасувати рішення про допущення учасника ТОВ «Каштан-Плюс» до аукціону закупівлі за номером UA-2020-01-11-000318-a та зобов’язати замовника відхилити пропозицію цього учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Департамент (риба) результ (UA-2020-01-11-000318-a).pdf.p7s 24.03.2020 23:36
- Скарга Департамент (риба) результ (UA-2020-01-11-000318-a).pdf 24.03.2020 23:36
- UA-2020-01-11-000318-a-qualifications.pdf 24.03.2020 23:36
- UA-2020-01-02-000369-b-qualifications.pdf 24.03.2020 23:37
- протокол розгляду пропозицій 04 (олія) (1).pdf 24.03.2020 23:37
- Платіжка АМКУ 418.pdf 24.03.2020 23:37
- Рішення від 27.03.2020 № 5838 (+лист Замовнику).pdf 27.03.2020 18:47
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 24.03.2020 № UA-2020-01-11-000318-a.b6.pdf 13.04.2020 22:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.04.2020 № 7191.pdf 15.04.2020 21:02
- Рішення від 14.04.2020 № 7191.pdf 17.04.2020 21:03
- пояснення по скарзі (РИБА).pdf 09.04.2020 17:55
- пояснення по скарзі (РИБА).doc 09.04.2020 17:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2020 23:37
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.03.2020 18:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.04.2020 21:04
Дата виконання рішення Замовником:
29.05.2020 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З Рішенням від 14.04.2020 № 7191-р/пк-пз ознайомлені
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
85d4566e8aba4fb483992561daa1acb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-000318-a.a5
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
ТОВ «Українська торгова компанія № 3» (надалі – Скаржник), як потенційний учасник процедури закупівлі та потенційний переможець процедури відкритих торгів вважає, що окремі положення тендерної документації суперечать вимогам чинного законодавства та призводять до дискримінації учасників, у тому числі Скаржника. За таких обставин, Скаржник просить Орган оскарження зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Повний текст підстав викладено у Скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження вимог ТД_UA-2020-01-11-000318-a.pdf 06.02.2020 23:59
- Оскарження вимог ТД_UA-2020-01-11-000318-a.pdf.p7s 06.02.2020 23:59
- Оплата за подання скарги 2814.pdf 06.02.2020 23:59
- рішення від 10.02.2020 № 2423 + дист Замовнику.pdf 10.02.2020 18:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.02.2020 № 3594.pdf 26.02.2020 19:52
- рішення від 25.02.2020 № 3594.pdf 28.02.2020 16:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.02.2020 23:59
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.02.2020 18:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.02.2020 16:05
Дата виконання рішення Замовником:
04.03.2020 17:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконано
Скарга
Виконана замовником
Оскарження умов ТД
Номер:
49331123ef6747b6bda2b689729897a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-000318-a.a4
Назва:
Оскарження умов ТД
Скарга:
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2020-01-11-000318-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Департамент (риба) умови (UA-2020-01-11-000318-a).pdf 06.02.2020 23:58
- риба тд 2020 зі змінами 03.02.2020.doc 06.02.2020 23:58
- Платіжка 329.pdf 06.02.2020 23:58
- Скарга Департамент (риба) умови (UA-2020-01-11-000318-a).pdf.p7s 07.02.2020 00:17
- рішення від 10.02.2020 № 2419 + лист Замовнику .pdf 10.02.2020 18:14
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 06.02.2020 № UA-2020-01-11-000318-a.a4.pdf 25.02.2020 18:57
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 06.02.2020 № UA-2020-01-11-000318-a.a4.pdf 26.02.2020 18:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2020 № 3801 .pdf 28.02.2020 13:46
- рішення від 27.02.2020 № 3801 .pdf 03.03.2020 19:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.02.2020 23:58
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.02.2020 18:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.03.2020 19:19
Дата виконання рішення Замовником:
04.03.2020 17:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконано
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо невідповідності тендеру річному плану
Номер:
7fe3ccf56ae349809b2eaf4fc3e9014a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-000318-a.a3
Назва:
Щодо невідповідності тендеру річному плану
Вимога:
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги статті 4 та частини третьої статті 11 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує тендерний комітет або уповноважена особа (особи), що планує закупівлі.
Річний план відповідно складається на 1 календарний рік.
На Замовників, що укладають договори, в яких передбачається оплата за рахунок бюджетних коштів, поширюються норми Бюджетного кодексу України (далі - Кодекс). Зокрема щодо обмеження у часі строку дії такого договору (строку виконання замовником зобов’язань за таким договором).
При укладанні договору розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов'язково ураховувати частину першу статті 23 Бюджетного кодексу України, оскільки згідно з частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.
Згідно частин 1 статті 3 Кодексу бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до п. 4.4 Розділу І ТД строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): протягом року з моменту підписання договору.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів період доставки замовником визначений до 10 квіт. 2021р.
Річний план закупівлі на 2020 рік.
Відповідно до оголошення про відкриті торги джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару.
Замовник, встановлюючи строк постачання, який розповсюджується на 2021 рік порушує вимоги ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 23, 48 Бюджетного кодексу України.
Просимо внести зміни до Тендерної документації закупівлі та встановити строк постачання товарів та термін дії договору у межах 2020 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2020 23:56
Вирішення:
Враховуючи те, що вимоги тендерної документації не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», крім того жодним чином не порушують права та інтереси Скаржника, умови останньої залишено без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.03.2020 00:04
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо працівників
Номер:
3c3228fbb4af4ac286ae1ccd22db484d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-000318-a.a2
Назва:
Щодо працівників
Вимога:
Відповідно до п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації:
На підтвердження вищевказаного, учасник повинен надати копії документів*, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників з професії:
товарознавця(-ів),
комірника(ів),
водія(-їв),
вантажника(ів)
При цьому, товарознавець повинен мати знання (освіту) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство» (надати копії, завірені учасником, документів про освіту) та досвід роботи за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів».
Вважаємо дискримінаційну вимогу щодо обов’язкової наявності товарознавця або особи, яка виконує її обов’язки.
Вважаємо дисримінаційною і вимогу про обов’язку наявність у працівників освіти на відповідними напрямками та досвіду роботи за спеціалізацією.
Не надано і визначення поняття досвіду роботи за спеціалізацією.
Просимо внести зміни в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2020 23:50
Вирішення:
Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.03.2020 00:04
Вимога
Вирішена
Щодо негативного досвіду
Номер:
112d5eee0cfb4063b13ca25bb297666b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-000318-a.a1
Назва:
Щодо негативного досвіду
Вимога:
Відповідно до підпукту 1.2 п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (далі – ТД):
На підтвердження відсутності негативного досвіду учасник повинен надати гарантійний лист на ім’я Замовника про відсутність у нього негативного досвіду виконання аналогічних договорів
Не надано визначення негативного досвіду виконання аналогічних договорів.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що діяльність підприємства протягом років може характеризуватися розвитком та еволюцією управлінських процесів. Вдосконалення підприємства призводить до більш якісного та безпечного процесу постачання продуктів харчування.
Однак, на нашу думку, якщо підприємство років 7 назад мало негативний досвід виконання договорів – це ще не свідчить про те, що з того часу нічого не змінилося. Такий досвід в далекому минулому не може свідчити про неспроможність підприємства здійснювати якісні поставки на сьогоднішній день.
З огляду на це, вважаємо, що така умова грубо порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості здійснення закупівель.
Така вимога фактично обмежує коло учасників та створює умови, за яких суб’єкт господарювання, який 6 або 7 років тому назад допустив прострочення поставки товару, наразі, не зможе прийняти участь в даній процедурі закупівлі, хоча протягом останніх років мав бездоганну репутацію та забезпечував бездоганне постачання продуктів харчування своїм клієнтам.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо внести зміни у цій частині.
Додатково повідомляємо, що орган оскарження вже розглядав питання правомірності встановлення Вами ідентичної вимоги в іншій закупівлі та відповідно до положень п. 3 рішення органу оскарження №12041-р/пк-пз від 29.08.2019 р. зобов’язав замовника внести зміни до умов ТД щодо вимоги надання вищезазначеного гарантійного листа.
Просимо не ігнорувати позицію органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2020 23:39
Вирішення:
Враховуючи те, що Ви допустили прострочення поставки товару аж 7 років тому, а протягом останніх років маєте бездоганну репутацію та забезпечуєте бездоганне постачання продуктів харчування Вашим клієнтам, до тендерної документації внесені відповідні зміни: «На підтвердження відсутності негативного досвіду учасник повинен надати гарантійний лист на ім’я Замовника про відсутність у нього негативного досвіду виконання аналогічних договорів протягом останніх двох років».
Статус вимоги:
Задоволено