-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки
Молоко та вершки ДК 021 2015: 15510000-6 ( молоко коров’яче, пастеризоване 2.5% та 3,2%)
Завершена
869 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 346.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 346.00 UAH
Період оскарження:
11.01.2020 18:08 - 28.01.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
146d0830662644078826dbf608c30e49
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-001576-c.c4
Назва:
Скарга
Скарга:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга МОЛОКО.pdf 28.02.2020 19:25
- Платіжне доручення.pdf 28.02.2020 19:25
- Безкоштовний запит _ МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ (ТОВ Наш продукт Плюс ).pdf 28.02.2020 19:25
- рішення від 11.02.2020№2572.pdf 28.02.2020 19:25
- Заява про перенесення засідання.jpg 19.03.2020 15:18
- Клопотання UA-2020-01-11-001566-с.pdf 19.03.2020 17:51
- Клопотання UA-2020-01-11-001576-с.pdf 19.03.2020 17:52
- Виписка.pdf 19.03.2020 17:53
- Пояснення до скарги UA-2020-01-11-001576-с.с4.pdf 20.03.2020 17:57
- Рішення від 04.03.2020 № 4113 + лист Замовнику.pdf 04.03.2020 17:55
- Про перенесення розгляду Скарг № UA-2020-01-11-001570-c.c4; UA-2020-01-11-001566-c.c4; UA-2020-01-11-001576-c.c4 + запит Скаржнику та Замовнику.pdf 20.03.2020 10:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.03.2020 № 5507.pdf 24.03.2020 17:13
- рішення від 23.03.2020 № 5507.pdf 26.03.2020 22:46
- протокол підтвердження та відповідь АМКУ № 165 молоко.docx 31.03.2020 10:43
- протокол підтвердження та відповідь АМКУ № 165 молоко.docx 01.04.2020 13:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.02.2020 12:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.03.2020 22:47
Дата виконання рішення Замовником:
01.04.2020 13:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Враховуючи рішення Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 23.03.2020 року № 5507-р/пк-пз, по розгляду скарги, поданої на дії замовника ТОВ «ВФ «Корнер–ПАК», тендерним комітетом було рішення про скасування протоколу про визначення переможця тендерної пропозиції ФО-П Суходольського В.О., вартість цінової пропозиції - 806 400 грн без ПДВ, (від 20.02.2020 року, протокол № 82) , та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВФ «Корнер –ПАК» (від 13.02.2020 року, протокол № 13) Ідентифікатор закупівлі закупівлі UA-2020-01-11-001576-c Молоко та вершки ДК 021 2015: 15510000-6 (молоко коров’яче, пастеризоване 2.5% та 3.2%).
Прийняти рішення про повернення до кваліфікації ТОВ «ВФ «Корнер –ПАК» та визначити переможцем процедури Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-11-001576-c Молоко та вершки ДК 021 2015: 15510000-6 (молоко коров’яче, пастеризоване 2.5% та 3.2%)
Рішення тендерного комітету відділу освіти по виконанню Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 23.03.2020 року № 5507-р/пк-пз з розгляду скарги ТОВ ВФ "Корнер-ПАК від 29.02.2020 року Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-11-001576-c Молоко та вершки ДК 021 2015: 15510000-6 (молоко коров’яче, пастеризоване 2.5% та 3.2%) щодо часткового порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі прийняти як таке, що виконане.
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
4e0262a0c7ca44aabc6bb7fbd45cea17
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-001576-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно Додатку 2 п.15.3 тендерної документації Ви вимагаєте надати оригінали документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність (текст документу повинен виглядати розбірливо).
Просимо видалити дискримінаційну вимогу щодо надання оригіналів документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, яка звужує коло учасників, адже такі оригінали мають можливість надавати тільки виробники. Та просимо викласти в редакції: "Оригінали або завірені належним чином копії".
Теж саме стосується і п. 3 Додатку 3, де вимагається подати в складі тендерної пропозиції сканований оригінал декларації виробника та/або іншого документу з зазначенням номера експлуатаційного дозволу на потужності підприємства-виробника та/або з номером повідомлення про реєстрацію потужностей, наданого в декларації та/або в іншому документі, що підтверджують якість товару. Що також є дискримінаційною умовою в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2020 18:16
Вирішення:
Відповідно до пункту 2 приміток до Додатку 2 Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог Тендерної документації, але не передбачені законодавством для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі пропозиції надати: а) аналог документу (при наявності); б) пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами подання аналогу документу або причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Тобто Учасник може надати аналогічний документ, що відповідає чинному законодавству
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
8fe0cc7800b94fae84e463fba4b500bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-001576-c.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Порівнявши Ваші тендерні документації ми виявили деякі відмінності.
Так в документації на закупівлю соків вимагається п.1 Додатку 2 надати копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень, пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень та технічними можливостями підтримання температурного режиму від 0оС до +5оС , відповідно до умов зберігання та умов температурного режиму для продуктів харчування, які цього потребують при їх зберіганні та перевезенні.
А в документації на швидкопсуючу молочну продукцію вимога про температурний режим в складських приміщеннях не зазначена.
П.1.3 Додатку 2 документації на закупівлю соків вимагає надання копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів із зазначенням типу фургону (ізотермічний або рефрижератор).
А в документації на швидкопсуючу молочну продукцію вимога, що автотранспорт повинен бути саме ізотермічний або рефрижератор не зазначена.
П. 1.2. Додатку 2 документації на закупівлю соків вимагає надати копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складеного згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року №447, або акту державного контролю (дата видачі акту не повинна бути раніше ніж 90 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення торгів), виданого компетентним органом, що здійснюється з метою перевірки складських приміщень відповідності законодавству про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
А в документації на швидкопсуючу молочну продукцію акт повинен бути складений не раніше 120 днів до дати оприлюднення.
Ці різниці в документаціях наводять на думку, що документація була написана під конкретного учасника, що є дискримінаційним та порушує норми законодавства з Вашого боку.
До того ж не зрозуміло, чому в таких швидкопсуючих товарах, як молоко, сир кисломолочний та масло відсутні вимоги, які Ви вимагаєте в соках? І навіщо в соках Ви потребуєте дотримання температурного режиму при зберіганні та постачанні, а в молочних продуктах не вимагаєте дотримуватися температурного режиму при зберіганні та постачанні?
Вимагаємо вивести тендерну документацію з дискримінаційних умов та викласти її відповідно санітарно-гігієничних норм по предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.01.2020 19:09
Вирішення:
Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог та повністю відповідає діючому законодавству. Зверніть увагу, що тендерна документація містить всю необхідну інформацію для Учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено