• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 (налив), дизельне паливо (налив))

Бензин А-92 (налив) – 25 000 літрів Дизельне паливо (налив) – 75 000 літрів Місце поставки: м. Київ, вул. Старонаводницька, 12, 01015

Завершена

2 626 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 140.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2020 16:49 - 23.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Не відповідність документів переможця

Номер: 84aff45b1f45426685af77685d7ddcec
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-11-001507-c.b2
Назва: Не відповідність документів переможця
Вимога:
Вивчивши тендерну пропозицію Учасника торгів – ТОВ «Манго-Груп», пропозицію якого вибрано переможцем, виявлено не відповідність умовам тендерної документації, а саме: 1) Згідно пункту 3.3. Додатку 3 потрібно надати: «…у складі пропозиції надати довідку в довільній формі, в якій зазначити марку бензовоза (ів), державний номер (и) та в якій формі власності, та /або користування перебуває (ють) бензовоз (зи ) у Учасника (власні (ий) чи орендовані (ий) або зазначити іншу форму власності та / або користування).» Учасник ТОВ «Манго-груп» підтвердив виконання даної вимоги у файлі «Технічні вимоги», ОДНАК у пропозиції учасника ВІДСУТНЯ дана окрема довідка про бензовози, що свідчить про невідповідність документів до вимог тендерної документації. Зазначаємо те, що Замовник вимагає п.1 розділу 3 «Усі документи, які вимагаються цією тендерною документацією Учсник повинен завантажити у вигляді сканованих документів в форматі «pdf».» ПРОТЕ, учасник НЕ надав вищезазначену довіку про бензовози та відсутній лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документу. 2) відповідно до п.3. Додатку 1 для підтвердження аналогічного договору надати копії документів та уточнюється те, що «аналогічним (-и) буде вважатись договір (-и) предметом (-ми) якого (-их) є : поставка бензину А-92 (налив) і/та дизельне паливо (налив)». Вставки «і/та» є сполучниками і вказують на наявність двох видів палива у предметі закупівлі одного аналогічного договору. ПРОТЕ, ТОВ «Манго-груп» надав договори, кожний з яких містить лише ОДИН вид палива, що свідчить про невідповідність вимогам документації! 3) Згідно п. 3.7. Додатку 3 вимагається : «Дизельне паливо повинно бути літнім або зимовим відповідно до сезону.» . Учасник ТОВ «Манго-груп» підтвердив виконання даної вимоги у файлі «Технічні вимоги», ОДНАК у пропозиції учасника ВІДСУТНІ документи для підтвердження сезонності щодо « Дизельного палива – літній : ДП-Л-Євро 5 відповідно до ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови»» , що свідчить про невиконання вимоги тендерної документації. 4) Згідно п.3. додатку 1 вимагається «Лист-відгук (-и) від замовника (ів) завірений (-ні) підписом замовника (ків) товару та печаткою (у разі наявності печатки у замовника).» Наданий ЛИСТ-ВІДГУК на ДВА аналогічні договори №285-17 та № 286-17 не містить ПЕЧАТКИ замовника, проте наявність печатки у Замовника підтверджується наданими аналогічними договорами. Таким чином, учасник ТОВ «Манго-Груп» не виконав умову щодо надання листів-відгуків на два аналогічні договори, які мають бути завіреними печаткою замовників та дає підстави сумніватися у дійсності відгуку. Відповідно до задекларованих у ст. 3 Закону принципів здійснення закупівель учасник має право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, недискримінацію. Вважаємо, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував формальний підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «Манго Груп» та порушив законні інтереси Скаржника. Таким чином, враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «Манго-Груп» має бути відхиленою на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вимагаємо відмінити рішення щодо переможця відкритих торгів ТОВ «Манго-Груп». У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду вимоги
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 04.02.2020 10:26
Підтвердження вирішення: 1. У складі пропозиції Учасником ТОВ «МАНГО-ГРУП» було надано довідку на підтвердження пункту 3.3. додатку 3 до тендерної документації. 2. У складі пропозиції Учасником ТОВ «МАНГО-ГРУП» було надано аналогічні договори предметами яких поставка бензину А92 і/та дизельного палива, що повністю кореспондується з вимогами додатку 1 тендерної документації. 3. У складі пропозиції Учасником ТОВ «МАНГО-ГРУП» були надані документи на підтвердження відповідності останнього пункту 3.7. додатку 3 тендерної документації. 4. У складі пропозиції Учасником ТОВ «МАНГО-ГРУП» було надано листи-відгуки до аналогічних договорів, що повністю відповідають вимогам тендерної документації.
Вимога
Вирішена

ВИМОГА ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ

Номер: e108d4ff8a664f5ba3a3ed10615102f0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-11-001507-c.c1
Назва: ВИМОГА ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ
Вимога:
11 січня 2020 року було оприлюднено процедуру публічної закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-11-001507-c. Тендерним комітетом на ЦБД prozorro.gov.ua було розміщено тендерну документацію та додатки до неї, затверджені Протоколом засідання тендерного комітету. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Тендерна пропозиція містить дискримінаційні вимоги, що суперечить ст.3 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в подальшому ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) Пунктами 1.3. ,3.3.,3.4,3.5, Додатку 3 до тендерної документації визначено наступну вимогу до учасників: «1.3. Постачальник повинен забезпечити доставку Товару бензовозами (власними чи орендованими) на склад Замовника за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька, 12.» «3.3. Учасник повинен мати парк бензовозів (власних, орендованих чи іншої форми власності), у складі пропозиції надати довідку в довільній формі, в якій зазначити марку бензовоза (ів), державний номер (и) та в якій формі власності перебуває (ють) бензовоз (зи ) у Учасника (власні (ий) чи орендовані (ий) або зазначити іншу форму власності).» «3.4. У разі, якщо бензовози власні, учасник повинен надати у складі пропозиції свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на кожен бензовоз зазначений у довідці, що вимагається відповідно до пункту 3.3. Технічних вимог додатку 3 до тендерної документації.» «3.5. У разі, якщо бензовози орендовані (лізинг), надати у складі пропозиції документ, що підтверджує право оренди (лізингу) на всі бензовози вказані у довідці, що вимагається відповідно до пункту 3.3. Технічних вимог додатку 3 до тендерної документації.» Вимагаючи від учасників наявність власних або орендованих бензовозів – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Вищезазначеною вимогою Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує тих учасників, які мають укладені договори перевезення із власниками бензовозів. Учасник, що не має у власності бензовозів, але має у користуванні - в повній мірі має можливість виконати умови договору на закупівлю, що буде укладений за результатами проведення публічних торгів. 2) Пунктом 3.2., Додатку 3 до тендерної документації визначено наступну вимогу до учасників: «3.2. Учасник повинен мати склад паливно-мастильних матеріалів. У складі пропозиції Учасник має надати опис складу паливно-мастильних матеріалів з зазначенням адреси знаходження складу та документ, який посвідчує право власності або право господарського відання, а у разі оренди – чинний договір оренди на склад.» Вимагаючи від учасників наявність власного або що знаходиться у господарському віданні чи оренді складу паливно-мастильних матеріалів – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Вищезазначеною вимогою Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує тих учасників, які мають укладені договори зберігання із власниками або орендарями складів паливно-мастильних матеріалів(нафтобаз) Учасник, що не має у власності, господарському віданні, оренді складів паливно-мастильних матеріалів(нафтобаз), але має у користуванні - в повній мірі має можливість виконати умови договору на закупівлю, що буде укладений за результатами проведення публічних торгів. 3) Пунктом 2.1. передбачено надання копій сертифікатів відповідності, які мають дійсний термін дії, що видані органом з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації), завірену: органом, який видав сертифікат; або: територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації; або: виробником. або: його копію, завірену нотаріально; або: його копію, завірену виробником; або: його копію, завірену особою, на ім’я якої видано оригінал Якщо сертифікат відповідності на серійний випуск продукції має менше 3 місяців до закінчення терміну його дії, учасник повинен надати копію листа-звернення до органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про необхідність проведення нової сертифікації до закінчення терміну дії даного. Зважаючи на те, що передбачені даною вимогою документи видаються для виробників, та досить обмежена кількість учасників ринку має договірні відносини безпосередньо з виробником Товару, відслідковуючи ринок поставки нафтопродуктів, можна навіть констатувати, що виключне коло юридичних осіб спроможні забезпечити наявність даної технічної вимоги Замовника та спроможна надати копії документів, завірені органом, який видав сертифікат; або: територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації; або: виробником. або: його копію, завірену нотаріально; або: його копію, завірену виробником; або: його копію, завірену особою, на ім’я якої видано оригінал, отже, просимо в цій частині тендерної документації також не звужувати чисельність учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію. Вважаємо такі умови дискримінаційними, так як, у процедурі закупівлі можуть прийняти участь лише ті учасники, які мають бензовози у власності або в оренді, та склади паливно-мастильних матеріалів(нафтобаз) які знаходяться у власності, господарському відання, оренді, або мають прямі відносини з виробником в частині, що стосується надання сертифікатів відповідності, завірених належним чином. Така вимога обмежує та дискримінує тих учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та договорів постачання нафтопродуктів. Що додатково підтверджується, відміною раніше оголошеної Замовником на аналогічних умовах закупівля за № UA-2019-12-24-001560-c , яка не відбулась оскільки пропозицію на даних умовах зміг подати лише один учасник. Таким чином порушуються норми, встановлені в ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» про недискримінацію учасників. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Одним із принципів здійснення закупівель є принцип не дискримінації учасників, встановлений в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Деталізація дотримання принципу недискримінації передбачено статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зокрема, в частині третій цієї статті зазначено, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Сподіваюсь на Ваше порозуміння та дотримання з вашого боку норм чинного законодавства. Враховуючи вищезазначене, - ПРОШУ Внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційну вимогу шляхом видозмінення її до наступної: 1) «1.3. Постачальник повинен забезпечити доставку Товару бензовозами (власними чи орендованими та/або які знаходяться у користуванні) на склад Замовника за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька, 12.» «3.3. Учасник повинен мати парк бензовозів (власних, орендованих чи іншої форми власності та/ або користування), у складі пропозиції надати довідку в довільній формі, в якій зазначити марку бензовоза (ів), державний номер (и) та в якій формі власності, та /або користування перебуває (ють) бензовоз (зи ) у Учасника (власні (ий) чи орендовані (ий) або зазначити іншу форму власності та / або користування).» «3.4. У разі, якщо бензовози власні, учасник повинен надати у складі пропозиції свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на кожен бензовоз зазначений у довідці, що вимагається відповідно до пункту 3.3. Технічних вимог додатку 3 до тендерної документації.» «3.5. У разі, якщо бензовози орендовані (лізинг),та/або знаходяться у користуванні надати у складі пропозиції документ, що підтверджує право оренди (лізингу) та/або користування на всі бензовози вказані у довідці, що вимагається відповідно до пункту 3.3. Технічних вимог додатку 3 до тендерної документації.» 4) «3.2. Учасник повинен мати склад паливно-мастильних матеріалів (нафтобазу). У складі пропозиції Учасник має надати опис складу паливно-мастильних матеріалів (нафтобази) з зазначенням адреси знаходження складу(нафтобази) та документ, який посвідчує право власності або право господарського відання, у разі оренди – чинний договір оренди на склад (нафтобазу) у разі зберігання нафтопродуктів чинний договір зберігання» 5) 2.1. Товар (бензин А-92 та паливо дизельне) відповідає діючим державним стандартам відповідно (ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови»* та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови»*), що має бути підтверджено в тендерній пропозиції: - Копіями сертифікатів відповідності, які мають дійсний термін дії, що видані органом з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації), завірену: органом, який видав сертифікат; або: територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації; або: виробником. або: його копію, завірену нотаріально; або: його копію, завірену виробником; або: його копію, завірену особою, на ім’я якої видано оригінал або: його копію, завірену учасником. 4) Якщо сертифікат відповідності на серійний випуск продукції має менше 3 місяців до закінчення терміну його дії, учасник повинен надати копію листа-звернення до органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про необхідність проведення нової сертифікації до закінчення терміну дії даного або гарантійний лист від учасника із зобов’язанням надати сертифікати відповідності з подовженим терміном дії, що відповідатиме вимогам діючих на момент подання сертифікату державних стандартів до закінчення виконання договору.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами розгляду вимоги тендерним комітетом було прийнято рішення
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 17.01.2020 13:43
Підтвердження вирішення: Задовольнити вимогу частково ( ідентифікатор вимоги: № UA-2020-01-11-001507-c.c1 дата реєстрації вимоги в ЦБД:14-01-20, 17:01:43) та внести зміни до тендерної документації на закупівлю, предметом якої є: Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 (налив), дизельне паливо (налив)), опублікованої в електронній системі закупівель за номером UA-2020-01-11-001507-c.