-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин А-95)
Завершена
1 559 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
11.01.2020 09:25 - 23.01.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга до антимонопольного комітету
Номер:
b264d2fc9c5341a0858abc8626f47258
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-000125-c.a3
Назва:
Скарга до антимонопольного комітету
Скарга:
Скарга до антимонопольного комітету на торги по підприємству :КП Балта - Благоустрій
Пов'язані документи:
Учасник
- Скріншот з електронної пошти.pdf 10.02.2020 18:54
- Платіжне доручення _ 215748.pdf 10.02.2020 18:54
- Скарга на торги_ які оголошені КП Балта-благоустрій.pdf 10.02.2020 18:54
- Рішення від 12.02.2020 № 2660 + лист Замовнику .pdf 13.02.2020 19:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2020 №3873.pdf 02.03.2020 18:08
- рішення від 28.02.2020 № 3873.pdf 04.03.2020 20:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2020 18:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.03.2020 20:01
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга до антимон. комітету
Номер:
f08f250b8c8848c8b4a81821b57fcb6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-000125-c.c2
Назва:
Скарга до антимон. комітету
Скарга:
Скарга до антимон. комітету
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 12.02.2020 № 2664.pdf 13.02.2020 18:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2020 18:50
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.02.2020 18:44
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
7710d0ea2b294179bf55b9dc700a107d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-11-000125-c.a1
Назва:
вимога
Вимога:
Вимога про усунення порушення у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про усунення порушення 03.02.2020 16:25
- File.PDF 05.02.2020 17:10
Дата подачі:
03.02.2020 16:25
Вирішення:
«Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «БАЛТА-БЛАГОУСТРІЙ» БАЛТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ розглянув вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САНОЙЛ» та повідомляє, що під час підготовки тендерної документації на закупівлю товару, який є предметом закупівлі керувався виключно нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципами закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з пунктом 15 частини першої статті 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відносно Ваших зауважень про причину відхилення тендерної пропозиції у зв’язку з відсутністю довідки про субпідрядників звертаємо Вашу увагу на частину 2 розділу 5 «Додаткова інформація» тендерної документації де зазначено, якщо учасник не подає у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин, а вони вимагаються цією тендерною документацією, то він повинен надати щодо цього письмове пояснення. Письмове пояснення щодо даного питання у Вашій тендерній пропозиції – відсутнє.
Щодо визнання дискримінаційною , на Ваш погляд, довідку – перелік розташування автозаправних станції в кожній області на території України (за винятком Донецької та Луганської областей та Автономної Республіки Крим) в т.ч. в м. Балта, Одеської обл., доводимо до Вашого відома, що відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви мали право у період подання пропозицій звернутися до Замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та вимагати усунення на Ваш погляд дискримінаційної вимоги, визначеною частиною 2 розділом 5 Тендерної документації – надання Учасником довідки – переліку розташування автозаправних станції в кожній області на території України (за винятком Донецької та Луганської областей та Автономної Республіки Крим) в т.ч. в м. Балта, Одеської обл., чого Вами зроблено не було.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на вимоги частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Натомість, Ваша вимога містить вимогу скасування протоколу засідання тендерного комітету КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «БАЛТА-БЛАГОУСТРІЙ» БАЛТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, що є порушенням вимог вищезазначеного Закону.
Таким чином, жодних порушень під час встановлення вищезазначених вимог тендерної документації та в подальшому під час розгляду та відхилення Вашої тендерної пропозиції - не має.
Додатково маємо намір звернути увагу, що під час проведення процедур закупівель тендерний комітет керується виключно нормами чинного законодавства та у жодному разі не має на меті порушити Ваші права та законні інтереси.
Статус вимоги:
Відхилено