• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах закладів загальної середньої освіти Ходорівської міської ради Львівської області

Торги не відбулися

690 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 900.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2020 23:01 - 30.01.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Транспорт, табельна вогнепальна зброя, к-ть та дислокація об'єктів

Номер: 738abba168d34bc780ba548ee8c9532e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-002363-c.c1
Назва: Транспорт, табельна вогнепальна зброя, к-ть та дислокація об'єктів
Вимога:
Шановний Замовник! В Технічній умовах прописані вимоги до Учасника: «4. Послуги повинні надаватись з використанням власного автотранспорту Учасника». «7. Всі працівники групи реагування (наряду охорони) повинні бути забезпечені ……, табельною вогнепальною зброєю, …...». Важаємо, що такі умови є дискримінаційними виходячи з наступного: Пункт 4 – може знаходиться як у власності Виконавця, так і на інших законних підставах, що дають право використовувати цей автомобіль під час виконання договору (за договором оренди чи реагування). Відповідно до цього, ми як Учасник, маючи можливість залучення автотранспорт орендований чи за реагуванням не зможемо взяти участь у даних торгах. Цим Ви значно обмежуєте Учасників, які можуть надати якісні послуги Пункт 7 - Табельна вогнепальна зброя. Ми як приватна компанія у своїй діяльності куруємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише (а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії (б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*. Як Ви можете побачити, ми не наділені правом мати ТАБЕЛЬНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ Ї ВИКОРИСТОВУВАТИ. Додатково просимо звернути увагу, що ЗУ «Про національну поліцію» та Наказ МВС «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення, зберігання та експлуатації озброєння в Національній поліції України» від 11.10.2018 № 828, НАДІЛЯЄ ПОЛІЦІЮ ПРАВОМ НА ТАБЕЛЬНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи - Управління поліції охорони у Львівській області. Також Ви не зазначили про кількість об’єктів та конретну їх дислокацію, хоча по Договору з поліцією в тендері UA-2019-02-08-003343-b видно, що їх 24, а в теперішніх торгах може і більше. Хіба не можна прописувати все відразу? Цим ви також надаєте можливість думати, що все робиться, щоб переможцем була поліція. Також п.3, 5-6 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що «У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; кількість товару та місце його поставки; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. ТОМУ ВИКОНАЙТЕ ЦІ ВИМОГИ ЗАКОНУ. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Таким чином, Вимагаємо: «(4). Послуги повинні надаватись з використанням власного автотранспорту Учасника – ВНЕСТИ ЗМІНИ, (7) Всі працівники групи реагування (наряду охорони) повинні бути забезпечені ….., табельною вогнепальною зброєю…..» - ВИКЛЮЧИТИ та завантажити/внести зміни з приводу зазначення дислокації обєктів, і їх кількість. З повагою!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що вимога щодо наявності власного автотранспорту, та права застосування вогнепальної зброї не містить дискримінаційних вимог, так як Замовник хоче, щоби учасник міг якісно надавати зазначені послуги, в разі необхідності вчасно прибувати на об'єкт та якісно надавати зазначені послуги, більше того, предметом охорони є школи та ДНЗ, де навчаються діти.
Статус вимоги: Не задоволено