• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)

Торги відмінено

138 376.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 383.76 UAH
Період оскарження: 10.01.2020 17:10 - 16.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 453b4a7fbaa5477088d772475ab21584
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-002127-c.b3
Назва: Скарга
Вимога:
С К А Р Г А Щодо закупівлі № UA-2020-01-10-002127-c 10 січня 2020 року Комунальним підприємством «Міський лікувально-діагностичний центр» оприлюднено інформацію про проведення через систему електронних закупівель закупівлі товару – офісного устаткування та приладдя різного (канцелярські товари) (код за ДК 021:2015 - 30190000-7). 21 січня 2020 року по зазначеній зікупівлі проведено аукціон. За результатами розгляду поданих пропозицій тендерним комітетом КП «Міський лікувально-діагностичний центр» відхилено пропозиції ПП «САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ», ТОВ «ПАПІРТОРГ», ТОВ «ВКФ «ВВ», ФОП НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА та акцептовано пропозицію ТОВ «БРАВО-ПАП». Звертаємо вашу увагу на те, що тендерний комітет замовника передчасно визнав ТОВ «БРАВО-ПАП» переможцем, з огляду на те, що його пропозиція не відповідає вимогам закупівлі. Відповідно до преамбули Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Сфера застосування закону визначена ст. 2, в якій, серед іншого, передбачено таке: «Цей Закон застосовується: - до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; - до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Аналіз наведеної норми вказує на те, що Закон поширюється на так звані «допорогові» закупівлі в частині принципів здійснення публічних закупівель. Так, закупівлі здійснюються за такими принципами:  добросовісна конкуренція серед учасників;  максимальна економія та ефективність;  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;  недискримінація учасників;  об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;  запобігання корупційним діям і зловживанням. І. Згідно з вимогами оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, у разі, якщо учасник є безпосереднім виробником товару або його офіційним представником (дилером, дистриб’ютором, агентом, тощо), надається копія підтверджуючого документу. Отже, у разі, коли учасник є офіційним представником виробника, останній має надати підтвердження зазначеному. У разі, коли учасник є офіційним представником виробника запропонованого ним товару, останній має надати замовнику відповідне підтвердження (копію дилерського, дистриб’юторського чи агентського договору, або хоча б офіційний лист від виробника такого товару). У разі, якщо учасник не є ні виробником товару, ні офіційним представником (дилером, дистриб’ютором, агентом) виробника, останній має надати замовнику лист-роз’яснення, в якому буде вказана відповідна інформація. Натомість ТОВ «БРАВО-ПАП» надало в складі своєї пропозиції листи ТОВ «Імпорт-Офіс Україна», ТОВ «Вінницька Дистриб’юційна Компанія», ТОВ ТД «Беріл», ТОВ «Віват Трейдінг». Так, з листа ТОВ «Імпорт-Офіс Україна» слідує, що ТОВ «БРАВО-ПАП» є офіційним представником торговельних марок «BUROMAX», «ZIBI», «BUROCLEAN», «FELLOWES», «UNI», «DONA-U», «GRANIT», «PANTA PLAST», «REGAL». Даний лист датовано груднем 2018 року. Тому невідомо, чи достовірною є вказано в ньому інформація на дату проведення закупівлі. Відповідно до листа ТОВ «Вінницька Дистриб’юційна Компанія» за вих. № 18 від 02.07.2019 р., ТОВ «БРАВО-ПАП» є офіційним представником торгової марки «Біосфера Сервіс». Проте відповідно до даних ДП «Український інститут інтелектуальної власності» (https://base.uipv.org/searchBUL/search.php?action=search) торгової марки «Біосфера Сервіс» не існує. Натомість відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зареєстровано ТОВ «Біосфера Сервіс». Проте яке відношення ТОВ «Вінницька Дистриб’юційна Компанія» має до ТОВ «Біосфера Сервіс» чи до неіснуючого знаку для товарів та послуг «Біосфера Сервіс» невідомо. За таких обставин надана цим підприємством інформація не відповідає дійсності. Також учасником ТОВ «БРАВО-ПАП» надано лист ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ» № 221 від 12.12.2018 р. По-перше, лист датовано 2018 роком, а тому достеменно невідомо, чи є достовірною вказано в ньому інформація на дату проведення закупівлі. По-друге, з листа ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ» слідує, що саме це підприємство є офіційним представником ТМ Axent, ТМ DeltabyAxent, ТМ Centropen, ТМ KUM, ТМ KOH-I-NOOR. В той же час з цього листа не слідує, що ТОВ «БРАВО-ПАП» є офіційним представником виробника товарів торгових марок ТМ Axent, ТМ DeltabyAxent, ТМ Centropen, ТМ KUM, ТМ KOH-I-NOOR. Також серед наданих ТОВ «БРАВО-ПАП» матеріалів наявний лист ТОВ ТД «БЕРІЛ» (вих. № ТД-10 від 10.10.2019 р.) По-перше, цей лист адресовано Липовецькій центральній районній лікарні. По-друге, в тексті документу зазначено, що ФОП Дегтярьова І.В. є офіційним представником ряду торгових марок. Про ТОВ «БРАВО-ПАП» в листі не йдеться. Отже, жоден зі згаданих документів не може вважатися таким, що містить в собі достовірну інформацію. У разі, якщо ТОВ «БРАВО-ПАП» не є ні виробником товарів, ні офіційним його представником, останнє мало змогу надати тендерному комітету замовника офіційний лист про це. Такий лист за своїм змістом не суперечив би вимогам оголошення про проведення процедури закупівлі. За відсутності такого листа вимоги оголошення про проведення процедури закупівлі ТОВ «БРАВО-ПАП» не виконані. ІІ. Згідно з вимогами п. 4 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, учасник повинен надати в сканованому вигляді в складі своєї пропозиції документи, серед яких такі, що створені самим учасником:  цінова пропозиція складена згідно із запропонованою формою, яка має містити підпис керівника та печатку підприємства;  довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство;  довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів;  лист-підтвердження в довільній формі згоди з проектом договору про закупівлю. Жоден з таких документів, а також жоден із інших документів (чи їх копій), поданих ТОВ «БРАВО-ПАП», не містить підпису уповноваженої особи учасника (директора). Так, на кожній сторінці завантаженого учасником документу міститься зображення підпису невстановленої особи та печатки нібито ТОВ «БРАВО-ПАП». Однак при кліку правої кнопки миші зображення підпису та печатки виділяється. Також дане зображення можна пересувати по тексту всього документу. Тобто в якості скан-копій, які мали б бути прикріплені до цінової пропозиції, учасником ТОВ «БРАВО-ПАП» вкладено не документи, а файли в форматі «.pdf» з можливістю їх поточного редагування, на який нанесено зображення, ззовні схоже на підпис та печатку. Такі дії учасника ТОВ «БРАВО-ПАП» свідчать про підроблення документів та печаток, що відповідно до ст. 358 Кримінального кодексу України, є кримінально караним діянням. В підсумок викладеного варто наголосити на тому, що ТОВ «БРАВО-ПАП», надавши як учасник процедури закупівлі документи з недостовірними даними, а також документи, що містять ознаки підроблених, здійснив недобросовісні дії по відношенню інших учасників та замовника закупівлі КП «Міський лікувально-діагностичний центр». В той же час тендерний комітет КП «Міський лікувально-діагностичний центр» поверхнево підійшов до оцінки пропозиції ТОВ «БРАВО-ПАП», не звернув уваги на ряд невиконаних даним підприємством вимог оголошення про проведення закупівлі, чим порушив принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та об’єктивної й неупередженої оцінки тендерних пропозицій. З метою усунення допущених недоліків, - ПРОСИМО: 1. Скасувати протокол засідання тендерного комітету по визначенню переможця № 321/4 від 23.01.2020 року. 2. Відхилити пропозицію ТОВ «БРАВО-ПАП» як таку, що не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом було розглянуто Вашу скаргу. Всі зауваження прийняті до уваги та допорогова закупівля буде переглянута
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 28.01.2020 15:22
Підтвердження вирішення: Тендерним комітетом було розглянуто Вашу скаргу. Всі зауваження прийняті до уваги та допорогова закупівля буде переглянута
Вимога
Є відповідь

невідповідність цінової пропозиції

Номер: 27ce561769ed4cc79955714ddac0fdc5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-002127-c.a2
Назва: невідповідність цінової пропозиції
Вимога:
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ "БРАВО-ПАП" не відповідає вимогам замовника . Замовник в технічних умовах вказав на конверт маркований - ТОВ "БРАВО-ПАП" пропонує звичайний конверт . Також в період кваліфікації не було конкретизовано підстави по дискваліфікації по всім учасникам , що не дає бачення прозорості закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вами не було надано документів, які вимаглися згідно цінової пропозиції допорогової закупівілі. А саме: довідки в довільній формі, про досвід виконання аналогічних договорів та копії аналогічного договору. А також не було листа підтвердження з проектом договору
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 28.01.2020 15:20
Підтвердження вирішення: Вами не було надано документів, які вимаглися згідно цінової пропозиції допорогової закупівілі. А саме: довідки в довільній формі, про досвід виконання аналогічних договорів та копії аналогічного договору. А також не було листа підтвердження з проектом договору
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: 42bbc5ec5a6d462da0a44e6b2e98677f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-002127-c.a1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
ТОВ «ВКФ «ВВ» приймало участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-01-10-002127-c (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 21.01.2020 р. Згідно з протоколом засідання тендерного комітету по визначенню переможця Комунального підприємства «Міський лікувально-діагностичний центр» №321/2 від 23.01.2020р., нашу пропозиція було дискваліфіковано замовником по причині невідповідності вимогам Замовника — без вказання конкретних порушень. Просимо уточнити, які саме пункти та вимоги тендерної документації було порушено.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно технічних вимог допорогової закупівлі Вами не було надано сетрифікату відповідності, паспорту якості або іншого документу, який би підтверджував якість продукції
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 28.01.2020 15:15
Підтвердження вирішення: Згідно технічних вимог допорогової закупівлі Вами не було надано сетрифікату відповідності, паспорту якості або іншого документу, який би підтверджував якість продукції