• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузники для дорослих

Завершена

112 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 560.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2020 01:50 - 16.01.2020 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискваліфікації

Номер: 960d8ab731874a86a5b9c7f56732a4ca
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-11-000005-c.b2
Назва: Щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно Вашого рішення (Протокол №15Д від 22.01.2020р.) ПВКП "Валлента" було дискваліфіковано у зв'язку з тим, що вся запропонована продукція Seni, однак нами підібраний і запропонований товар (обгрунтування щодо якості знаходиться в "Порівняльна таблиця" документ "Пропозиція"), який є не гіршим, а навіть кращим за своїми параметрами, ніж Підгузник Dailee. При цьому Підгузник Seni не є для Вас новим, адже в даному тендері Ви хочете отримати і продукцію даної марки. Основним принцим системи Прозорро є економія коштів. Різниця між нами та ЧП "ФІРМА "ТІБЕР" 3 188,00 гривень. Просимо звернути Вашу увагу на даний факт і переглянути рішення щодо обрання переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відхилено. Перегляд рішення замовника проводитись не буде.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 28.01.2020 09:27
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до документації закупівлі установою заплановано здійснити закупівлю 4600шт. підгузників Dailee, та 3400шт.підгузників Seni, при цьому вони різняться розмірами. Закупівля проводиться відповідно до ст. 14 "Спрощені закупівлі" ЗУ "Про публічні закупівлі", відповідно до п.4 цієї статті У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто замовник може вказувати конкретну торгівельну марку. Також може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Як свідчить практика проведених закупівель, аналоги та еквіваленти товару, що постачались, не завжди відповідали якісним показникам товару, який планувалось придбати. В оголошенні вказані конкретні марки та моделі, тому інші марки та моделі розглядатись не будуть Зважаючи на те, що працівниками установи визначено конкретні марки по конкретних розмірах, та те що це визначено документами закупівлі. Та закупівля проводиться відповідно до ст. 14 " ЗУ "Про публічні закупівлі" перегляд рішення замовника проводитись не буде.
Вимога
Залишено без розгляду

щодо дискримінаційної вимоги у Тендерній документації

Номер: c7ef14a581674c3280d324b3ce168a78
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-11-000005-c.b1
Назва: щодо дискримінаційної вимоги у Тендерній документації
Вимога:
Уважно розглянувши ТД встановлено, що прописана вона під конкретну Торгівельну марку «Dailee», або Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, просимо усунути порушення шляхом внесення змін, а саме «закупівля товару з відповідними технічними характеристиками». Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення закупівель ч. 1 ст. 3 Закону № 922. яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У разі ігнорування звернення ми змушені будемо відправити листи вище стоячій організації та наступним контролюючим та правоохоронним органам: Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4 Департамент стратегічних розслідувань Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відхилено Закупівля проводиться відповідно до ст. 14 "Спрощені закупівлі" ЗУ "Про публічні закупівлі", відповідно до п.4 цієї статті У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто замовник може вказувати конкретну торгівельну марку. Також може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Однак не зобов'язаний.
Статус вимоги: Не задоволено