-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: автодорога Н-07 Київ-Суми-Юнаківка (на м. Курськ)
Завершена
59 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 590 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 590 000.00 UAH
Період оскарження:
10.01.2020 17:45 - 10.02.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено
ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі»
Номер:
470815537cbe4d6ebfccf6fe160b8668
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-10-002207-c.b3
Назва:
ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства,
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.Платіжне доручення №4441.pdf 24.02.2020 19:35
- 1.Скарга UA-2020-01-10-002207-c.pdf 24.02.2020 19:35
- Довідка БіЗ про заборгованість.pdf 24.02.2020 19:35
- Довідка БіЗ про рахунки.pdf 24.02.2020 19:35
- Рішення від 27.02.2020 № 3763.pdf 27.02.2020 19:06
- рішення від 16.03.2020 № 4979.pdf 17.03.2020 15:57
- Видп. на скарги ДС_2020-2.PDF 10.03.2020 18:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.02.2020 19:35
Опис причини скасування:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо про відкликання скарги
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.03.2020 12:48
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.03.2020 15:57
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення Замовника
Номер:
52802cf483474bbabb1ac42ca5cc6ed6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-10-002207-c.a4
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Вимога:
скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення № 1710.pdf 24.02.2020 23:49
- Витяги ЄДРПОУ.pdf 24.02.2020 23:50
- Nakaz_mayno_18-19.pdf 24.02.2020 23:50
- Додаток № 1 на 6 аркушах.pdf 24.02.2020 23:50
- Скарга.pdf 24.02.2020 23:51
Дата подачі:
24.02.2020 23:51
Вирішення:
На Вашу вимогу від 24.02.2020, номер вимоги: UA-2020-01-10-002207-c.a4 повідомляємо, що інформація щодо причин відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", а також інших Учасників, міститься у розділі «Протокол розгляду тендерних пропозицій». У зв’язку із зверненням Учасника ТОВ "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" надаємо Вам відповідь з такою інформацією в термін, що не перевищує п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пояснення щодо не відповідності учасника п. 3.1 Додатку 2:
Згідно п. 3.1 Додатку 2, Замовником встановлено, зокрема, наступні кваліфікаційні вимоги:
«…3.1. Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копію договору на виконання експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування з підтвердженням факту виконання робіт або копію договору на виконання робіт з поточного середнього чи дрібного ремонту автомобільних доріг. Копії договорів надаються з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. Аналогічний договір (-ри) має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%, при цьому аналогічний договір, або сума договорів (але не більше ніж 2 договори) в обсязі повинні бути не менше ніж 85 % від обсягів даної закупівлі….»
Учасник ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» на підтвердження відповідності зазначеним вимогам, у складі власної тендерної пропозиції завантажує у систему прозорро наступні файли:
«Досвід.pdf»; «Досвід2.pdf»; «досвід 1.pdf»; «досвід 2.pdf»; «досвід 3.pdf»; «досвід 4.pdf»; «досвід 5.pdf»; «досвід 6.pdf»; «досвід 7.pdf»; «досвід 8.pdf»; «досвід 9.pdf»; «досвід 10.pdf»; «досвід 11.pdf»; «досвід 12.pdf»; «досвід 13.pdf»; «досвід 14.pdf»; «досвід 15.pdf»; «досвід 16.pdf»; «досвід 17.pdf»; «досвід 18.pdf»; «досвід 19.pdf»; «досвід 20.pdf»; «досвід 21.pdf»; «досвід 22.pdf»; «досвід 23.pdf»; «досвід 24.pdf».
У файлі «Досвід.pdf» міститься сканована копія договору 19030 від 05.02.2019 року, укладеного між САД у Чернігівській області та ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП», предмет договору « … послуги: експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення загального користування та штучних споруд на них в Чернігівській області, згідно технічного завдання за рахунок коштів державного бюджету (інших бюджетів) та в обумовлений цим договором термін….», ціна договору складає 1 161 597 378,00 (один мільярд сто шістдесят один мільйон п’ятсот дев’яносто сім тисяч триста сімдесят вісім гривень 00 копійок), строк дії договору – до 31.12.2019 року (згідно додаткової угоди №9 строк дії договору подовжено до 31.03.2020 року), скановані копії Додаткових угод 1, 2, 3, 4, 5, 6 та додатки до них.
У файлі «Досвід2.pdf» містяться скановані копії Додаткових угод 7, 8, 9, 10, 11 та додатки до них.
Враховуючи вимоги, встановлені в тендерній документації (п. 3.1 додатку 2), замовник може прийняти до уваги аналогічний договір 19030 від 05.02.2019 року, тільки у разі якщо він завершений учасником не менше ніж на 85%, зробивши математичний розрахунок, замовником було визначено, що у разі виконання зазначеного договору на 85%, грошова сума його виконання має становити не менше ніж 987 357 771,30 гривень (дев’ятсот вісімдесят сім мільйонів триста п’ятдесят сім тисяч сімсот сімдесят одна гривня 30 копійок), проаналізувавши довідки КБ-3 та акти КБ-2в до договору 19030 від 05.02.2019 року, надані учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» у складі файлів «досвід 1.pdf»; «досвід 2.pdf»; «досвід 3.pdf»; «досвід 4.pdf»; «досвід 5.pdf»; «досвід 6.pdf»; «досвід 7.pdf»; «досвід 8.pdf»; «досвід 9.pdf»; «досвід 10.pdf»; «досвід 11.pdf»; «досвід 12.pdf»; «досвід 13.pdf»; «досвід 14.pdf»; «досвід 15.pdf»; «досвід 16.pdf»; «досвід 17.pdf»; «досвід 18.pdf»; «досвід 19.pdf»; «досвід 20.pdf»; «досвід 21.pdf»; «досвід 22.pdf»; «досвід 23.pdf»; «досвід 24.pdf» завантажених учасником у систему прозорро, замовник встановив, що договір виконаний на суму 229 989 790,65 грн (двісті двадцять дев’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч сімсот дев’яносто гривень 65 копійок) що складає 19,8% від договірної ціни.
Враховуючи що жодна додаткова угода не мала умов зменшення договірної ціни договору 19030 від 05.02.2019 року, замовником встановлено, що договір 19030 від 05.02.2019 року не виконано на 85%, а отже замовник не може його враховувати як підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасника ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП». Враховуючи, що договір 19030 від 05.02.2019 року, який наданий учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» як аналогічний, не відповідає вимогам встановленим замовником у тендерній документації, а іншого договору, який би підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору учасником, у складі своєї тендерної пропозиції, надано не було, замовник вирішує що тендерна пропозиція учасника ТОВ ТРАНС ЛАЙН ГРУП» не відповідає вимогам, встановленим замовником у тендерній документації, а саме п. 3.1 Додатку 2.
Пояснення щодо невідповідності учасника п. 4 додатку 2:
Згідно п. 4 додатку 2 замовником встановлено, зокрема, наступні вимоги:
«Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником і до кінця виконання робіт (31.12.2020 р.) та документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;…»
На підтвердження відповідності зазначеним вимогам, у складі власної тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» завантажено у систему прозорро наступні файли:
«Договір 184-20.pdf»; «Договір 178-20.pdf»; «Договір 177-20.pdf»; «Договір 185-20.pdf»; «Договір 176-20.pdf»; «Договір 182-20.pdf»; «Договір 181-20.pdf»; «Договір 187-20.pdf»; «Договір 186-20.pdf»; «Договір 188-20.pdf»;
У зазначених файлах містяться договори про надання послуг між ТОВ «ТРАН ЛАЙН ГРУП» та ДП «ДерждорНДІ» на надання послуг з залученням лабораторії яка є в наявності у ДП «ДерждорНДІ», відповідно до вимог тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції завантажено файл «Гарантійний лист.pdf», у якому міститься гарантійний лист від ДП «ДерждорНДІ» з підтвердженням надання послуг згідно зазначених договорів, також файли: «Свідоцтво про калібрування 07.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 01.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 13.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 17.pdf», у яких містяться свідоцтва про калібрування та свідоцтва про повірку засобу вимірювальної техніки, та файл «Атестат 01.pdf» у якому міститься атестат про акредитацію головного випробувального центру ДП «ДерждорНДІ».
Документів що можуть підтвердити право власності ДП «ДерждорНДІ» на вимірювальну лабораторію (Договір купівлі-продажу, інвентарні картки бухгалтерського обліку тощо) у складі тендерної пропозиції ТОВ "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" надано не було, тому тендерна пропозиція учасника ТОВ "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" не відповідає вимогам, встановленим замовником у тендерній документації, а саме п.4 додатку 2.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Розгляд припинено
ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі»
Номер:
5ed4c6aa2b23410a92353f0f438e3f82
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-10-002207-c.b2
Назва:
ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства,
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.Платіжне доручення №4440.pdf 24.02.2020 19:22
- 1.Скарга UA-2020-01-10-002207-c.pdf 24.02.2020 19:22
- Довідка БіЗ про заборгованість.pdf 24.02.2020 19:22
- Довідка БіЗ про рахунки.pdf 24.02.2020 19:22
- рішення від 27.02.2020 №3752+ лист Замовнику.pdf 27.02.2020 19:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.02.2020 19:22
Опис причини скасування:
Технічна помилка
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.02.2020 19:34
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
27.02.2020 19:21
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
d945c4c51344409c8e73b97aa515250c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-10-002207-c.b1
Назва:
вимога
Вимога:
На підставі ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Учасника ТОВ "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" умовам тендерної документації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а також навадати (завантажити) для ознайомлення Протокол розгляду тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2020 17:41
Вирішення:
На Вашу вимогу від 19.02.2020, номер вимоги: UA-2020-01-11-002207-c.b1 повідомляємо, що інформація щодо причин відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", а також інших Учасників, міститься у розділі «Протокол розгляду тендерних пропозицій». У зв’язку із зверненням Учасника ТОВ "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" надаємо Вам відповідь з такою інформацією в термін, що не перевищує п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пояснення щодо не відповідності учасника п. 3.1 Додатку 2:
Згідно п. 3.1 Додатку 2, Замовником встановлено, зокрема, наступні кваліфікаційні вимоги:
«…3.1. Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копію договору на виконання експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування з підтвердженням факту виконання робіт або копію договору на виконання робіт з поточного середнього чи дрібного ремонту автомобільних доріг. Копії договорів надаються з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. Аналогічний договір (-ри) має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%, при цьому аналогічний договір, або сума договорів (але не більше ніж 2 договори) в обсязі повинні бути не менше ніж 85 % від обсягів даної закупівлі….»
Учасник ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» на підтвердження відповідності зазначеним вимогам, у складі власної тендерної пропозиції завантажує у систему прозорро наступні файли:
«Досвід.pdf»; «Досвід2.pdf»; «досвід 1.pdf»; «досвід 2.pdf»; «досвід 3.pdf»; «досвід 4.pdf»; «досвід 5.pdf»; «досвід 6.pdf»; «досвід 7.pdf»; «досвід 8.pdf»; «досвід 9.pdf»; «досвід 10.pdf»; «досвід 11.pdf»; «досвід 12.pdf»; «досвід 13.pdf»; «досвід 14.pdf»; «досвід 15.pdf»; «досвід 16.pdf»; «досвід 17.pdf»; «досвід 18.pdf»; «досвід 19.pdf»; «досвід 20.pdf»; «досвід 21.pdf»; «досвід 22.pdf»; «досвід 23.pdf»; «досвід 24.pdf».
У файлі «Досвід.pdf» міститься сканована копія договору 19030 від 05.02.2019 року, укладеного між САД у Чернігівській області та ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП», предмет договору « … послуги: експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення загального користування та штучних споруд на них в Чернігівській області, згідно технічного завдання за рахунок коштів державного бюджету (інших бюджетів) та в обумовлений цим договором термін….», ціна договору складає 1 161 597 378,00 (один мільярд сто шістдесят один мільйон п’ятсот дев’яносто сім тисяч триста сімдесят вісім гривень 00 копійок), строк дії договору – до 31.12.2019 року (згідно додаткової угоди №9 строк дії договору подовжено до 31.03.2020 року), скановані копії Додаткових угод 1, 2, 3, 4, 5, 6 та додатки до них.
У файлі «Досвід2.pdf» містяться скановані копії Додаткових угод 7, 8, 9, 10, 11 та додатки до них.
Враховуючи вимоги, встановлені в тендерній документації (п. 3.1 додатку 2), замовник може прийняти до уваги аналогічний договір 19030 від 05.02.2019 року, тільки у разі якщо він завершений учасником не менше ніж на 85%, зробивши математичний розрахунок, замовником було визначено, що у разі виконання зазначеного договору на 85%, грошова сума його виконання має становити не менше ніж 987 357 771,30 гривень (дев’ятсот вісімдесят сім мільйонів триста п’ятдесят сім тисяч сімсот сімдесят одна гривня 30 копійок), проаналізувавши довідки КБ-3 та акти КБ-2в до договору 19030 від 05.02.2019 року, надані учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» у складі файлів «досвід 1.pdf»; «досвід 2.pdf»; «досвід 3.pdf»; «досвід 4.pdf»; «досвід 5.pdf»; «досвід 6.pdf»; «досвід 7.pdf»; «досвід 8.pdf»; «досвід 9.pdf»; «досвід 10.pdf»; «досвід 11.pdf»; «досвід 12.pdf»; «досвід 13.pdf»; «досвід 14.pdf»; «досвід 15.pdf»; «досвід 16.pdf»; «досвід 17.pdf»; «досвід 18.pdf»; «досвід 19.pdf»; «досвід 20.pdf»; «досвід 21.pdf»; «досвід 22.pdf»; «досвід 23.pdf»; «досвід 24.pdf» завантажених учасником у систему прозорро, замовник встановив, що договір виконаний на суму 229 989 790,65 грн (двісті двадцять дев’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч сімсот дев’яносто гривень 65 копійок) що складає 19,8% від договірної ціни.
Враховуючи що жодна додаткова угода не мала умов зменшення договірної ціни договору 19030 від 05.02.2019 року, замовником встановлено, що договір 19030 від 05.02.2019 року не виконано на 85%, а отже замовник не може його враховувати як підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасника ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП». Враховуючи, що договір 19030 від 05.02.2019 року, який наданий учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» як аналогічний, не відповідає вимогам встановленим замовником у тендерній документації, а іншого договору, який би підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору учасником, у складі своєї тендерної пропозиції, надано не було, замовник вирішує що тендерна пропозиція учасника ТОВ ТРАНС ЛАЙН ГРУП» не відповідає вимогам, встановленим замовником у тендерній документації, а саме п. 3.1 Додатку 2.
Пояснення щодо невідповідності учасника п. 4 додатку 2:
Згідно п. 4 додатку 2 замовником встановлено, зокрема, наступні вимоги:
«Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником і до кінця виконання робіт (31.12.2020 р.) та документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;…»
На підтвердження відповідності зазначеним вимогам, у складі власної тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» завантажено у систему прозорро наступні файли:
«Договір 184-20.pdf»; «Договір 178-20.pdf»; «Договір 177-20.pdf»; «Договір 185-20.pdf»; «Договір 176-20.pdf»; «Договір 182-20.pdf»; «Договір 181-20.pdf»; «Договір 187-20.pdf»; «Договір 186-20.pdf»; «Договір 188-20.pdf»;
У зазначених файлах містяться договори про надання послуг між ТОВ «ТРАН ЛАЙН ГРУП» та ДП «ДерждорНДІ» на надання послуг з залученням лабораторії яка є в наявності у ДП «ДерждорНДІ», відповідно до вимог тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції завантажено файл «Гарантійний лист.pdf», у якому міститься гарантійний лист від ДП «ДерждорНДІ» з підтвердженням надання послуг згідно зазначених договорів, також файли: «Свідоцтво про калібрування 07.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 01.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 13.pdf»; «Свідоцтво про калібрування 17.pdf», у яких містяться свідоцтва про калібрування та свідоцтва про повірку засобу вимірювальної техніки, та файл «Атестат 01.pdf» у якому міститься атестат про акредитацію головного випробувального центру ДП «ДерждорНДІ».
Перш за все зазначаємо, що жоден із вказаних документів не підтверджує, що власником зазначеного лабораторного устаткування є саме ДП «ДерждорНДІ», а додаткових документів що можуть підтвердити, право власності ДП «ДерждорНДІ» на вимірювальну лабораторію (Договір куплі-продажу, інвентарні картки бухгалтерського обліку тощо) у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» надано не було, замовник вирішує, що тендерна пропозиція учасника ТОВ ТРАНС ЛАЙН ГРУП» не відповідає вимогам, встановленим замовником у тендерній документації, а саме п.4 додатку 2.
Статус вимоги:
Відхилено