-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали (код 44110000-4 за ДК 021:2015) (ущільнюючий затвор плаваючих покрівель резервуарів вертикальних сталевих)
ущільнюючий затвор плаваючих покрівель резервуарів вертикальних сталевих
Завершена
10 847 017.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 235.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 54 235.09 UAH
Період оскарження:
10.01.2020 15:30 - 16.02.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Unfair disqualification in the tender process
Номер:
0aeb33340d424681a95de97fe99af4b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-10-001659-c.a2
Назва:
Unfair disqualification in the tender process
Скарга:
Tank Systems B.V. strongly disagrees with the disqualification of our participation after winning the tender UA-2020-01-10-001659-c - Construction materials (code 44110000-4 for CPV/ДК 021:2015) (Sealing plug for floating roofs over vertical steel tanks). We intend to appeal the decision of the tender committee in protocol 245ТК/5 and report the situation with the disqualification to the channels available for our company . For example, the Ukrainian embassy in the Netherlands, the Dutch Chamber of Commerce and the Office of Foreign Assets Control since the purchase is international and is subject to international consideration.
Our company signed the contract and sent it in PDF format to the procurement department before the deadline indicated in the procurement rules (April 17, 2020). The contract we signed and accompanying questions and comments were left unanswered by your company. No one answered our reminders either, which makes us suspect that the purchasing department was interested in disqualifying our company and transferring the purchase to competitors.
We also do not agree with the decision of the tender committee that our company did not provide tender fulfillment. All countries of the world are in quarantine due to global pandemic, our bank employees, like all other employees, work remotely. Providing a bank guarantee (contract fulfilment) takes longer than expected. This situation is a force majeure. Our company warned about this in advance at the stage when we received a letter of intent to sign the contract.
Last but not least, we will protest and complain if Ukrtransnafta pulls the bank guarantee (bid bond guarantee in the amount of 4,100 EUR), as our company has fulfilled all the requirements of Ukrtransnafta andsigned the contract placed at the bidding stage, which was also agreed by the owner of the tender.
Пов'язані документи:
Учасник
- Result appeal_Tank Systems B.V. 04.05.2020 15:34
- Signed contract 04.05.2020 15:34
- рішення від 06.05.2020 № 8745.pdf 06.05.2020 16:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.05.2020 15:35
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.05.2020 16:11
Вимога
Вирішена
Банківська гарантія
Номер:
68d827a9fd0c471e8a56036fe0207af0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-10-001659-c.c1
Назва:
Банківська гарантія
Вимога:
У відповідності до завдання на процедуру закупівлі Конструкційні матеріали (код 44110000-4 за ДК 021:2015) (ущільнюючий затвор плаваючих покрівель резервуарів вертикальних сталевих), учасникам необхідно підготувати банківську гарантію. Банк, який працює з нашою компанією не приймає наступний пункт процедури: пункт 5. п. 3.2.4: "Гарантія має містити положення, що у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією, його відповідальність не обмежується сумою, на яку видано гарантію."
Банк є одним із найбільш надійних у ЄС. Відповідальність банку та умови своїх зобов’язань підтверджується його рейтингом, який не опускається нижче рівня «А». Представники банку не розуміють суті цієї умови зі сторони АТ «Укртранснафта». Крім того, в даній умові не прописана сума відповідальності на яку можливе збільшення гарантії у випадку не виконання своїх зобов’язань.
У зв’язку з вищенаведеним наша компанія просить Вас розглянути наступні шляхи розв’язання проблеми:
а. видалити пункт пункт 5. п. 3.2.4 із банківської гарантії та тендерної документації;
б. за необхідності збільшити суму банківської гарантії з метою покривання витрат, що пов’язані з невиконанням банком своїх зобов’язань.
Беручи до уваги вищенаведене просимо Вас продовжити тендер на 10 діб у зв’язку з тим, що після отримання необхідних роз’яснень нам необхідно буде почати заново процедуру оформлення гарантії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.01.2020 11:42
Вирішення:
Доброго дня. Ваше звернення розглядається, найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено