• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

сир твердий, сир кисломолочний

Завершена

991 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2020 14:29 - 22.01.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Видалити дискримінаційну вимогу щодо наявності інформаціх у документі власності про холодильне обладнання

Номер: 0c110ca4af004854ae4a0267bbf5b799
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000275-b.c4
Назва: Видалити дискримінаційну вимогу щодо наявності інформаціх у документі власності про холодильне обладнання
Вимога:
Шановний замовник. У тендерній документації наявна вимога "Копія документу на право власності або діючого договору оренди, або інших документів, які підтверджують наявність в учасника транспортного засобу для поставки товару, з відміткою про наявність холодильного обладнання, інформацію про який наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника." Жодним законом не передбачено, щоб у договорах куплі-продажу, або оренди зазначалося "відміткою про наявність холодильного обладнання". Ця вимога є дискримінаційною, та прописана під конкретного учасника, який уклав договір саме з такою відміткою. Вимагаємо видалити таке уточнення, адже воно не передбачено законом, та штучно звужує коло учасників, та є дискримінаційним.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно даного питання замовником внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Видалити вимогу щодо надання відгуку від замовника

Номер: 5b724a6cce0c431c91ab5bcd25f93d70
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000275-b.c3
Назва: Видалити вимогу щодо надання відгуку від замовника
Вимога:
Шановний замовник - вимагамо видалити вимогу щодо надання відгуку від амовника, адже це заздалегідь повідомляє замовника про можливе коло учасників, а також ставить в залежність учасника від доброї волі замовника. Ця вимога порушує принципи державних закупівель щоодо неупередженості та анонімності до розкриття пропозицій!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з статтею 16 Закону кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Видалити дискримінаційну вимогу щодо надання Листа- відгуку про виконання аналогічного договору датований не раніше дати оприлюднення оголошення

Номер: f769bafff49e4871bb97d2b18c2827af
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000275-b.c2
Назва: Видалити дискримінаційну вимогу щодо надання Листа- відгуку про виконання аналогічного договору датований не раніше дати оприлюднення оголошення
Вимога:
Шановний замовник. Просимо обгрунтувати необхідність надання иста відгуку саме не раніше дати оголошення, а не виданий у 2019 році наприклад? Навіщо Вам необхідні строки надання відгуку? Ця вимога є дискримінаційна, адже за останні 3 місяці майжеусі необгрунтовано вимагали листи відгуки видані не раніше якоїсь дати і замовники вже відмовяються надавати кожні 15 днів одні і ті самі документи. Вимагаємо видалити умову щодо сроку видачі такого відгуку, або обгрунттувати посилаючись на конкретний пункт закону, який передбачає надання такого відгуку саме конкретної дати, або періоду, а також доцільності такої інформації, окрів штучного звуження кола учасників. Виагаємо видалити пункти, що не передбачені законом!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При складанні тендерної документації замовник скористався роз’ясненнями Уповноваженого органу з питань публічних закупівель – Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлював вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Видалити вимогу щодо оплати учасником Послуг консультантыв Замовника

Номер: b1872a7d7c33405b93fa91772fef518e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000275-b.c1
Назва: Видалити вимогу щодо оплати учасником Послуг консультантыв Замовника
Вимога:
Шановний замовник. Просимо обґрунтувати яким законом передбачено примусово стягувати оплату з учасника-переможця додаткових витрат на компанію консультанта, яку залучає замовник, а також яким пунктом закону передбачене залучення таких консультантів за бюджетні кошти? Вимагаємо виключити цей пункт тендерної документації, адже він є незаконним, та таким, що призводить до додаткових розтрат державних бюджетних коштів шляхом підвищення ціни продукції додатково ще на суму послуг консультантів, залучення яких не передбачені жодним законом! Також нам не зрозуміло яким чином Компанія учасник може оплатити рахунки Консультанта без заключення з ними договору? Замовник не може примусово зобов’язати учасника переможця укласти договір, або будь-які інші договірні документи з іншою установою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником торгів укладено договір про надання консультаційних послуг з консультантом торгів (витрати, пов’язані з укладанням договору), залученого для допомоги замовнику у проведенні процедури відкритих торгів, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів.Оскільки консультаційні послуги відповідно до Закону не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції.Замовник в тендерній документації не встановив обов’язкової умови щодо оплати консультаційних послуг, а, отже, незгода на оплату консультаційних послуг жодним чином не впливає на рішення щодо відхилення тендерної пропозиції, як і не впливає на розгляд пропозиції в цілому. Вимоги документації, в частині оплати консультативних послуг учасниками торгів, у жодному разі не порушує права учасників торгів, так як документація в цій частині не суперечить нормам Цивільного кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, побудова цивільних правовідносин, що виникають між суб'єктами сфери публічних закупівель, може здійснюватися з використанням договору на користь третьої особи. Статтею 636 Цивільного кодексу України визначене поняття такого договору, зокрема, Договором на користь третьої особи є договір, в якому боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок на користь третьої особи, яка встановлена або не встановлена у договорі. Виконання договору на користь третьої особи може вимагати як особа, яка уклала договір, так і третя особа, на користь якої передбачено виконання, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із суті договору. З моменту вираження третьою особою наміру скористатися своїм правом сторони не можуть розірвати або змінити договір без згоди третьої особи, якщо інше не встановлено договором або законом. Якщо третя особа відмовилася від права, наданого їй на підставі договору, сторона, яка уклала договір на користь третьої особи, може сама скористатися цим правом, якщо інше не випливає із суті договору. Крім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить прямої імперативної норми, яка б забороняла отримувати Замовникам консультаційні послуги та визначати порядок розрахунків за послуги Консультанта на умовах договору на користь третьої особи з покладенням витрат на Учасника-переможця торгів.
Статус вимоги: Не задоволено