• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

риба свіжоморожена

Завершена

495 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2020 14:37 - 22.01.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів

Номер: 97523de002f74d10b3087e5add63fc46
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000289-b.a6
Назва: Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
Скарга:
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ, оскільки у складі їх пропозиції наявна невідповідність вимогам тендерної документації. По-перше, вимагалось у Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба свіжоморожена) п.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» п.2.1 учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації, з якою укладено аналогічний договір Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір При цьому в примітці до п.2.1. вказано що «під виразом виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі, слід розуміти договір (договори) укладений (укладені) з замовником/покупцем у розумінні п. 9 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами)». Відповідно до цього пункту Закону: замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ, у складі своєї пропозиції надав довідку про виконання аналогічного договору з ФОП Рясний В.В., що суперечить вимогам Замовника. Враховуючи інформацію, що наведена в довідці ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» не виконав умову викладеній в тендерній документації Замовника так як фізична особа-підприємець не підпадає до переліку викладеного в п. 9 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами)». Враховуючи вище наведене, пропозиція ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» не відповідає вимогам Замовника. Також ТОВ «СТАРТРЕЙДІЙНГ» надав у складі своєї пропозиції підтверджуючі документи копію аналогічного договору зазначеного в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. Додатку 1 та оригінал відгуку з ФОП Рясний В.В. По-друге, відповідно до п.6 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», вимагалось надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. ТОВ «СТАРТРЕЙДІЙНГ» не надано інформацію, яка підтверджує відповідність Пропозиції учасника технічним, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі пропозиції.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.03.2020 18:30
Дата виконання рішення Замовником: 13.03.2020 16:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Органу оскарження Замовником буде виконано.
Автор: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Мазаратій Наталія +380982619734 mazaratiy_natalia@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Видалити вимогу щодо ДСТУ 4868-2007 та/або ДСТУ 4378:2005 та/або інші затверджені ТУ

Номер: c90b6a0c249f41db8e69a1b0cec23dca
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000289-b.c5
Назва: Видалити вимогу щодо ДСТУ 4868-2007 та/або ДСТУ 4378:2005 та/або інші затверджені ТУ
Вимога:
Шановний замовник. Продукція яку ви закуповуєте є імпортним товаром, вона не може відповідати ДСТУ 4868-2007 та/або ДСТУ 4378:2005 та/або інші затверджені ТУ України. На товар надається декларація виробника згдно зразка виробника, яка підтверджує якість продукції, проте у ній не зазначен ДСТУ. Просимо видалити вимогу щодо відповідності продукції океанічного промису, яка завозиться із-за кордону стандартам України, при цьому вона бде повністю відповідати технічним умовам замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити – інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потруби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Видалити дискримінаційну вимогу щодо наявності інформаціх у документі власності про холодильне обладнання

Номер: c33e0bf75e8c4d3fafd86efdf928432e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000289-b.c4
Назва: Видалити дискримінаційну вимогу щодо наявності інформаціх у документі власності про холодильне обладнання
Вимога:
Шановний замовник. У тендерній документації наявна вимога "Копія документу на право власності або діючого договору оренди, або інших документів, які підтверджують наявність в учасника транспортного засобу для поставки товару, з відміткою про наявність холодильного обладнання, інформацію про який наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника." Жодним законом не передбачено, щоб у договорах куплі-продажу, або оренди зазначалося "відміткою про наявність холодильного обладнання". Ця вимога є дискримінаційною, та прописана під конкретного учасника, який уклав договір саме з такою відміткою. Вимагаємо видалити таке уточнення, адже воно не передбачено законом, та штучно звужує коло учасників, та є дискримінаційним.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно даного питання замовником внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Видалити вимогу щодо надання відгуку від замовника

Номер: 4d11e6a8de284147b6a091b3df871a6c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000289-b.c3
Назва: Видалити вимогу щодо надання відгуку від замовника
Вимога:
Шановний замовник - вимагамо видалити вимогу щодо надання відгуку від амовника, адже це заздалегідь повідомляє замовника про можливе коло учасників, а також ставить в залежність учасника від доброї волі замовника. Ця вимога порушує принципи державних закупівель щоодо неупередженості та анонімності до розкриття пропозицій!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Відповідно достатті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з статтею 16 Закону кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Видалити дискримінаційну вимогу щодо надання Листа- відгуку про виконання аналогічного договору датований не раніше дати оприлюднення оголошення

Номер: dc853e308284486691c14cd04805e683
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000289-b.c2
Назва: Видалити дискримінаційну вимогу щодо надання Листа- відгуку про виконання аналогічного договору датований не раніше дати оприлюднення оголошення
Вимога:
Шановний замовник. Просимо обгрунтувати необхідність надання иста відгуку саме не раніше дати оголошення, а не виданий у 2019 році наприклад? Навіщо Вам необхідні строки надання відгуку? Ця вимога є дискримінаційна, адже за останні 3 місяці майжеусі необгрунтовано вимагали листи відгуки видані не раніше якоїсь дати і замовники вже відмовяються надавати кожні 15 днів одні і ті самі документи. Вимагаємо видалити умову щодо сроку видачі такого відгуку, або обгрунттувати посилаючись на конкретний пункт закону, який передбачає надання такого відгуку саме конкретної дати, або періоду, а також доцільності такої інформації, окрів штучного звуження кола учасників. Виагаємо видалити пункти, що не передбачені законом!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При складанні тендерної документації замовникскористався роз’ясненнями Уповноваженого органу з питань публічних закупівель – Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлював вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Видалити вимогу щодо оплати учасником Послуг консультантыв Замовника

Номер: 16a2795f87ef4981ad719d998e74ce0a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000289-b.c1
Назва: Видалити вимогу щодо оплати учасником Послуг консультантыв Замовника
Вимога:
Шановний замовник. Просимо обґрунтувати яким законом передбачено примусово стягувати оплату з учасника-переможця додаткових витрат на компанію консультанта, яку залучає замовник, а також яким пунктом закону передбачене залучення таких консультантів за бюджетні кошти? Вимагаємо виключити цей пункт тендерної документації, адже він є незаконним, та таким, що призводить до додаткових розтрат державних бюджетних коштів шляхом підвищення ціни продукції додатково ще на суму послуг консультантів, залучення яких не передбачені жодним законом! Також нам не зрозуміло яким чином Компанія учасник може оплатити рахунки Консультанта без заключення з ними договору? Замовник не може примусово зобов’язати учасника переможця укласти договір, або будь-які інші договірні документи з іншою установою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником торгів укладено договір про надання консультаційних послуг з консультантом торгів (витрати, пов’язані з укладанням договору), залученого для допомоги замовнику у проведенні процедури відкритих торгів, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів.Оскільки консультаційні послуги відповідно до Закону не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції.Замовник в тендерній документації не встановив обов’язкової умови щодо оплати консультаційних послуг, а, отже, незгода на оплату консультаційних послуг жодним чином не впливає на рішення щодо відхилення тендерної пропозиції, як і не впливає на розгляд пропозиції в цілому. Вимоги документації, в частині оплати консультативних послуг учасниками торгів, у жодному разі не порушує права учасників торгів, так як документація в цій частині не суперечить нормам Цивільного кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, побудова цивільних правовідносин, що виникають між суб'єктами сфери публічних закупівель, може здійснюватися з використанням договору на користь третьої особи. Статтею 636 Цивільного кодексу України визначене поняття такого договору, зокрема, Договором на користь третьої особи є договір, в якому боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок на користь третьої особи, яка встановлена або не встановлена у договорі. Виконання договору на користь третьої особи може вимагати як особа, яка уклала договір, так і третя особа, на користь якої передбачено виконання, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із суті договору. З моменту вираження третьою особою наміру скористатися своїм правом сторони не можуть розірвати або змінити договір без згоди третьої особи, якщо інше не встановлено договором або законом. Якщо третя особа відмовилася від права, наданого їй на підставі договору, сторона, яка уклала договір на користь третьої особи, може сама скористатися цим правом, якщо інше не випливає із суті договору.Крім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить прямої імперативної норми, яка б забороняла отримувати Замовникам консультаційні послуги та визначати порядок розрахунків за послуги Консультанта на умовах договору на користь третьої особи з покладенням витрат на Учасника-переможця торгів.
Статус вимоги: Не задоволено