• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними та небезпечними відходами.

Завершена

64 864.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 648.65 UAH
Період оскарження: 10.01.2020 14:41 - 15.01.2020 18:00
Вимога
Відхилено

вибір переможцем закупівлі Учасника, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації

Номер: bfe6c2d75a4646f4b5699efe6c6a319f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-001391-c.b8
Назва: вибір переможцем закупівлі Учасника, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Вимога:
Предметом закупівлі є послуг - Перевезення та утилізація відходів медичного походження, кат.С. 1. Пунктом 4 Запиту для проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагалось, що Учасник, який пропонує замовнику надати вищеназвані послуги, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції документи, серед яких: • довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами (техпаспорт та свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів); Тендерна пропозиція ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ 38782391) містить: - документ з назвою «4.1. довідка транспорт.pdf» без номеру та дати створення, в якій не зазначено про наявність у даного учасника спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів, проте зазначено про наявність договору на транспортно-експедиторське обслуговування з ФОП Якункін Олег Миколайович №02/02/2018 від 02.02.2018, предметом якого є перевезення вантажів Замовника автомобільним транспортом у міському, приміському й міжміському сполученні (небезпечні вантажі не передбачені); - ліцензію на внутрішні перевезення небезпечних вантажів вантажними автомобілями, причепами та напівпричепами даного суб’єкту господарювання - ФОП Якункін Олег Миколайович, - технічний паспорт на автомобіль Mersedes-Benz ATEGO 1223L бортовий- C, зареєстрований на ФОП Якункін Олег Миколайович, - прострочене свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів на даний автомобіль (строк дії свідоцтва – до 12.01.2020 року, а пропозиція подана 17.01.2020 року, Запитом для проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагалось: Залучення третіх осіб до виконання послуг зі знешкодження небезпечних медичних відходів забороняється. Тобто, • ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" залучає третіх осіб до виконання послуг, що є предметом закупівлі - Перевезення та утилізація відходів медичного походження, кат.С, що не дозволено умовами тендерної документації; • в складі пропозиції учасника прострочене свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів на даний автомобіль (строк дії свідоцтва – до 12.01.2020 року, а пропозиція подана 17.01.2020 року. Крім того, лист – згода про обробку персональних даних, що вимагався для надання в складі пропозиції, датований 04.07.19 року, хоча дана закупівля оголошена 10.01.2020 року. Згода про обробку персональних даних, поданих по даній закупівлі не може надаватись до дати оголошення самої закупівлі. В зв’язку з викладеним вище, пропозиція ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» не відповідає умовам закупівлі замовника. Згідно Ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», при здійсненні допорогових закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених в Ст.3 цього Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо: 1. Відмінити рішення про вибір переможцем закупівлі ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ 38782391) (Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця №16 від 21.01.2020 р.). 2. Провести неупереджену оцінку наступної тендерної пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації та дотримуючись основних принципів закупівель. (детально у файлі)
Вирішення: Розглянувши вимогу A-2020-01-10-001391-c.b8 ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» тендерний комітет Замовника повідомляє наступне: 1) Згідно вимог тендерної документації Замовником вимагалось «Залучення третіх осіб до виконання послуг зі знешкодження небезпечних медичних відходів забороняється» Переможцем ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» вказано, що залучатиме третіх осіб на перевезення небезпечних відходів, тому вимоги Замовника не порушені в цій частині 2) Стосовно свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів інформуємо, що з введенням в дію Наказу МВС України від 04.08.2018 р, №656 змінено порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ), згідно пункту 2 розділу 2 Порядку свідоцтва видаються (продовжуються) на транспортні засоби типу ЕХ/ІІ, ЕХ/ІІІ, FL, AT та МЕМU (тип ТЗ визначається виходячи з його призначення і конструкції, наведених в підрозділі 9.1.1.2 ДОПНВ, а саме: - Транспортні засоби ЕХ/ІІ, ЕХ/ІІІ призначені для перевезення вибухових речовин і виробів класу І - Транспортні засоби FL, AT призначені для перевезення легкозаймистих рідин та газів - Транспортний засіб МЕМU – спеціалізований ТЗ із установленою на ньому машиною для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, і їхнього заряджання. Оскільки автомобіль Mersedes-Benz ATEGO 1223L бортовий- C не відноситься до жодних категорій та медичні відходи не є вибуховими, легкозаймистими рідинами та газами та з них не виготовляються вибухові речовини – надання Свідоцтва ДОПНВ не є обов'язковим, тому вимоги Замовника не порушені в цій частині 3) Стосовно листа- згоди на обробку персональних даних . Замовником не вимагалось, щоб даний лист був з № та датою, тому вимоги Замовника не порушені в цій частині 4) Дана закупівля є допороговою – тому відсутні підстави для розгляду статті 2,3 Закону України «Про Публічні Закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

грубе порушення Замовником п.е, ст. 32 , ЗУ "Про відходи"

Номер: c4c3d0462f444e64b75e5c5ec06561fe
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-001391-c.c7
Назва: грубе порушення Замовником п.е, ст. 32 , ЗУ "Про відходи"
Вимога:
1. Замовник: Київський міський клінічний онкологічний центр 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-10-001391-c 3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи» 4. Обґрунтування вимоги: Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом» Додатково зазначаємо, що Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я (п.2 «Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно. Вимагаємо: Пункт «наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)» ВИКЛАСТИ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії) Просимо Вас, шановний Замовник, звернути увагу на наступну інформацію: Організатором «Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» проводилось дві закупівлі( UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b) з аналогічним предметом закупівлі. Ці закупівлі містили аналогічну вимогу (як вимагаємо ми в вашій закупівлі – наявність операцій збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) в тендерній документації. Потенційний учасник, ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає кваліфікації, нормам діючого законодавства - двічі ці закупівлі оскаржував, намагався довести, що повинно бути збирання, зберігання, знешкодження - проте безуспішно і двічі колегія АМКУ йому відмовляла у задоволені даних скарг (надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» буде вам надавати інформацію про некомпетентність колегії, пізній час розгляду скарг, та те що вони оскаржують дії АМКУ у суді , без підтверджуючих на те документів). Звідси випливає, що правильна редакція тендерної документації має містити вимогу «збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення» Копію невдалих скарг та рішення колегії АМКУ надаємо для ознайомлення Також зазначаємо, що більшість Замовників притримуються діючого законодавства (ідентифікатори діючих закупівель, де вимагається саме операція «видалення або утилізація» - UA-2019-12-27-002143-b , UA-2020-01-06-000129-c , UA-2019-12-31-000054-c ) Вимагаємо притримуватись вимог, встановлених відповідним регулючим органом - колегією АМКУ
Вирішення: Зміни були внесені до Запиту закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги, яким не відповідає жоден ліцензіат

Номер: 06950186c3cb40b1aeecbba8139d8af3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-001391-c.c6
Назва: дискримінаційні вимоги, яким не відповідає жоден ліцензіат
Вимога:
Предметом закупівлі є послуги "Перевезення та утилізація відходів медичного походження, кат.С" Відходи медичного походження, згідно Жовтого переліку відходів (Постанова КМУ №1120 від 13.07.2000 "Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів", відносяться до пункту 62 Розділу А Жовтого переліку - Клінічні та подібні їм відходи, а саме - відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт. Саме на такі відходи повинна бути ліцензія на поводження з небезпечними відхоами у Учасників. В ліцензійному реєстрі немає ні у кого ліцензії на поводження Клінічними та подібними їм відходами, щоб да даними видом відходів дозвільні види діяльгності були з таким переліком (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація, видалення). Тобто, жоден ліцензіат не відповідає заявленому замовником критерію щодо ліцензії, що є порушенням основних принципів закупівель. Вимагаємо внести зміни в документацію, віиклавши вимогу щодо ліцензії в наступній редакції : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: - наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводженням з небезпечними відходами видану Уповноваженим органом (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії); - Ліцензія на провадження господарчої діяльності з провадженням господарської діяльності з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни були внесені до Запиту закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги, що звужують коло учасників

Номер: c5461811b6844ef4874e45a3ff17a3b1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-001391-c.c5
Назва: дискримінаційні вимоги, що звужують коло учасників
Вимога:
Обґрунтування: В запит для проведення закупівлі через систему електронних закупівель замовником внесено зміни, які звужують коло Учасників, а саме внесено зміни в пункт 4: (детально у вкладеному файлі) Вимагаємо: 1. Для дотримання принципів добросовісної конкуренції серед Учасників, недискримінації Учасників внести зміни в пункт 4, виклавши його в наступній редакції: 4. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: - наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводженням з небезпечними відходами видану Уповноваженим органом (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії); - Ліцензія на провадження господарчої діяльності з провадженням господарської діяльності з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення).
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

порушення принципу добросовісної конкуренції серед учасників

Номер: 2e2153edfb6240aaad28803213285497
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-001391-c.b4
Назва: порушення принципу добросовісної конкуренції серед учасників
Вимога:
Шановний замовнику! В п.4 до Тендерної документації ви вимагаєте від учасників: - наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії) Вважаємо дану вимогу некоректною і такою, що звужує коло учасників, оскільки на даний час Міністерство екології та природних ресурсів України реорганізоване в Міністерство енергетики та захисту довкілля України, яке є Уповноваженим органом, веде реєстр ліцензіатів і продовжує видавати ліцензії на поводження з небезпечними відходами. Тому, для забезпечення рівних умов для учасників і дотримання принципу добросовісної конкуренції серед учасників вимагаємо дану вимогу викласти в наступній редакції: - наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видану Уповноваженим органом (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення).
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційна вимога СЕС на операції

Номер: 6fb6a24ca7b3495e90004fff2d0fd690
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-001391-c.b3
Назва: дискримінаційна вимога СЕС на операції
Вимога:
1.Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-04-000113-c 3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу №10 від 19.03.19 та №11 від 20.03.19 ДП «Прозорро» 4. Обґрунтування вимоги: Замовником Вимагається висновок СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію) Зазначаємо, що Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від20.03.19 не передбачається надання висновку СЕС саме на операції. Прописавши дану вимогу Замовник звузив коло потенційних учасників до одного – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає вимогам діючого законодавства (п. «е», ст. 32, ЗУ «Про відходи») Вимагаємо: Вимогу надання висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію) викласти в наступній редакції висновок СЕС на операції або документи в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

неправомірна вимога атестат виробництва

Номер: 4ea8eb791c67420b8e0d835d88f4e704
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-001391-c.c2
Назва: неправомірна вимога атестат виробництва
Вимога:
1.Замовник: Київський міський клінічний онкологічний центр 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-10-001391-c 3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999 4. Обґрунтування вимоги: Замовником Вимагається надання в складі свої пропозиції Атестат виробництва Зазначаємо, що Наказ № 571 від 25.09.2000 який передбачав обов’язкову наявність атестату виробництва - втратив чинність (Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999), тому прописавши даний пункт діючої документації Замовник порушив Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999 Вимагаємо: Видалити вимогу надання атестату Виробництва
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення ЗУ "Про відходи"

Номер: 02c6afcb812440e092ec2cf1ee36a903
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-001391-c.b1
Назва: Порушення ЗУ "Про відходи"
Вимога:
1. Замовник: Київський міський клінічний онкологічний центр 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-10-001391-c 3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи» 4. Обґрунтування вимоги: Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом» Додатково зазначаємо, що Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я (п.2 «Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно. Вимагаємо: Пункт «наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)» ВИКЛАСТИ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії) Просимо Вас, шановний Замовник, звернути увагу на наступну інформацію: Організатором «Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» проводилось дві закупівлі( UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b) з аналогічним предметом закупівлі. Ці закупівлі містили аналогічну вимогу (як вимагаємо ми в вашій закупівлі – наявність операцій збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) в тендерній документації. Потенційний учасник, ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає кваліфікації, нормам діючого законодавства - двічі ці закупівлі оскаржував, намагався довести, що повинно бути збирання, зберігання, знешкодження - проте безуспішно і двічі колегія АМКУ йому відмовляла у задоволені даних скарг (надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» буде вам надавати інформацію про некомпетентність колегії, пізній час розгляду скарг, та те що вони оскаржують дії АМКУ у суді , без підтверджуючих на те документів). Звідси випливає, що правильна редакція тендерної документації має містити вимогу «збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення» Копію невдалих скарг та рішення колегії АМКУ надаємо для ознайомлення Також зазначаємо, що більшість Замовників притримуються діючого законодавства (ідентифікатори діючих закупівель, де вимагається саме операція «видалення або утилізація» - UA-2019-12-27-002143-b , UA-2020-01-06-000129-c , UA-2019-12-31-000054-c )