• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

90610000-6 "Послуги з прибирання та підмітання вулиць" (утримання територій загального користування)

90610000-6 "Послуги з прибирання та підмітання вулиць" (утримання територій загального користування)

Завершена

448 110.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 240.55 UAH
Період оскарження: 10.01.2020 14:05 - 26.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення

Номер: 844863a0402142b7a93c9b5d9fe78bac
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-001199-c.c2
Назва: Скарга на рішення
Вимога:
УКРАЇНА Дніпропетровська обл. Юридична адреса:50007, м. Кривий Ріг, пр.-т Героїв-підпільників, буд.15 прим.15 Поштова адреса:50036, м. Кривий Ріг, вул. Бикова,6г Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської Ради Комунальне підприємство «САНСЕРВІС» Криворізької міської ради Ідентифікаційний код 30644336 _______________________________________________ № ____162__ від «__06___» ______02_____ 2020р. СКАРГА на рішення уповноважених осіб виконкому Металургійної районної у місті ради, оформлене протоколом №12 від 05.02.2020р. про розгляд тендерних пропозицій відкритих торгів на закупівлю: 90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» КП «Сансервіс» КМР ознайомилось з рішенням уповноважених осіб, відповідальних за проведення процедури закупівлі 90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць Металургійного району», Костюк Н.В. та Захарченко Н.М. та прийшло до висновку про безпідставність відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства, у зв’язку із наступним. При визначенні переможця публічних закупівель, пріоритетним критерієм є вартість цінової пропозиції, яка у КП «САНСЕРВІС» КМР є найнижчою та складає 345 450 грн., що на 95,6 тис. грн. бюджетних коштів громади м. Кривого Рогу менше (дешевше), ніж цінова пропозиція обраного переможця. Виходячи з підстав відхилення пропозиції КП «САНСЕРВІС» КМР, вважаємо їх надуманими та такими, що суперечать тендерній документації і Закону «Про публічні закупівлі». По-перше, Замовником зазначено, що КП «САНСЕРВІС» КМР не виконало вимоги п.8 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» (додаток 1), де зазначено «Замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію у випадках…» «Юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару, послуги або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. грн.». В даному випадку, предметом закупівлі не є роботи чи послуги вартість яких дорівнює чи перевищує зазначену суму, тому відхилити тендерну пропозицію Учасника з підстав ненадання антикорупційної програми Замовник не мав права. Тим більше, що КП «САНСЕРВІС» КМР має затверджену антикорупційну програму та уповноваженого з її реалізації, але її надання не вимагається у зв’язку з вартістю предмета закупівлі, що не перевищує визначеної законом межі. В такому випадку, згідно вимог тендерної документації це не є приводом для відхилення пропозиції учасника з таких підстав. По-друге, Вами зазначено про порушення вимоги щодо надання довідки стосовно працівників що будуть залучені до виконання договору із зазначенням їх посад (п. 5 кваліфікаційних критеріїв). Так, КП «САНСЕРВІС» КМР було надано в рамках тендерної пропозиції довідку від 24.01.20р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В даній довідці зазначено посади та кількість осіб, які будуть залучатися до виконання робіт, серед них озеленювачі, водії, начальник дільниці, начальник виробничого відділу, які безпосередньо контролюють виробничий процес та керівний склад. КП «Сансервіс» КМР надано більш вичерпну та повну інформацію, тому що якщо підійти виважено до даного питання, то директор, начальник дільниці, водій, тракторист і озеленювач – всі причетні до виконання даного виду робіт в рамках своїх повноважень. В тендерній документації було зазначено, що довідка подається в довільній формі, тобто, жодного її формату не передбачено. Враховуючи наявність у довідці КП «САНСЕРВІС» КМР запитуваної Замовником інформації, її відхилення є незаконним, так як вона відповідає заявленим вимогам у повному обсязі. По-третє, Замовником зазначено, що КП «САНСЕРВІС» КМР не було розписано згідно п. 6 «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» заходи захисту довкілля. Дане твердження є безпідставним. Оскільки у поданій підприємством специфікації (технічне завдання) предмету закупівлі «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» від 24.01.20р. розписано ряд заходів по захисту довкілля з їх детальним описом. Якщо уважно продивитись дану довідку, саме на 4-й сторінці розписані заходи із захисту довкілля. Їх набагато більше, ніж у ФОП Мамаєвої А.С., яка була визначена переможцем. Відтак, КП «САНСЕРВІС» КМР вважає рішення уповноважених осіб виконкому Металургійної районної у місті ради, оформлене протоколом №12 від 05.02.2020р. таким, що не відповідає вимогам Закону та є протиправним і упередженим відносно Учасника КП «САНСЕРВІС» КМР. В свою чергу, безпідставне відхилення пропозиції учасника, яка є найбільш економічно сприятливою для територіальної громади міста та економить бюджетні кошти, породжує ряд запитань стосовно дотримання антикорупційного законодавства та законодавства про закупівлі уповноваженими особами. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 3 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням». Врахочуючи досвід підприємства, його спеціалізацію на послугах з благоустрою території міста, відповідність тендерної пропозиції вимогам Закону та тендерної документації, найвигіднішу цінову пропозицію, просимо Вас переглянути результати публічних закупівель, враховуючи викладені у даній скарзі обставини та факти. Голова тендерного комітету КП «САНСЕРВІС»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Відповідно до п. 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагалось надати інформацію згідно з додатком 1. Додатком були визначені слідуючи вимоги: Учасник на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати інформацію, викладену нижче. Так, згідно з п.8 вимагалось, що Учасник подає інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою. КП «Сансервіс» не надало інформацію, яка вимагалась згідно з п. 8 даного додатку. 2. Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 ТД необхідно було надати «довідку в довільній формі стосовно працівників, що будуть залучені до виконання Договору, із зазначенням їх посад». КП «Сансервіс» надав довідку про наявність працівників підприємства, зазначивши в ній посади від директора до озеленювачів, але незрозуміло хто саме буде здійснювати утримання, а саме: вигрібання та підмітання сміття, прибирання бросового сміття з вивезенням на міське звалище та покіс, а саме: викошування трави, бур’яну та карантиних рослин з використанням мотокос. Ураховуючи вищевикладене, уповноважені особи вважають відхилення тендерної пропозиції ТОВ КП «Сансервіс», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації відповідно до пункту 1,3 та 4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3 розділу 5 тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на рішення

Номер: 84dd498c61a2411abfae2a3e2cc09ce3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-001199-c.c1
Назва: Скарга на рішення
Вимога:
Скарга на рішення уповноваженних осіб
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не набраний матеріал скарги
Дата скасування: 06.02.2020 16:31