-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
дизельне паливо та бензин А-92
Завершена
606 390.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 18 191.70 UAH
мін. крок: 3% або 18 191.70 UAH
Період оскарження:
10.01.2020 12:03 - 24.01.2020 00:00
Вимога
Відхилено
ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ЗАКОНОДАВСТВА ПІД ЧАС СКЛАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
ebcac18eee494feea22f326dc25c353a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-10-000766-c.c1
Назва:
ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ЗАКОНОДАВСТВА ПІД ЧАС СКЛАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Враховуючи той факт, що раніше замовником вже було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2019-12-23-004329-b, яка містила дискримінаційну вимогу (про що, доречі, нами вже було подано вимогу, але Замовником було відхилено її), однак закупівля не відбулася, оскільки жоден учасник не подав пропозицію на участь.
Це свідчить про два ймовірних факти:
Або замовник навмисно не виправляє тендерну документацію та не виключає дискримінаційну вимогу для того, щоб закупівля не відбувалася, що призведе до «прямого договору» з певним постачальником
Або замовник не проаналізував попередній досвід публікації процедури відкритих торгів та не прийняв міри задля усунення порушень в попередній тендерній документації, зокрема виключення дискримінаційних умов із тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- IMG_0001.pdf 15.01.2020 14:44
Дата подачі:
13.01.2020 12:46
Вирішення:
Замовник звертав увагу на вимогу, що надійшла 26.12.2019. Питання, що відображені у вимозі обговорювалися на засіданні тендерного комітету Андріївської сільської ради Слов’янського району донецької області, про що тендерним комітетом ухвалено рішення-, що відображене у протоколі №188 від 27.12.2019.
Відповідно до п.29 ч.1 ст 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником. Тобто, замовник визначає на свій розсуд, з урахуванням вимог законодавства, перелік вимог щодо предмета закупівлі, що є необхідним для правильного, раціонального використання замовником предмета закупівлі в майбутньому.
Відповідно до абз.2 п.1 Постанови КМУ №1442 від 20.12.1997 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» (далі-Правила), правила поширюються на всіх суб'єктів господарювання на території України, які зареєстровані в установленому порядку. Правила не встановлюють жодних вимог для замовника. Згідно п.10 Правил Розрахунки за продані нафтопродукти здійснюються готівкою та/або у безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, талонів, відомостей на відпуск нафтопродуктів тощо) в установленому законодавством порядку.
Таким чином, замовник (споживач) має право на вибір того способу розрахунку, який вважає для себе найбільш зручним.
Крім того, платіжні картки, що дають змогу купувати паливо на АЗС партнерів, визначають суму (кількість гривень), що міститься на картці без зазначення кількості літрів. Кількість літрів має прямо зазначатися у договорі, може змінюватися виключно на підставі додаткової угоди до договору у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі». Ціна за 1л. палива на різних партнерських АЗС може різнитися між собою, що призведе: а) збільшення ціни договору; б) зменшення кількості літрів палива. До того ж, укладаючи договір, на ціни якого конкретно партнера буде посилатися учасник? Таким чином, використання платіжних карток призведе до порушення вимог тендерної документації, у разі використання цих карток на партнерських АЗС. До того ж, використання талонів дає змогу належним чином вести бухгалтерський облік матеріальних цінностей(талонів), що виключає можливість нецільового використання вищезазначених цінностей. Також, слід зазначити, що використання талонів при розрахунках між замовниками та учасниками(переможцями) процедури відкритих торгів по придбанню палива є усталеною практикою та не призводить до порушення принципу недискримінації учасника.
Статус вимоги:
Відхилено