• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ

Торги не відбулися

1 187 616.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 187.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2020 11:52 - 20.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів

Номер: e65f007a0df54b74a4b0f9e692f55b6a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000727-c.a8
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга:
«10» січня 2020 року Визирська сільська рада Лиманського району Одеської області (Далі - Замовник) оприлюднила Оголошення про заплановану закупівлю ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ, ID: fef83d7ce95c46acb85fa3a5fbcedeb7, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-10-000727-c, показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Ознайомившись з Тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. Відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації - Відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи: 5.3. Документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 5.3.1. Аналогічні договори до предмету закупівлі (не менше 3-х), з наданням документів, що підтверджують їх виконання, а також відгуків (лист позитивного відгуку контрагента за договором має бути із зазначенням дати і номеру договору, на який надано відгук та інформацією про належне виконання договору). Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі (вивезення твердих побутових відходів) в обсязі не менше 80% від об’єму послуг, заявленого у даній тендерній документації. Відповідно до Оголошення про відкриті торги закупівлі UA-2020-01-10-000727-c вартість закупівлі послуг становить 1187616,00 грн., об’єм закупівлі послуг становить 11685,600 м³. твердих побутових відходів. 80 % від заявленого об’єму становить 9348,48 м³. твердих побутових відходів. Вважаємо, що замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення такого критерію постачання аналогічних послуг в обсязі, не менше 80 % від об’єму послуг, заявленого у даній тендерній документації. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною. Наше підприємство не має досвіду надання послуг вивезення твердих побутових відходів по окремих договорах об’ємом 9348,48 м³. твердих побутових відходів, в той же час зазначаємо, що ФОП МАГЛО О.М. має загальний досвід вивезення твердих побутових відходів об’ємом 9348,48 м³, проте відповідний досвід здобутий шляхом укладення договорів з різними контрагентами і по різним договорам, ФОП МАГЛО О.М. має тривалий та успішний досвід надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, які дозволяють з впевненістю гарантувати надання послуг відповідно предмету закупівлі відповідної якості у визначені договором строки. Станом на дату подання скарги, наше підприємство має успішний досвід виконання аналогічних договорів у обсязі більше 15% від об’єму послуг, заявленого у даній Тендерній документації. Як підприємство, що здійснює надання послуг вивезення твердих побутових, маємо можливість надати Вам численні відгуки наших клієнтів. Звертаємо Вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певного необгрунтованого вартісного обсягу предмета закупівлі та об’ємного обсягу предмета закупівлі. Аналогічна ситуація розглянута у рішеннях АМКУ № 5889-р/пк-пз від 18.06.2018 р. та № 5458-р/пк-пз від 07.06.2018 р. щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації дискримінаційних та необгрунтованих вимог щодо підтвердження постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі. Замовник нехтуючи та знецінюючи рішення органу оскарження № 5889-р/пк-пз від 18.06.2018р. та № 5458-р/пк-пз від 07.06.2018р. вносить зміни у ТД встановлюючи вимогу надати досвід виконання договорів у обсязі 49%, що означає надання досвіду виконання аналогічних договорів на все ті ж мільйони гривень, чим фактично все ж обмежив, визнане органом оскарження право скаржника на участь у цих закупівлях. Незважаючи на вищезазначені рішення органу оскарження замовник ігнорує позицію, викладену у них, та створювати непомірні перешкоди, які значно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників. На нашу думку, вимога щодо надання аналогічних договорів з об’ємом послуг вивезення твердих побутових відходів 9348,48 м³ дискримінаційна стосовно тих учасників, зокрема Скаржника, які не мають досвіду виконання договорів об’ємом послуг вивезення твердих побутових відходів 9348,48 м³ (а таких учасників абсолютна більшість). Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що покликана штучно обмежити конкуренцію. Просимо зобов’язати замовника внести зміни в цій частині Тендерної документації. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Також зазначаємо, що Фізична особа-підприємець Магло Олена Миколаївна зверталася до Замовника з Вимогою про усунення вище зазначених дискримінаційних вимог, ідентифікатор: UA-2020-01-10-000727-c.c1, дата подачі: 17.01.2020, 18:44, проте, проте Замовником відповідна вимога не задоволена. Враховуючи наведене, просимо Орган оскарження зобов’язати Замовника внести зміни до умов Тендерної документації та визначити вимогу щодо підтвердження постачання аналогічного товару без обсягу послуг таких договорів, що буде свідчити про недискримінацію учасників, а також забезпечить законне право Скаржника на участь у цій процедурі закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету;
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.02.2020 21:34
Дата виконання рішення Замовником: 14.02.2020 18:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації
Автор: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Олена Магло +380487591715 maglo2009@ukr.net
Вимога
Відхилено

Аналогічні договори

Номер: 65248867e3844e4c879392029d3ebeeb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000727-c.c1
Назва: Аналогічні договори
Вимога:
Відповідно до пункту 5.3.1. тендерної документації - "Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі (вивезення твердих побутових відходів) в обсязі не менше 80% від об’єму послуг, заявленого у даній тендерній документації." Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" - "2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". В той же час Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено право Замовника здійснювати встановлення окремих вимог до аналогічного договору, а саме об'єму аналогічного договору, чи інших подібних вимог. Статтею 19 Конституції України передбачно, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" принципом здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівелі. Враховуючи вище зазначене тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства та порушує конституційні принципи та принципи визначені Законом України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо вилучити з тендерної документації вимогу наступного змісту - "Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі (вивезення твердих побутових відходів) в обсязі не менше 80% від об’єму послуг, заявленого у даній тендерній документації."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Частиною 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: зокрема – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. В то же час Законом не визначено, що є аналогічним договором. Відповідно, Замовник самостійно може визначити для себе, що він розуміє під аналогічним договором і які документи вимагати від Учасників, стосовно документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Замовник бажає обрати надавачів послуг за предметом закупівлі даних торгів - Учасника з досвідом роботи та, відповідно, з об’ємом наданих послуг, що є не меншим ніж 80% від об’єму послуг, заявленого у тендерній документації. Встановлювати відповідну вимогу в тендерній документації не заборонено чинним законодавством. Оскільки Законом передбачено, що документація може (!!!) містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (!), вимога Скаржника з даного питання є безпідставною, необґрунтованою та такою, що не може бути задоволеною .
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Підтвердження виконання аналогічних договорів

Номер: f0633ea2cd1d4c9481d492e312e2fcef
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000727-c.c4
Назва: Підтвердження виконання аналогічних договорів
Вимога:
Відповідно до пункту 5.3.1. тендерної документації Замовником встановлена вимога надання аналогічних договорів до предмету закупівлі (не менше 3-х), з наданням документів, що підтверджують їх виконання". Просимо надати роз'снення, які документи підтверджують виконання аналогічних договорів? Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" - "2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". В той же час Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено право Замовника здійснювати встановлення окремих вимог щодо надання підтвердження виконання відповідних аналогічних договорів. Статтею 19 Конституції України передбачно, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" принципом здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівелі. Враховуючи вище зазначене тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства та порушує конституційні принципи та принципи визначені Законом України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу наступного змісту - " наданням документів, що підтверджують їх виконання".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Частиною 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: зокрема – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник вважає за необхідне впевнитись, що укладений аналогічний договір дійсно виконувався та був виконаний повністю (з урахування можливих змін до нього), тому й вимагає від учасників надання документів, що підтверджуюсь стан виконання аналогічного договору. Вимагати відповідні документи не заборонено чинним законодавством Оскільки Законом передбачено, що документація може (!!!) містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (!), вимога Скаржника з даного питання є безпідставною, необґрунтованою та такою, що не може бути задоволеною. Документами , що підтверджують виконання аналогічного договору є копії актів наданих послуг (виконаних робіт) на всю суму аналогічного договору (з урахуванням змін до такого договору)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Право експлуатації Учасником полігону

Номер: b3e51f8f6a3b46fda2bd079355b8e9de
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000727-c.c6
Назва: Право експлуатації Учасником полігону
Вимога:
Відповідно Додатку № 1 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію документів, які підтверджують право експлуатації Учасником полігону (сміттєзвалища, іншого місця видалення відходів) для захоронення відходів та які повинні бути чинними не менш ніж до кінця 2020 року. Зазначаємо, що Замовником оголошено закупівлю послуг ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Відповідно статті 1 Закону України «Про відходи» послуги з вивезення побутових відходів - збирання, зберігання та перевезення побутових відходів, що здійснюються у населеному пункті згідно з правилами благоустрою, затвердженими органом місцевого самоврядування. Діяльність з вивезення відходів не передбає обов’язок виконавця даних послуг мати право експлуатації Учасником полігону (сміттєзвалища, іншого місця видалення відходів) для захоронення відходів. Відповідно ч. 4 ст 35-1 Закону України «Про відходи» виконавець послуг з вивезення побутових відходів зобов’язаний укласти договори про надання послуг з перероблення та захоронення побутових відходів із суб’єктами господарювання. Враховуючи вище зазначене виконавець послуг з вивезення побутових відходів може передавати відходи на захоронення іншим організаціям, вимога ж Замовника про право експлуатації Учасником полігону (сміттєзвалища, іншого місця видалення відходів) для захоронення відходів є дискримінаційно, оскільки звужую коло учасників які можуть брати участь у закупівлі. Встановлена Замовник вимога обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також відповідно статті 5 Закону України "Про відходи" до основних напрямів державної політики щодо реалізації зазначених принципів належить сприяння максимально можливій утилізації відходів шляхом прямого повторного чи альтернативного використання ресурсно-цінних відходів. Відповідно Закону України «Про відходи» відходи можуть сортуватися, перероблятися та утилізовуватися, а не лише захоронятися. Замовником проігнорована вище зазначені вимоги законодавства, та встановлено вимоги лише щодо захоронення відходів, що суперечить принципам Закону України "Про відходи" та загальнодержавній політиці. Дана вимога також порушує обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскількі не дає можливості брати участь у закупівлі Учасникам, які здійснюють сортування відходів, утилізацію відходів, перероблення відходів, чи здійснюють вивезення побутових відходів з передачою їх на захоронення іншим суб’єктам господарювання. На підставі вище викладеного, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу передбачену Додатоком № 1 до тендерної документації Учасник наступного змісту – «В складі тендерної пропозиції Учасник повиен надати копію документів, які підтверджують право експлуатації Учасником полігону (сміттєзвалища, іншого місця видалення відходів) для захоронення відходів та які повинні бути чинними не менш ніж до кінця 2020 року».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до даного звернення Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації. Відповідні зміни будуть опубліковані згідно законодавства .
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Кількість контейнерів

Номер: e97225156ca54d87a83cbf75fbec7584
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000727-c.c2
Назва: Кількість контейнерів
Вимога:
Відповідно до пункту 1.2. Додаток № 2 до тендерної документації "У разі необхідності Виконавець надає Замовнику необхідну кількість контейнерів відповідно до акту прийому-передачі." В той же час Замовником не вказана уже наявна у нього кількість контейнерів, що унеможливлює розрахувати Учаснику можливі витрати і здійснити розрахунок ціни тендерної пропозиції. Вимагаємо надати наступну інформацію, яка кількість контейнерів наявна у Замовника?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В Замовника на балансі контейнері відсутні.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Виконання договорів

Номер: 4406e3af59fe4343b57adfb542a35be9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000727-c.c3
Назва: Виконання договорів
Вимога:
Відповідно до пункту 5.3.1. тендерної документації Замовником встановлена вимога надання аналогічних договорів до предмету закупівлі (не менше 3-х), з наданням документів, що підтверджують їх виконання". Вимагаємо надати роз'снення, які документи підтверджують виконання аналогічних договорів?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Документами , що підтверджують виконання аналогічного договору є копії актів наданих послуг (виконаних робіт) на всю суму аналогічного договору (з урахуванням змін до такого договору)
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Інструкція з підготовки тендерної пропозиції

Номер: cb2752d55bc04c0589cb007ac0e6b84a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000727-c.c5
Назва: Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно підпункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі якщо документи мають неякісне, нечітке, неповне зображення та унеможливлюють розгляд документу. Вимагаємо надати роз'яснення, що означає неякісне, нечітке, неповне зображення та унеможливлюють розгляд документу?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У випадку, коли замовник не матиме змоги ознайомитись зі змістом документу, тобто зображення буде нечітким («розмитим») або текс т документу буде «зрізан» під час його сканування, такий документ буде вважатись таким, що не відповідає вимогам тендерної документації. Тобто Замовник, встановивши дану вимогу в тендерній документації має намір отримати від Учасників документи, зі змістом якого можливо без перешкод ознайомитись та оцінити його відповідність вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Оплата консультаційних послуг

Номер: 63435c4f531b423b99642ca70b2be000
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000727-c.c7
Назва: Оплата консультаційних послуг
Вимога:
Відповідно підпункту 7 пункту 2. Інша інформація розділу V Оцінка тендерної пропозиції міститься вимога наступного змісту «Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 6000,00 грн (без ПДВ). Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов.» Зазначаємо, що відповідно пункту 13 частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу належить до основних функцій Уповноваженого органу. Згідно пункту 34 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Відповідно абзацу 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. В преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно пункту 9 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав. Таким чином Фонтанська сільська рада Лиманського району Одеської області є замовником у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а отже при здійсненні закупівель має керуватися Законом України «Про публічні закупівлі», яким передбачено, що консультації з питань закупівель надаються безоплатно Уповноваженим органом. В свою чергу Замовником Фонтанською сільською радою Лиманського району Одеської області, в тендерну документацію включено наступну вимогу «Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 6000,00 грн (без ПДВ). Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов.», відповідна вимога немає жодного правового обгрунтування і має на меті перекласти витрати Замовника по організації Закупівлі на переможця відповідної Закупівлі. ВИМАГАЄМО: Виключити підпункт 7 пункту 2. Інша інформація розділу V Оцінка тендерної пропозиції наступного змісту «Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 6000,00 грн (без ПДВ). Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідна умова буде виключена Замовником з тендерної документації шляхом внесення змін до неї.
Статус вимоги: Задоволено