• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газ природний для споживачів, які не є побутовими

Торги не відбулися

2 602 386.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2020 12:16 - 20.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: f2253cc90e32459bb15cf8dabb113310
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000806-c.a6
Назва: Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.04.2020 20:30
Дата виконання рішення Замовником: 02.04.2020 15:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: за результатами оскарження процедури закупівлі ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» від 06.03.2020 №UA-2020-01-10-000806-c.a6 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення № 5857-р/пк-пз від 27.03.2020 р., згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" Колегія постановила Зобов’язати Харківський національний медичний університет скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо(Газ природний для споживачів, які не є побутовими)» , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-10-000806-c на закупівлю «ДК 021:2015 — 09120000-6, Газове паливо (Газ природний для споживачів, які не є побутовими)».
Автор: ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ", Микола Маланій +380685887337 officeblagogaz@ukr.net http://www.blagogaz.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні вимоги замовника

Номер: 59a3358e5f804982b564764cc379640a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000806-c.a5
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги замовника
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги замовника
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.02.2020 21:29
Дата виконання рішення Замовником: 17.02.2020 13:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесені зміни до п.16 Додатка 2 Тендерної документації, що повністю відповідає рішенню Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2606 від 11.02.2020 стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" від 22.01.2020 № UA-2020-01-10-000806-c.a5 на проведення відкритих торгів на закупівлю Газ природний для споживачів, які не є побутовими за адресою : м. Харків , пр. Науки, 4, вул. Сумська, 39, згідно ДК 021:2015 код 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ", Олійник Вікторія Вікторівна 380674062025 Viktoriya.oliinyk@khgaszbut.104.ua
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 4d09f8328d504ce9a459069938cb3c30
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000806-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
За умовами тендерної документації Замовника у складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати 1) довідку у довільній формі, в якій підтвердити дотримання учасником процедури закупівлі положень законодавства з охорони праці, зокрема, наявність у структурі учасника (якщо юридична особа) служби з охорони праці або штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці; 2) копію положення про службу охорони праці, затверджену наказом учасника процедури закупівлі, або посадову інструкцію штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці, затверджену наказом (розпорядженням) учасника процедури закупівлі; 3) копію посвідчення про проходження спеціалістом з охорони праці відповідного навчання та перевірки знань з питань охорони праці. Відповідно до ст.15 Закону України «Про охорону праці» Служба охорони праці на підприємстві створюється на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю. Припис спеціаліста з охорони праці може скасувати лише роботодавець. Ліквідація служби охорони праці допускається тільки у разі ліквідації підприємства чи припинення використання найманої праці фізичною особою. Отже, в деяких випадках на підприємствах можлива відсутність спеціаліста з охорони праці відповідно до законодавства України. За цих обставин в тендерній документації наявні дискримінаційні умови, які обмежують коло суб’єктів для прийняття участі в закупівлі. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів закупівель є недискримінація учасників. Вимагаємо вилучити 1) довідку у довільній формі, в якій підтвердити дотримання учасником процедури закупівлі положень законодавства з охорони праці, зокрема, наявність у структурі учасника (якщо юридична особа) служби з охорони праці або штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці; 2) копію положення про службу охорони праці, затверджену наказом учасника процедури закупівлі, або посадову інструкцію штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці, затверджену наказом (розпорядженням) учасника процедури закупівлі; 3) копію посвідчення про проходження спеціалістом з охорони праці відповідного навчання та перевірки знань з питань охорони праці; для розширення кола суб’єктів, які мають всі законні підстави для прийняття участі в тендерній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Ваше звернення (вимогу) щодо тендерної документації, відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIІI (зі змінами) (далі - Закон), надаємо відповідь про наступне: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів). Відповідно до статті 3 Закону Замовник здійснює закупівлю за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також на виконання статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та Замовник не встановлював дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі. Дія Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII (далі - Закону України «Про охорону праці») поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих. Згідно Статті 15 Закону України «Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. З урахуванням Вашого звернення (вимоги), відповідно до частини другої статті 23 Закону, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, з метою сприяння створенню конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, щодо дотримання мети Закону та принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні умови

Номер: e226e8798c654846bb9eb79404cfb146
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000806-c.b2
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.05.2018р. №608 встановлено, що Державне підприємство «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін та досліджує динаміку цінових процесів на зовнішньому та внутрішньому товарних ринках. Але, відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016р. № 3302-06/34307-06, перелік органів, установ і організацій, які уповноважені надавати інформацію щодо ціни товару на ринку не є вичерпним. Відповідно до п.2 ст.11. Розділу ІІІ Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, «методичні та експертні документи, видані торгово-промисловими палатами в межах їх повноважень, є обов'язковими для застосування на всій території України». Завдання торгово-промислових палат є надання довідково-інформаційних послуг, основних відомостей, що не є комерційною таємницею, про діяльність українських підприємців і підприємців зарубіжних країн згідно з національним законодавством, сприяння поширенню, зокрема через засоби масової інформації, знань про економіку і науково-технічні досягнення, законодавство, звичаї та правила торгівлі в Україні і зарубіжних країнах, можливості зовнішньоекономічного співробітництва українських підприємців. Торгово-промислові палати створюються з метою сприяння розвиткові народного господарства та національної економіки, її інтеграції у світову господарську систему, формуванню сучасних промислової, фінансової і торговельної інфраструктур, створенню сприятливих умов для підприємницької діяльності, всебічному розвиткові усіх видів підприємництва, не заборонених законодавством України, науково-технічних і торговельних зв'язків між українськими підприємцями та підприємцями зарубіжних країн. Враховуючи вищенаведене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до розділу 3 та розширити коло уповноважених органів які уповноважені надавати довідки або інші документи про зріз (діапазон) цін. Та замінити «не раніше 10-денної давнини від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій даної закупівлі по регіонам України, що видана на ім'я учасника закупівлі» на «не раніше 30-денної давнини від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій даної закупівлі по регіонам України, що видана на ім'я учасника закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Ваше звернення (вимогу) щодо тендерної документації, відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIІI (зі змінами) (далі - Закон), надаємо відповідь про наступне: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів). Відповідно до статті 3 Закону Замовник здійснює закупівлю за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також на виконання статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та Замовник не встановлював дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі. З метою уникнення цінового демпінгу (штучного заниження ціни тендерної пропозиції з метою перемоги в конкурсі), що ставить під сумнів можливість Учасника виконати договір за запропонованою ціною, а також підвищує ймовірність внесення змін у договір у майбутньому в частині підняття ціни, учасники процедури надають: довідку або інший документ від уповноваженого органу з інформацією про середньо ринкові ціни на ринку природного газу України з урахуванням вартості послуг доступу до потужності (тарифу на транспортування до внутрішніх точок виходу), та без урахування тарифів на розподіл природного газу не раніше 10-денної давнини від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій даної закупівлі по регіонам України, що видана на ім’я учасника закупівлі уповноваженим органом згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.05.2018 р. № 608. Замовником не встановлені дискримінаційні вимоги до учасників, та не встановлює умови Документації, що порушують його права та законні інтереси. В свою чергу у Вашому зверненні (вимозі) не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведені вище умови Документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на тендерну документацію

Номер: 5ba12de187c147258d9d90980811bc94
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000806-c.b3
Назва: Вимога на тендерну документацію
Вимога:
Відповідно до Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати у складі своєї пропозиції документи: 1) довiдка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана(і) усіма банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, інформація про які зазначена у довiдці з Фіскальної служби України про наявність відкритих рахунків в банківських установах, та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами; 2) оригінал не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, довiдки з Фіскальної служби України про наявність відкритих рахунків в банківських установах. Відповідно до абзацу четвертого частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково, в разі потреби, оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник у разі потреби може самостійно перевірити дані які розміщені в загальнодоступних офіційних реєстрах. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас в Розділі 3 тендерної документації замінити дату видачі документів, які повинні міститися в тендерній пропозиції Учасника, а саме: 1) довiдка(и) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана(і) усіма банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, інформація про які зазначена у довiдці з Фіскальної служби України про наявність відкритих рахунків в банківських установах, та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами; 2) оригінал не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, довiдки з Фіскальної служби України про наявність відкритих рахунків в банківських установах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Ваше звернення (вимогу) щодо тендерної документації, відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIІI (зі змінами) (далі - Закон), надаємо відповідь про наступне: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів). Відповідно до статті 3 Закону Замовник здійснює закупівлю за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також на виконання статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та Замовник не встановлював дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі. У своїй вимозі тендерної документації стосовно надання у складі тендерної пропозиції 1) довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана(і) усіма банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, інформація про які зазначена у довідці з Фіскальної служби України про наявність відкритих рахунків в банківських установах, та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами; 2) оригінал не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, довідки з Фіскальної служби України про наявність відкритих рахунків в банківських установах Замовником не встановлені дискримінаційні вимоги до учасників. В свою чергу у Вашому зверненні (вимозі) не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведені вище умови Документації.
Статус вимоги: Не задоволено