• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

природний газ

Завершена

7 303 995.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 560.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2020 11:12 - 06.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: e7d48f13db8148e2940a93fabe8d3a39
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000544-c.c3
Назва: Скарга
Скарга:
На рішення замовника
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.03.2020 22:03
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ", Сухорада Олександр Іванович +380503642929 gazenergo2015@gmail.com
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: c5c8a0ee9615462b835858b0858e9d03
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000544-c.a4
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення замовника
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.03.2020 22:01
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ", Сухорада Олександр Іванович +380503642929 gazenergo2015@gmail.com
Вимога
Вирішена

Вимога на тендерну документацію

Номер: 321f376769e5423f8758eb4a2beab614
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000544-c.c1
Назва: Вимога на тендерну документацію
Вимога:
Відповідно до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати роз’яснення державного органу, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, або висновок спеціаліста у сфері охорони навколишнього природного середовища, рівень професійних знань якого засвідчений державним органом, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища (його комісією), про те, що господарська діяльність, яку здійснює учасник процедури закупівлі, відповідає вимогам діючого законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та не здійснює негативний вплив на довкілля; Звертаємо увагу на наступне: Центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища є Міністерство енергетики та захисту довкілля України (Мінекономенерго) правові засади діяльності Мінекономенерго ґрунтуються на Положенні про Міністерство енергетики та захисту довкілля України, яке містить завдання, основні напрямки діяльності, права, обов’язки та ін. Серед повноважень Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, відсутні права щодо надання роз’яснень про господарську діяльність, яку здійснює суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) на відповідність вимогам діючого законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та не здійснює негативний вплив на давкілля. Тому, така вимога Замовника не є законною та обґрунтованою. У зв’язку з цим, вимагаємо вилучити зі складу тендерної докементації зазначені вище вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни по даній вимозі будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови

Номер: 3f268e9ff9064f0aa5cd6f81206b7f62
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000544-c.c2
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
У складі тендерної документації замовника зазначено, що учасник повинен надати 9) довідку у довільній формі, в якій підтвердити дотримання учасником процедури закупівлі положень законодавства з охорони праці, зокрема, наявність у структурі учасника (якщо юридична особа) служби з охорони праці або штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці; 10) копію положення про службу охорони праці, затверджену наказом учасника процедури закупівлі, або посадову інструкцію штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці, затверджену наказом (розпорядженням) учасника процедури закупівлі або копію правочину з стороннім спеціалістом, яий має відповідну підготовку відповідно до Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII ; 11) копію посвідчення про проходження спеціалістом з охорони праці відповідного навчання та перевірки знань з питань охорони праці; На нашу думку, зазначена вимога жодним чином не стосується предмета закупівлі, яким є природний газ, та не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Така вимога розцінюється нами як дискримінаційна. Вищезазначені вимоги можуть привести до неоднакової оцінки тендерних пропозицій різних учасників, надання необгрунтованих переваг при оцінці тендерних пропозицій одному із учасників. Господарська діяльність з постачання природного газу здійснюється на підставі Ліцензійних умов провадження господарської діяльності на ринку природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП №201 від 16.02.2017р., які не висувають вимог до наявності у учасника фахівця з охорони праці. Відповідно до ч.18 розділу II Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, всі технічні роботи виконуються робітниками Оператора ГРМ з урахуванням вимог чинного законодавства щодо охорони праці відповідно до Правил безпеки систем газопостачання затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 285 від 15.05.2015р. У зв’язку з цим, вважаємо необгрунтованою вимогою надання довідки яка підтверджує дотримання учасником процедури закупівлі положень законодавства з охорони праці, зокрема, наявність у структурі учасника, копію положення про службу охорони праці, затверджену наказом учасника процедури закупівлі, або посадову інструкцію штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці, затверджену наказом (розпорядженням) учасника процедури закупівлі або копію правочину з стороннім спеціалістом, який має відповідну підготовку відповідно до Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII, копію посвідчення про проходження спеціалістом з охорони праці відповідного навчання та перевірки знань з питань охорони праці у складі тендерної пропозиції учасника . У зв’язку з цим, вимагаємо вилучити зі складу тендерної документації зазначені вище вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни по даній вимозі будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено