• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (фізична охорона)

Завершена

347 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 470.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2020 11:14 - 23.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

ТОВ СБ Кольчуга

Номер: 60167a7b3873438ca1782fd2194fe042
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000556-c.c5
Назва: ТОВ СБ Кольчуга
Вимога:
Про надання інформації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу Товариство зобмеженою відповідальністю Служба безпеки ”Кольчуга” Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області розглянуло Вашу вимогу та в межах компетенції повідомляє наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.. Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Чергування – це перебування працівника на підприємстві у відповідності до письмового наказу (розпорядження) керівника підприємства (уповноваженої ним особи) для здійснення покладених на нього завдань, що належать до кола його посадових обов’язків за трудовим договором. Тривалість чергування може складати не більш 24 годин (у разі цілодобового чергування). Нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень (ст. 50 КЗпП), а згідно зі ст. 70 КЗпП тривалість щотижневого безперервного відпочинку має бути не меншою за 42 год. При змінних роботах працівники чергуються у змінах рівномірно в порядку, встановленому Правилами внутрішнього трудового розпорядку (ст. 58 КЗпП), а тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою за подвійну тривалість часу роботи в попередній зміні (включно із часом перерви на обід). Оскільки за умовами виробництва для охоронників та сторожів можливе недотримання встановленої щоденної або тижневої тривалості робочого часу, для них запроваджують підсумований облік робочого часу. Вибір суб’єктом господарювання режиму праці залежить від специфіки його виробничої діяльності. Згідно графіку охорони приміщень Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, послуги по охороні надаються на 1 об’єкті, згідно графіку чергування. Згідно із статтею 8 Закону про Держбюджет на 2020 рік, розміри мінімальної зарплати у 2020 році становлять • з 1 січня: у місячному розмірі — 4 723 грн; • у погодинному розмірі — 28,31 грн. З приводу порушених Вами у вимозі питань повідомляємо, наступне. Відповідно до оголошення UA-2019-11-19-001371-b, оприлюдненого на вебпорталі Уповноваженого органу 19 листопада 2019 року, було розпочато процедуру відкриті торги за предметом “Охоронні послуги” (Фізична охорона) ДК 021:2015 79710000-4. Прийом пропозицій тривав до 04 грудня 2019 року. Згідно з Реєстром отриманих тендерних пропозицій, оприлюдненим на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель пропозиції подано наступними Учасниками: • ТОВ "ЛІГА БЕЗПЕКИ"- 227 499,00 грн.; • ФОП Петришин Роман Петрович - 250 500,00 грн.; • ПП В.І.Б.-СЕРВІС - 265 090,00 грн.; • ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" - 290 000,00 грн.; • ТОВ "Консорціум " Агентство Економічної Безпеки" - 339 053,90 грн.; • ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" - 358 972,43 грн. За результатами проведеного аукціону Учасники подали наступні цінові пропозиції: • ПП В.І.Б.-СЕРВІС - 265 090,00 грн.; • ТОВ "Консорціум "Агентство Економічної Безпеки" - 210 000,00 грн.; • ФОП Петришин Роман Петрович - 204 000,00 грн.; • ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" - 169 240,31 грн.; • ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" - 166 200,00 грн.; • ТОВ "ЛІГА БЕЗПЕКИ" - 166 199,00 грн. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України від 25.12.2015 № 922 "Про публічні закупівлі" (Далі Закон 922) після оцінки пропозиції замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами проведеного аукціону та розгляду пропозицій усіх учасників, було визнано такими, що не відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю за предметом “Охоронні послуги” код ДК 021:2015 79710000-4, оскільки всі вищезазначені учасника або не надали розрахунок, калькуляцію послуг, або надана калькуляція, розрахунок не відповідали вимогам тендерної документації. Цінова пропозиція учасників 1-3 ТОВ "ЛІГА БЕЗПЕКИ" ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" складала 166 -169, тобто тис грн., .що не відповідало вимогам тендерної документації. Учасник ТОВ "Консорціум "Агентство Економічної було відхилене у зв’язку із тим що цим підприємством взагалі не було надано розрахунок, калькуляцію ціни, відтак Замовник не мав можливості оцінити його тендерну пропозицію. Цінова пропозиція учасника ПП ”В.І.Б. –СЕРВІС складала 265 090, 00 грн,, однак, заробітня плата працівників відповідно до цього розрахунку становила 75 503, 76 грн., що не відповідало вимогам тендерної документація, відтак пропозиція даного учасника була також відхилена. При повторному оголошенні відкритих торгів учасники надали наступні цінові пропозиції: • ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА"325 017,00 грн • ПП "СБ ШЕРИФ"319 594,50 грн • ПП В.І.Б.-СЕРВІС277 602,00 грн • ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП"247 600,00 грн • Товариство з обмеженою відповідальністю "Консорціум "Агенство Економічної Безпеки"210 000,00 грн • ПП Танет209 999,00 грн • ТОВ "СБ ВІП-ГАРД"209 998,00 грн. Звертаємо Вашу увагу на те, що обрахунок , який зазначений у відповіді на вимогу ПП ”В.І.Б. –СЕРВІС, а саме 1 міс.=551,1 год*28,31=15 601,64грн., це не сума цінової пропозиції, в яку повинні бути включені інші витрати, це лиш сам розрахунок зарплати з урахуванням погодинної оплати праці відповідно до ст.. 8 Закону про Держбюджет на 2020 рік, який у погодинному розмірі —становить 28,31 грн. Кожен конкретний учасник перебуває на різних системах оподаткування, у всіх різні потреби та затрати на одяг, послуги та інші витрати. Відтак кожен з учасників здійснює розрахунок відповідно до своїх потреб та пропонує ціну послуг з врахуванням свої економічних можливостей.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження визначення переможця

Номер: d002a530fb7c49eebebfd3f418ebf084
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000556-c.b4
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Шановний замовник, відповідно до умов тендерної документації, а саме : розділ 3 (IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), пункт 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону) визначено, що: "Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-потралі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає в електронному та паперовому вигляді документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме: - довідка, видана уповноваженим органом, про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, не більше місячної давнини відносно дати подачі учасником тендерної пропозиції; - довідка, видана уповноваженим органом, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, не більше місячної давнини відносно дати подачі учасником тендерної пропозиції; - довідка, видана уповноваженим органом, про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) не більше місячної давнини відносно дати подачі учасником тендерної пропозиції.", проте Учасник, Якого визнано переможцем, не надав документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3. (2.Відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.; 3.Службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.) Таку довідку надають "НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ " . Тому - віходячи з нижче наведених фактів, учасни не надав в повному обсязі інформацію протягом 5 днів і підлягає негайній дискваліфікації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ ”СМАРТ СІТІ ГРУП” Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області розглянуло Вашу вимогу та в межах компетенції повідомляє наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.. Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до п. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зокрема : інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону ((Учасником - ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД”- на підтвердження даної вимоги надано довідку № 24 від 18.01.2020 про відсутність підстав у відмові участі у процедурі закупівлі, визначені ст.. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі”); Згідно п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону 922. Учасником - ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД”- зокрема на П. 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; Учасником - ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД”- надано довідку № 24 від 18.01.2020 про відсутність підстав у відмові участі у процедурі закупівлі, визначені ст.. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі”, в якій зазначається , що відомості про юридичну особу, ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД”- яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; П. 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; Учасником - ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД”- надано довідку № 24 від 18.01.2020 про відсутність підстав у відмові участі у процедурі закупівлі, визначені ст.. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі”, в якій зазначається , що директор - ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД”-Тимошенко В.В., який представляє інтереси ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД”- не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; Згідно вимог тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-потралі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає в електронному та паперовому вигляді документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме: - довідка, видана уповноваженим органом, про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, не більше місячної давнини відносно дати подачі учасником тендерної пропозиції; - довідка, видана уповноваженим органом, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, не більше місячної давнини відносно дати подачі учасником тендерної пропозиції; - довідка, видана уповноваженим органом, про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) не більше місячної давнини відносно дати подачі учасником тендерної пропозиції. Замовником чітко конкретезовано довідки, які має подати переможець (довідка МВС та довідка від ДПІ) Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. У статті 17 передбачено перелік випадків, в яких Замовник має прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. При цьому визначено, що інформація про відсутність щодо себе визначених підстав має надаватись всіма учасниками в довільній формі. А от уже для учасника-переможця замовник має передбачити спосіб документального підтвердження такої інформації, але лише за певними пунктам, визначених у Законі і лише у випадку, якщо відповідна інформація не міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зважаючи на те, що інформацію, визначену в п. 2, 3, 8 ч. 1 ст. 17 замовник може самостійно перевірити в відкритих реєстрах Документальне підтвердження замовник вправі вимагати лише на підтвердження відсутності підстав, визначених в п.5 і 6 ч. 1 та 2 ст. 17. Тобто, фактично може вимагати документальне підтвердження лише про відсутність в фізичної особи, яка є учасником або в службової особи учасника, яка підписала тендерну пропозицію, непогашеної судимості за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів, застосовувати останню підставу для відмови, при цьому є правом, а не обов’язком замовника. Законом, а саме абз. 2 ч. 3 ст. 17 визначено, що переможець торгів має надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови у строк, що не перевищує 5 днів (маються на увазі календарні дні) з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір. Юридично строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок (ст.251, 253 ЦКУ). Закон не містить вимоги, що документи мають бути надані виключно протягом 5-денного строку з моменту оприлюднення повідомлення про намір, натомість визначено лише кінцевий термін для надання таких документів. Якщо учасник надав всі необхідні документи, які відповідають вимогам замовника, ще у складі своєї пропозиції - вони можуть вважатися наданими у строк, що не перевищує 5-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір. Законом визначено, що такі документи має надати саме учасник-переможець, тобто учасник, якому замовник уже повідомив про намір укласти з ним договір. Але фактично - це ж одна і та ж сама юридична особа. І зважаючи на те, що Закон не містить конкретизації, що дані дії мають бути виконані лише в цьому статусі і лише в межах 5-денного строку, а всі неточності формулювання мали б трактуватися на користь учасників, зважаючи на принципи Закону, на нашу думку, підстава для відхилення тут, відсутня. Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснють в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Повідомляємо, що переможцем ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД”-директором Тимошенко В.В., який представляє інтереси ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД”-завантажено в електронну систему та надіслано на адресу Замовника довідку видану МВС серія IIА № 1703691 про те, що Тимошенко В.В. станом на 04.02.2020 до кримінальної відповідальності не притягувався, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, а також Довідку ГУ ДПС у м. Києві про відсутність заборгованості
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

оскарження результату кваліфікації

Номер: 7e6ce1eb01ca4b898384e1aaf3202514
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000556-c.c3
Назва: оскарження результату кваліфікації
Вимога:
Шановний замовник,прохання взяти до уваги та прийняти міри щодо визнання переможцем ТОВ"СБ ВІП -ГАРД",а,саме:в державі з 2020р.встановлено мінімальну заробітну плату в розмірі 4723 грн.,КЗпПУ встановлено 40-годинний робочий тиждень,отже у охороні повинно працювати 4 працівника і фонд заробітної плати повинен становити 23 048грн.24 коп.(4723 + 1039,06 Х 4) за місяць,а за 10 місяців 230482грн.40коп.Таким чином сума ТОВ"СБ ВІП-ГАРД" виставлена ним на аукціоні не відповідає і не гарантує виплату мінімальної заробітної плати працівникам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу ПП ”В.І.Б. -СЕРВІС” Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області розглянуло Вашу вимогу та в межах компетенції повідомляє наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.. Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Чергування – це перебування працівника на підприємстві у відповідності до письмового наказу (розпорядження) керівника підприємства (уповноваженої ним особи) для здійснення покладених на нього завдань, що належать до кола його посадових обов’язків за трудовим договором. Тривалість чергування може складати не більш 24 годин (у разі цілодобового чергування). Нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень (ст. 50 КЗпП), а згідно зі ст. 70 КЗпП тривалість щотижневого безперервного відпочинку має бути не меншою за 42 год. При змінних роботах працівники чергуються у змінах рівномірно в порядку, встановленому Правилами внутрішнього трудового розпорядку (ст. 58 КЗпП), а тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою за подвійну тривалість часу роботи в попередній зміні (включно із часом перерви на обід). Оскільки за умовами виробництва для охоронників та сторожів можливе недотримання встановленої щоденної або тижневої тривалості робочого часу, для них запроваджують підсумований облік робочого часу. Вибір суб’єктом господарювання режиму праці залежить від специфіки його виробничої діяльності. Згідно графіку охорони приміщень Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, послуги по охороні надаються на 1 об’єкті, згідно графіку чергування. Згідно із статтею 8 Закону про Держбюджет на 2020 рік, розміри мінімальної зарплати у 2020 році становлять • з 1 січня: у місячному розмірі — 4 723 грн; • у погодинному розмірі — 28,31 грн. Послуги з охорони надаватимуться протягом 10 місяців, що дорівнює 306 дням, що дорівнює 5 511 годинам. 1 міс. =551,1 год*28,31=15 7601.64грн..
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

щодо дискваліфікаціїї учасника

Номер: bae6f1b05c5a49c1bb9aad52474ce907
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000556-c.a2
Назва: щодо дискваліфікаціїї учасника
Вимога:
Шановний замовник, в зв'язку з тим , що в Україні встановлено мінімальну заробітню плату в розмірі 4 723 грн, а трудовим кодексом встановлено, одна людина не повинна працювати більше ніж 40 годин у тиждень,отже в охороні повинно працювати 4 особи - виходить, що фонд оплати праці повинен становитиме (4723+22%)*4=23 048,24, за 10 місяців становитиме 230 482,40. Таким чином, сума ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" не відповідає і не може гарантувати виплату хоча б мінімальної заробітної плати працівникам. Прохання взяти до уваги та прийняти відповідні міри.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ ”СМАРТ СІТІ ГРУП” Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області розглянуло Вашу вимогу та в межах компетенції повідомляє наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.. Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до п. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: заповненою та підписаною тендерною пропозицією за встановленою формою, зразок якої наведено у Додатку 2 до тендерної документації (Учасником - ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД”- на підтвердження даної вимоги надано Фому пропозиції № 22 від 18.01.2020); інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Учасником - ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД”- на підтвердження даної вимоги надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 18 від 18.01.2020, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №15 від 18.01.2020, довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору № 26 від 18.01.2020 та договір № 994 з додатком та актами наданих послуг); інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону ((Учасником - ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД”- на підтвердження даної вимоги надано довідку № 24 від 18.01.2020 про відсутність підстав у відмові участі у процедурі закупівлі, визначені ст.. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі”); інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у разі потреби – опис предмета закупівлі), що встановлені замовником (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації) Учасником - ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД”- на підтвердження даної вимоги надано Інформацію № 21 від 18.01.2020, згідно Додатку № 1” Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі” до тендерної документації , Фому пропозиції № 22 від 18.01.2020); копію статуту учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) із змінами (у разі їх наявності). У разі, якщо учасник здійснює діяльність без статуту (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює), у складі тендерної пропозиції учасник подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів;Учасником ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД”- здійсн.ює свою діяльність на підставі Модельного Статуту відповідно до п.4 протокол № 1 Установчих зборів засновників ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД” від 25.04.2018 року та Наказ №1/18-1К про прийняття на роботу від 08.06.2018. документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження). Учасником ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД”- надано протокол № 1 Установчих зборів засновників ТзОВ “СБ ВІП-ГАРД” від 25.04.2018 року та Наказ №1/18-1К про прийняття на роботу від 08.06.2018. Відтак, учасником надані всі документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії.(ст.16 Закону 922). Учасником також надана калькуляція (розрахунок ) ціни Згідно графіку охорони приміщень, послуги по охороні надаються на 1 об’єкті, згідно графіку. Чергування – це перебування працівника на підприємстві у відповідності до письмового наказу (розпорядження) керівника підприємства (уповноваженої ним особи) для здійснення покладених на нього завдань, що належать до кола його посадових обов’язків за трудовим договором. Тривалість чергування може складати не більш 24 годин (у разі цілодобового чергування). Нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень (ст. 50 КЗпП), а згідно зі ст. 70 КЗпП тривалість щотижневого безперервного відпочинку має бути не меншою за 42 год. При змінних роботах працівники чергуються у змінах рівномірно в порядку, встановленому Правилами внутрішнього трудового розпорядку (ст. 58 КЗпП), а тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою за подвійну тривалість часу роботи в попередній зміні (включно із часом перерви на обід). Оскільки за умовами виробництва для охоронників та сторожів можливе недотримання встановленої щоденної або тижневої тривалості робочого часу, для них запроваджують підсумований облік робочого часу. Вибір суб’єктом господарювання режиму праці залежить від специфіки його виробничої діяльності. Згідно графіку охорони приміщень Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, послуги по охороні надаються на 1 об’єкті, згідно графіку чергування. Одночасно зазначаємо, що ТОВ ”СМАРТ СІТІ ГРУП ” в складі тендерної пропозиції не поданий розрахунок (калькуляція) послуг.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимога щодо зміни у договорі

Номер: a3165ac80eda4ca68df71120c0e66558
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000556-c.b1
Назва: вимога щодо зміни у договорі
Вимога:
У п 1.2. Договору прописано, що До моменту початку надання Послуги згідно з умовами даного Договору, Виконавець зобов’язаний виконати установку (перекомутацію) відповідного обладнання на об’єкті Замовника на власний пульт охорони, вартість якої входить в ціну Договору. Вимога, щодо встановлення власного пульта охорони обмежує кількість учасників закупівлі, що є дискримінаційною вимогою. Просимо Вас додати у цей пункт вимогу щодо переустановки (перекомунікації) відповідного обладнання на об'єкті Замовника власного чи орендованого пульта охорони, вартість якої входить в ціну Договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Головним управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області розглянута Ваша вимога, за результатами якої на засіданні тендерного комітету прийнято рішення про внесення змін до умов договору.
Статус вимоги: Задоволено