• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

мясо свійської птиці охолоджене (філе куряче)

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2020 10:09 - 22.01.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення тендерного комітету, щодо визначення переможцем учасника ФОП Чала О.О. тендерна пропозиція якої не відповідає вимогам замовника

Номер: ddfbcb8791734261b4e977b7c365d26b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000063-b.b3
Назва: Оскарження рішення тендерного комітету, щодо визначення переможцем учасника ФОП Чала О.О. тендерна пропозиція якої не відповідає вимогам замовника
Скарга:
Замовник визнав переможцем торгів учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.02.2020 16:19
Дата виконання рішення Замовником: 02.03.2020 08:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерний комітет погоджується з рішенням та прийме відповідне рішення.
Автор: ТОВ Сумська Продуктова Компанія, Бутрим Олександр Вікторович +380675685989 spc_2017@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Про усунення порушень

Номер: d79373025e3c4663b0e031fc46c42889
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000063-b.b2
Назва: Про усунення порушень
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сумська Продуктова Компанія» (далі — Учасник) дякує Вам за розгляд Вимоги та надання відповіді. Відповідно до протоколу № 58 засідання тендерного комітету відділу освіти Тростянецької міської ради пропозиція ФОП Чала О.О. (далі — Переможець) відповідає вимогам тендерної документації. Проте з даною позицією не погоджуємося, оскілько пропозиція переможця не відповідає ні тендерній документації ні законодавству України, що регулює порядок дотримання санітарно-гігієнічних вимог. Відповідно до п. 6 додотку № 3 тендерної документації якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97ВР (зі змінами) (далі - Закон), стандартам, державним стандартам, передбаченим законодавством України. В складі тендерної пропозиці Переможця наявні порушення, оскільки відповідно до Закону оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. З вищевикладеного слідує, що Переможець торгів, в розумінні законодавства України, є оператором ринку, оскільки здіснює від свого імені постачання продуктів харчування. Відповідно до вищевказаного закону та законодавства про дозвільну систему - оператори ринку зобов’язані повідомляти органи державної влади (здійснювати реєстрацію) про всі потужності (отримувати експлуатаційний дозвіл), на яких здійснюється виробництво, зберігання та обіг продуктів харчування. Тобто у зв’язку з тим, що Переможець повідомив про те, що використовує склад за адресою: м. Тростянець, вулиця Набережна, 1, повинен був надати експлуатаційний дозвіл за вказаною адресою виданий на його імʼя. Відповідно до ст. 23 Закону експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Тобто, для постачання філе курячого оператор ринку зобовʼязаний на власне імʼя отримати експлуатаційний дозвіл, наказ про державну реєстрацію потужності не може бути належним, оскільки не надає повноважень на постачання продуктів харчування, що потребують дотримання особливих температурних умов. Проте даних документів ним Переможцем на влесне імʼя не надано, а надано документи на іншого оператора. У зв’язку з тим, що Переможцем надано акти, складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоровʼя та благополуччя тварин на інших операторів ринку — ФОП Чалий В.В. та ФОП Коваленко С.М., ним не надано підтвердження дотримання ним гігієнічних вимог та відповідність Закону, що вимагається в додатку 3 тендерної документації. Щодо Акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійнодіючих процедур, заснованих на принципах НАССР № 202 від 27.12.2019 року повідомляємо, що відповідно до ст. 21 Закону оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Тобто, обовʼязок покладається на кожного оператора ринку, щодо запровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, ненаданням вказаного акту в тендерній пропозиції - Переможець не підтвердив запровадження ним даної системи, яка забезпечує контроль за безпекою продуктів харчування. З вищевикладеного слідує, що Переможцем не надано підтвердження дотримання ним санітарно-гігієнічних вимог та вимог до безпечності харчових продуктів. Тим більше Тендерна пропозиція Переможця не скріплена електронним цифровим підписом, печатка не може бути його аналогом. В тому числі, ще раз наголошуємо, що тендерна пропозиція не містить акту, в якому міститься інформація (підтвердження) дотримання температурного режиму в тронспортному засобі, яким буде здійснюватися постачання. В Акті виданого на імʼя ФОП Чалий В.В. дана інформація також відсутня. З вищевикладеного слідує, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника та законодавству України. Тому Учасник, керуючись ст. 32 Закону, ВИМАГАЄ: 1. Надати інформацію про пропозицію Переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з пропозицією учасника ТОВ «СПК». 2. Відхилити Пропозицію Переможця, 3. Усунути порушення законодавства України. 4.У разі відсутності можливості усунути порушення – скасувати торги. Якщо Замовник не усунить порушення, Учасник — ТОВ “СПК” буде вимушений звернутися за захистом своїх порушених прав до органу оскарження відповідно до ст 18 Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1.Тендерим комітетом відділу освіти Тростянецької міської ради було розглянуто вашу вимогу(скаргу) та переглянуто тендерну пропозицію ФОП Чала Олена Миколаївна (Учасник) Переможець). 1. Згідно додатку 3 тендерної документація затверджена протоколом № 16 від 15.01.2020р. в якому Замовник(в розумінні закону) просить надати рішення про державну реєстрацію та/або експлуатаційний дозвіл. На що Учасник(Переможець) надав рішення продержану реєстрацію потужностей на учасника, на власника де орендує переміщення та експлуатаційний дозвіл на виробника продукції. Надавши ці документи Учасник(Переможець) не порушив умови тендерної документації а саме в додатку 3 до тендерної документації. 2. Щодо акта складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю Учасника та/або Власника стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами;(перевірка складів та/або цехів тощо.) датою не пізніше 6 місячної давнини. Замовник не конкретизує на кого повинний був скадинний даний акт лише вказано що він повинен бути виданий на Учасника та/ або Власника. Так як Учасник(переможець) орендує приміщення у ФОП Чалого В,В. то в складі тендерної пропозиції було надано Договір оренди премішення та Акт виданий на Власника за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю(інспектування) стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами. Затверджений наказом Міністерства Аграрної політики та продовольства України .№446 від 08.08.2019 року . В тендерній документації не конкретизується, що даний акт повинен бути виданий на Учасника. 1. Щодо Акта перевірки транспортного засобу, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю Учасника та/або Власника стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами( без недоліків чи невідповідностей) з інформацією, що даний транспортний засіб може забезпечити належні температурні умови перевезення харчового продукту. В складі тендерної пропозиції Учасника(Переможця) було надано акт перевірки транспорту який виданий на транспорт виробника продукції . В пропозиції наданої Учасником(переможцем) Зазначено що транспортування продукції) буде здійснюватися за орендованим трастпортом за договором №4 від 02.01.2020 року укладений між учасником(переможцем) та ФОП Чалий В.В. на що надано акт перевірки №3 від 17.01. 2020 р. складений за результатами проведення планового(позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, в якому вказується розділі 6 гігієнічні вимоги до транспортних засобів проходження перевірки транспортних засобів власника зареєстрованих потужностей, а саме Фоп Чалого В.В. реєстраційний номер потужності r-UA-18-16-235. Та надано учасником(переможцем) лист – пояснення що до зареєстрованої потужності ФОП Чалий В. входить орендований транспорт OPEL VIVARO спеціалізований вантажний фургон рефрижератор державний номер ВМ4976ВІ що використовується для транспортування харчових продуктів про це зазначено у розділі 6 Акту №3 від 17.01.2020 року, складеного за результатами проведення планового(позапланового)заходу державного контролю(інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин ). На підтвердження цієї інформації та беручі до уваги вимогу (скаргу) ТОВ «Сумської продуктової компанії» тендерним комітетом було направлено лис про підтвердження інформації чи проходив перевірну вище вказаний транспортний засіб до Головного управління держпродспоживслужби в Сумській області Тростянецьке районне управління та чи дійсно про це зазначено у розділі 6 Акту №3 від 17.01.2020 року, складеного за результатами проведення планового(позапланового)заходу державного контролю(інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин ). Затверджений наказом Міністерства Аграрної політики та продовольства України .№446 від 08.08.2019 року. На даний запит була надана відповідь вхід.№142 від 04.02.2020 року Головного управління держпродспоживслужби в Сумській області Тростянецьке районне управління в якій було підтверджено інформацію наданою учасником (Переможцем) даний лист додається. Щодо електронного цифрового підпису яким скріплено Пропозиція Учасника(Переможця) після надходження Вимоги (скарги) ТОВ «Сумської продуктової компанії» ,тендерним комітетом відділу освіти Тростянецької міської ради було зроблено аналіз зазначеної інформації Учасник (переможець) використовує Акредитований центр сертифікації ключів АТ КБ «ПриватБанк» Замовник перевірив даний підпис на веб-сайті http://acsk.privatbank.ua. Та виявилося що цифровий електронний підпис та цифрова електронна печатка створені в один день та той самий час це свідчіть про те, що данні підписи були з генеровані в один файл. В телефонному режимі Замовнику було надано консультація опереторами «Приват банку» щодо електронних цифрових підписів, Дана інформація була підтверджена. Скоріше за все при накладенні цифрового підпису по технічним обставинам накралась електронна цифрова печать, але це не вплинуло на зміст тендерної пропозиції. Рішенням тендерного комітету протокол № 60 від 010.02.2020р про розгляд звернення ТОВ «Сумська продуктова компанія» код ЄДРПОУ 41589304 щодо визнання переможцем ФОП Чала Оленв Олександрівна код ЄДРПОУ2510519307.надати дану відповідь на звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Про усунення порушень

Номер: 8317afde04e54101b5df4329ff274062
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-10-000063-b.a1
Назва: Про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до рішення та протоколу тендерного комітету відділу освіти Тростянецької міської ради (далі Замовник) № 44 від 29.01.2020 року ФОП Чала Олена Олександрівна надано документи у відповідності до вимог тендерної документації Замовника та ввідповідають кваліфікаційним критеріям, тому і було визначено переможцем закупівлі ФОП Чала О.О. (далі — Переможець). Проте дане твердження не відповідає дійсності, оскільки відповідно до Додатку 3 тендерної документаці Замовника учасник має надати: 1)Копію рішення про державну реєстрацію потужностей або експлуатаційної дозвіл видані на Учасника та/або Власника (за адресами де розташовані та/або орендовані складські приміщення Учасника та /або Власника) 2) Акт складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю Учасника та/або Власника стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами; (перевірка складів та/або цехів тощо.) датою не пізніше 6 місячної давнини; 3) Акт перевірки транспортного засобу, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю Учасника та/або Власника стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами( без недоліків чи невідповідностей) з інформацією, що даний транспортний засіб може забезпечити належні температурні умови перевезення харчового продукту. 4) позитивного Акту за результатами проведення заходу державного контролю Учасника та/або Власника у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР; Переможцем не надано жоден з вказаних документів. Щодо експлуатаційного дозволу — всі оператори ринку, які здійснюють постачання продуктів харчування тваринного походження, які потребують дотримання належних температурних умов повинні отримати експлуатаційний дозвіл, а не лише зареєструватися як оператор ринку. Наданий Акт перевірки складів виданий на орендодавця приміщення, що не може підтверджувати дотримання оператором ринку, яким є учасник санітарно-гігієнічних вимог, оскільки орендодавець відповідає лише за передачу орендарю складського приміщення, а не дотримання на ньому санітарно-гігієнічних вимог. Акт на транспортний засіб, який надано Переможцем не можна враховувати як належний оскільки виданий на транспортний засіб за номерним знаком ВМ 7313 ВВ, тим більше виданий на виробника продукції, а в складі тендерної документації надано інформацію про те, що постачання продуктції буде здійснюватися транспортний засобом ВМ 4976 ВІ. Наданий позитивний акт за результатами проведення заходу державного контролю, що виданий на виробника, що не відповідає вимогам Замовника, оскільки замовником вимагалься на Учасника або власника. Власником чого є оператор ринку на якого виданий даний акт невідомо тим більше він не є учасником. Просимо надати розʼяснення. Тому Учасник, керуючись ст. 32 Закону, ВИМАГАЄ: 1. Надати інформацію про пропозицію Переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з пропозицією учасника ТОВ «СПК». 2. Визнати дії незаконними, 3. Усунути порушення законодавства України. 4.У разі відсутності можливості усунути порушення – скасувати торги. Якщо Замовник не усунить порушення, Учасник — ТОВ “СПК” буде вимушений звернутися за захистом своїх порушених прав до державних органів влади або до суду.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерим комітетом відділу освіти Тростянецької міської ради було розглянуто вашу вимогу(скаргу) та переглянуто тендерну пропозицію ФОП Чала Олена Миколаївна (Учасник) Переможець). 1. Щодо держаної реєстрації потужностей та експлуатаційного дозволу Замовник просить надати рішення про державну реєстрацію та/або експлуатаційний дозвіл. На що Учасник(Переможець) надав рішення продержану реєстрацію потужностей на учасника, на власника де орендує переміщення та експлуатаційний дозвіл на виробника продукції. 2. Щодо акта складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю Учасника та/або Власника стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами;(перевірка складів та/або цехів тощо.) датою не пізніше 6 місячної давнини. Замовник не конкретизує на кого повинний був скадинний даний акт лише вказано що він повинен бути виданий на Учасника та/ або Власника. Так як Учасник(переможець) орендує приміщення у ФОП Чалого В,В. то в складі тендерної пропозиції було надано Договір оренди премішення та Акт виданий на Власника за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю(інспектування) стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами. Затверджений наказом Міністерства Аграрної політики та продовольства України .№446 від 08.08.2019 року . В тендерній документації не конкретизується, що даний акт повинен бути виданий на Учасника. 3. Щодо Акта перевірки транспортного засобу, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю Учасника та/або Власника стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами( без недоліків чи невідповідностей) з інформацією, що даний транспортний засіб може забезпечити належні температурні умови перевезення харчового продукту. В складі тендерної пропозиції Учасника(Переможця) було надано акт перевірки транспорту який виданий на транспорт виробника продукції . В пропозиції наданої Учасником(переможцем) Зазначено що транспортування продукції) буде здійснюватися за орендованим трастпортом за договором №4 від 02.01.2020 року укладений між учасником(переможцем) та ФОП Чалий В.В. на що надано акт перевірки №3 від 17.01. 2020 р. складений за результатами проведення планового(позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, в якому вказується розділі 6 гігієнічні вимоги до транспортних засобів проходження перевірки транспортних засобів власника зареєстрованих потужностей, а саме Фоп Чалого В.В. реєстраційний номер потужності r-UA-18-16-235. Та надано учасником(переможцем) лист – пояснення що до зареєстрованої потужності ФОП Чалий В. входить орендований транспорт OPEL VIVARO спеціалізований вантажний фургон рефрижератор державний номер ВМ4976ВІ що використовується для транспортування харчових продуктів про це зазначено у розділі 6 Акту №3 від 17.01.2020 року, складеного за результатами проведення планового(позапланового)заходу державного контролю(інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин ). Затверджений наказом Міністерства Аграрної політики та продовольства України .№446 від 08.08.2019 року . Рішенням тендерного комітету протокол № 58 від 04.02.2020р про розгляд звернення ТОВ «Сумська продуктова компанія» код ЄДРПОУ 41589304 щодо визнання переможцем ФОП Чала Оленв Олександрівна код ЄДРПОУ2510519307.надати дану відповідь на звернення.
Статус вимоги: Не задоволено