-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Торги не відбулися
4 705 602.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 705.60 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 705.60 UAH
Період оскарження:
02.01.2020 19:53 - 29.01.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Умови
Номер:
eb5c2796ed4848299e2657e7c2deeb03
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-02-000372-b.a2
Назва:
Умови
Вимога:
Відповідно до вимог ТД: При цьому, товарознавець повинен мати знання (освіту) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство» (надати копії, завірені учасником, документів про освіту) та досвід роботи за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів». Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Просимо пояснити необхідність обмеження кола учасників тільки тими, які мають товарознавців з настільки детально визначеними вимогами до них. Просимо внести зміни
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2020 23:59
Вирішення:
Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
68ec6fe0d4224d288947fd14083b9402
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-02-000372-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Аналіз практики оскарження по закупівлям "вимоги надати підтвердження виконання аналогічних поставок товару (м’яса) в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі" свідчить про те, що Ви повинні бути проінформовані про їх дискримінаційний характер, невідповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», однак не дивлячись на це, продовжуєте встановлювати такі самі вимоги в подальших закупівлях. Як приклад, наведемо декілька рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, прийнятих в рамках закупівель відповідача щодо ідентичних вимог тендерної документації: 1) рішення №1242-р/пк-пз від 05.02.2019 р.; 2) рішення №1243-р/пк-пз від 05.02.2019 р.; 3) рішення № 1692-р/пк-пз від 18.02.2019 р. Жодне з цих рішень відповідачем у суді не оскаржувалося. Відповідно до вищезазначених рішень до Вашого відома вже неодноразово доводився факт невідповідності та дискримінаційності вимог тендерної документації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів у певному обсязі. Просимо не ігнорувати позицію органу оскарження та внести зміни у ТД, усунувши дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2020 23:57
Вирішення:
Право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо досвіду виконання аналогічних договорів, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Останнє, на думку Замовника, із зазначенням певних обсягів здійснених поставок, має мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними постачальниками, нанесенню шкоди здоров’ю дітей й забезпечити дітей вчасними і якісним харчуванням.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, замовник не встановлює обмеження щодо виконання поставок одним, двома чи будь-якою мінімально необхідною кількістю договорів, періодом постачання (місяць, рік, два чи більше), а також відповідними галузями замовників (бюджетна чи приватна структури).
Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) вже розглядала аналогічні питання.
Як приклад, розгляд скарги ТОВ "Стиль-Декор" від 27.02.2018 №UA-2018-02-02-003154-b.c4 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2018-02-02-003154-b в частині встановлення дискримінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У скарзі, зокрема, йдеться про встановлення Замовником кваліфікаційного критерію в частині досвіду виконання аналогічних договорів у розмірі 100% від обсягів закупівлі.
За результатами розгляду скарги Колегія прийняла рішення №2550-р/пк-пз від 21.03.2018, яким відмовила ТОВ "Стиль-Декор" у задоволенні його скарги чим визнала дії замовника вищевказаних торгів, в частині встановлення відповідних кваліфікаційних вимог, такими, що повністю відповідають вимогам Закону.
Аналогічну правова позиція викладена в Постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 у справі №712/4434/16-а за позовом ТОВ «Фірма «Технокомплекс» до департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради. Судом встановлено, що дії департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо встановлення в документації такого кваліфікаційного критерію до учасників як подання документів, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару на суму не менше ніж 80% від цінової пропозиції учасника, а також копію договору постачання цього товару за відгуком, завірену учасником (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) відповідають вимогам законодавства України.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що документація складена у відповідності до ст.22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено