-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Торги відмінено
12 462 359.02
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 12 462.36 UAH
мін. крок: 0.1% або 12 462.36 UAH
Період оскарження:
02.01.2020 19:27 - 25.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА Про порушення законодавства про публічні закупівлі на рішення замовника про відхилення пропозиції учасника (у порядку статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Номер:
d00a8219133e44b9917ab241c4e58290
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-02-000369-b.b3
Назва:
СКАРГА
Про порушення законодавства про публічні закупівлі
на рішення замовника про відхилення пропозиції учасника
(у порядку статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
02 січня 2020 року Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (надалі – Замовник) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII 25.12.2015 р. (надалі – Закон) на веб-порталі Уповноваженого органу оголошено процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою «Код ДК 021:2015-15110000-2 М’ясо» (надалі – Процедура закупівлі), ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-02-000369-b.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу 5 березня 2020 року нашу пропозицію було відхилено з наступних причин : «Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, забезпечення вимагалося Замовником. В складі пропозиції міститься банківська гарантія АТ «Банк інвестицій та заощаджень» №1299/20-ТГ від 31.01.2020, якою встановлено дату закінчення дії гарантії: 08.06.2020, що суперечить вимогам ч.2 р.ІІІ тендерної документації щодо строку дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Частиною 4 р.ІІІ тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними до моменту укладання договору з переможцем торгів, або до відміни торгів чи визнання замовником торгів такими, що не відбулись, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Згідно ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень ч.4 ст.10 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом. Формою протоколу розкриття тендерних пропозиції, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490, передбачено внесення інформації щодо ціни тендерної пропозиції. З огляду на вищевикладене, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень ч.4 ст.10 Закону, розкриття тендерних пропозицій в повному обсязі відбувається в день закінчення електронного аукціону. Проведення електронного аукціону за процедурою закупівлі м’яса (UA-2020-01-02-000369-b) призначено на 06.04.2020, тому термін дії пропозицій учасників цієї процедури повинен бути не менше ніж до 05.07.2020. Отже, надана учасником банківська гарантія АТ «Банк інвестицій та заощаджень» №1299/20-ТГ від 31.01.2020 не відповідає вимогам ч.2 р.ІІІ тендерної документації щодо строку дії забезпечення тендерної пропозиції.»
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення нашої пропозиції є неправомірним, та є таким, що порушує принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, визначений статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.
Єдиною підставою для відхилення тендерної пропозиції, на думку Замовника, є надання нами, як учасником, банківської гарантії АТ «Банк інвестицій та заощаджень» №1299/20-ТГ від 31.01.2020, яка начебто не відповідає вимогам ч.2 р.ІІІ тендерної документації щодо строку дії забезпечення тендерної пропозиції.». В той же час наголошуємо, що банківська гарантія АТ «Банк інвестицій та заощаджень» №1299/20-ТГ від 31.01.2020 повністю відповідає вимогам ч.2 р.ІІІ тендерної документації щодо строку дії забезпечення тендерної пропозиції.», оскільки днем розкриття тендерних пропозицій є 29 лютого 2020, що підтверджується оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2020-01-02-000369-b, розміщеним на сайті Prozorro, а саме п. 16. Якого зазначено «Дата та час розкриття тендерних пропозицій 29 лютого 2020 00:00». Окрім того, звертаємо увагу на консультацію Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=75258fe4-ea4f-48c4-9ffe-a61c564d1717&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA (додається), в якій зазначено, що відповідно до частини першої статті 27 Закону, зокрема у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
При цьому відповідно до частини першої статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Ураховуючи викладене, у разі якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму для товарів і послуг – 133 тисячі євро; для робіт – 5150 тисяч євро, розкриття тендерних пропозицій частково здійснюється у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, а в цілому у день проведення електронного аукціону.
Так, у разі якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму для товарів і послуг – 133 тисячі євро; для робіт – 5150 тисяч євро, строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинен складати не менше ніж 90 днів з дати автоматичного розкриття частини тендерної пропозиції, тобто з дати закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Отже, зважаючи, що банківська гарантія АТ «Банк інвестицій та заощаджень» №1299/20-ТГ від 31.01.2020 дійсна до «08» червня 2020 року, що становить 100 днів з дати розкриття, а саме з 29 лютого 2020 року, тендерна пропозиція ТОВ «Хлібний Дім-Україна» повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Порушення прав ТОВ «Хлібний Дім-Україна» полягає в тому, що своїм незаконним рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хібний Дім-Україна» Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, визначений статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також всупереч статтям 28, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилив нашу пропозицію, як учасника, без достатніх на те підстав, а саме зазначив, що учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, забезпечення вимагалося Замовником, в той час коли ТОВ «Хлібний Дім-Україна» в складі тендерної пропозиції надало відповідну банківську гарантію, яка повністю відповідала умовам тендерної документації. Таким чином Замовник порушив право ТОВ «Хлібний Дім-Україна» на участь у відкритих торгах, в тому числі і на участь у аукціоні з можливістю перемогти за його результатами.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника про відхилення ТОВ «Хлібний дім – Україна» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 5 березня 2020 року незаконним.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення ТОВ «Хлібний дім – Україна» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 5 березня 2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ оплати за подання скарги.pdf 10.03.2020 19:59
- Роздруківка консультації Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.pdf 10.03.2020 19:59
- Роздруківка Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-01-02-000369-b.pdf 10.03.2020 19:59
- Скарга.pdf 10.03.2020 19:59
- Доказ оплати за подання скарги.pdf 10.03.2020 19:59
- рішенн від 13.03.2020 № 4787.pdf 13.03.2020 19:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2020 № 6006.pdf 31.03.2020 17:49
- Рішення від 30.03.2020 № 6006.pdf 02.04.2020 17:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.03.2020 19:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.04.2020 17:31
Дата виконання рішення Замовником:
09.04.2020 16:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконано
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
d75094d941ce44f6be4c4b51fa0be5a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-02-000369-b.b2
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
ТОВ «Українська торгова компанія № 3» (надалі – Скаржник), як потенційний учасник процедури закупівлі та потенційний переможець процедури відкритих торгів вважає, що окремі положення тендерної документації суперечать вимогам чинного законодавства та призводять до дискримінації учасників, у тому числі Скаржника. За таких обставин, Скаржник просить Орган оскарження зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Повний текст підстав викладено у Скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження вимог ТД_UA-2020-01-02-000369-b.pdf.p7s 28.01.2020 22:26
- Оскарження вимог ТД_UA-2020-01-02-000369-b.pdf 28.01.2020 22:26
- Оплата за подання скарги.pdf 28.01.2020 22:26
- рішення від 30.01.2020 № 1900 + лист Замовнику.pdf 30.01.2020 21:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.02.2020 № 2996.pdf 18.02.2020 15:23
- рішення від 17.02.2020 № 2996.pdf 20.02.2020 18:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.01.2020 22:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.02.2020 18:33
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2020 21:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконано
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінаційних умов
Номер:
7707ddc22d194c7ea9aeb67785ee22fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-02-000369-b.a1
Назва:
Щодо дискримінаційних умов
Вимога:
1. Відповідно до вимог ТД:
При цьому, товарознавець повинен мати знання (освіту) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство» (надати копії, завірені учасником, документів про освіту) та досвід роботи за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів».
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників.
Просимо пояснити необхідність обмеження кола учасників тільки тими, які мають товарознавців з настільки детально визначеними вимогами до них.
Просимо внести зміни
2. Аналогічним вважається договір, що передбачає постачання яловичини в/к без кістки, яловичини І,ІІ категорії на кістці, свинини без кістки, м’яса курей І ґатунку, філе курячого, печінки ялової, язика ялового.
Чи потрібно підтверджити наявність досвіду поставок кожного з виду м'яса?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2020 23:59
Вирішення:
1. Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
2. Так, потрібно підтверджувати наявність досвіду постачання кожного з виду м’яса.
Статус вимоги:
Не задоволено