-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
Дезінфекційні засоби
Завершена
28 410.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 142.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 142.05 UAH
Період оскарження:
09.01.2020 13:53 - 10.01.2020 14:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги, упереджені дії замовника
Номер:
c3ab03501c7c4e158d1b48a4e53835d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-09-000961-c.b1
Назва:
дискримінаційні вимоги, упереджені дії замовника
Вимога:
Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33600000-6 (дезінфекційні засоби) згідно наступних вимог:
«Новохлор - екстра» концентрат, флакон 1л
«Неостерил» блакитний, флакон 1л
«Саніфект», флакон 1л
Шановний замовнику, шановна головна медсестра, скажіть ,будь ласка ,що із наведених дезінфекційних засобів належить до лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату : хлорвмісний засіб Новохлор-екстра чи антисептичний засіб для шкіри рук Неостерил , чи можливо засіб для дезінфекції та достерилізаційного очищення Саніфект? Це ви так розпочинаєте приховувати корупційні закупівлі, маскуючи дезінфекційні засоби під різні коди, адже тут явно код 2445 . Про те що це договірна закупівля відразу видно, адже жодних вимог до засобів, а навіщо , адже завідомий учасник і так все знає.
Нагадаємо, це закупівля за державні кошти, для державної установи, то ж дотримуватись необхідно чинних законів України, а отже Закону Про публічні закупівлі. Наказ ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 затвердив Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», та виключив неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон Про публічні закупівлі , який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції . Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник не має наміру розглядати еквіваленти, адже окрім відсутності вимог до засобів, відсутній і вираз « або еквівалент». Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.01.2020 17:25
Вирішення:
Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату – ДК 016:2010 - 20.20.1 – 33630000-5 [Дезинфекційні засоби – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33631600-8 – (антисептичні та дезінфікуючі засоби)].Засоби Новохлор», «Неостерил», «Саніфект»,призначені для обробки рук, білизни, поверхонь, посуду, обладнання...
Хочемо зазначити, що код 24450000-3 (агрохімічна продукція)-24455000-8(дезінфікуючі засоби).Ніякого відношення до дезінфікуючих агрохімічної продукції ми не маємо.
Статус вимоги:
Не задоволено