-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Рафіновані олії та жири (олія рафінована).
Торги відмінено
36 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 180.00 UAH
Період оскарження:
09.01.2020 17:05 - 11.01.2020 10:00
Вимога
Без відповіді
Незаконна вимога - надання копії паспорту громадянина
Номер:
cd97c854b4e44e17a89c0d06cb30aba4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-09-001888-c.c4
Назва:
Незаконна вимога - надання копії паспорту громадянина
Вимога:
У п.4 Додатку №5 тендерної документації міститься вимога про надання у складі тендерної пропозиції копії паспорта уповноваженої особи. Дана вимога:
1) Суперечить вимогам Конституції та Закону України «Про захист персональних даних»:
Згідно ст.32 Конституції України не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Відповідно до ч.6 ст.6 Закону України «Про захист персональних даних» не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно ч.1 ст.11. Закону України «Про захист персональних даних» обробка (збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача) персональних даних здійснюється за згодою суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних.
Відповідно до ч.1 ст.14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою цієї фізичної особи.
Отже будь-які дії з персональними даними фізичної особи здійснюються лише з її ЗГОДИ.
Директор (уповноважена особа) ТОВ «КФ «Альянс Україна» не давав згоди ТОВ «КФ «Альянс Україна» чи будь-якій іншій особі на поширення (оприлюднення) його паспорту для ЗАГАЛЬНОГО ДОСТУПУ в мережі інтернет. Тому публічне оприлюднення паспорту в загальному доступі суперечить Конституції та Закону України «Про захист персональних даних».
2) Суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» :
Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є - недискримінація учасників. Згідно ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вимога про надання паспорту є дискримінаційною оскільки позбавляє можливості участі у тендері тих учасників-юридичних осіб, яким їх керівники (уповноважені особи), скориставшись своїми правами визначеними КОНСТИТУЦІЄЮ та Законом України «Про захист персональних даних», не дали згоди на поширення (публічне оприлюднення в загальному доступі в мережі Інтернет) своїх персональних даних, у т.ч. копії паспорта громадянина України.
3) Необгрунтованою та недоцільною:
Повноваження керівника юридичної особи на підписання договору та інших документів тендерної пропозиції підтверджуються не паспортом особи, а іншими документами, що надаються в складі тендерної пропозиції (статутом, наказом про призначення, протоколом загальних зборів засновників підприємства, витягом (випискою) з ЄДРЮОФОПГФ);
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.32 Конституції України,ст.3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
Видалити п.4 Додатку №5 тендерної документації про надання у складі тендерної пропозиції копії паспорта, що посвідчує уповноважену особу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.01.2020 11:59
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційна умова - надання довідки про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів
Номер:
a9b7684735ef4acea9dbcaa3c9a85fe5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-09-001888-c.c3
Назва:
Дискримінаційна умова - надання довідки про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів
Вимога:
В Додатку №4 тендерної документації встановлено умову про подання переможцем тендеру «Оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДФС України, яка повинна бути дійсною на дату її подання замовнику.».
Дана умова суперечить ч.3 ст.17 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) відповідно до якої «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
З 29.10.2019 р. доступ замовників до реєстру Державної податкової служби є відкритим, доказом чого є інформація на сайті Prozorro - https://prozorro.gov.ua/news/v-prozorro-avtomatichno-pereviryatimut-podatkovu-zaborgovanist-uchasnika-tenderu
На підставі вищевикладеного, керуючись ч.3 ст.17 Закону вимагаємо виключити з тендерної документації умову про надання переможцем довідки про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.01.2020 11:52
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційна вимога надання зразків
Номер:
9f063fea78c741b792d9c497ef6d4db6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-09-001888-c.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога надання зразків
Вимога:
Шановний Замовнику!
В тендерній документації міститься дискримінаційна вимога про надання учасниками зразків товару
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ПРИНЦИПІВ закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений ПРИНЦИП «НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановленням у Оголошенні умови надання зразка продукції, порушено принцип «недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується нижченаведеним рішенням АМКУ:
1) В рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. АМКУ зазначено, що зразки не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), отже ця умова є дискримінаційною та не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог ст.30 Закону. Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання зразків товару та можливість дискваліфікації учасника за цим критерієм має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.
За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції. Окремо також необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції проводиться у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт. У разі відсутності в Україні випробувальних лабораторій чи інших організацій, акредитованих на право проведення експертизи (випробувань) зразків відповідної продукції, допускається проведення експертизи (випробувань) зразків такої продукції у випробувальних лабораторіях, які мають необхідну технічну компетентність для їх проведення. У Тендерній документації не встановлено можливості проведення дослідження зразків продукції учасників та не визначено суттєвих елементів такого дослідження (як то суб’єкт дослідження, місце проведення, коло учасників такого дослідження).
2) Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимагати подання зразку Закон НЕ ДОЗВОЛЯЄ.
3) Статтею 30 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції, а саме: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону; 3) наявні підстави, зазначені у ст.17 і ч.7 ст.28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Як вбачається у вказаному переліку підстав ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ЯК НЕ НАДАННЯ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ.
4) Якість товару (зокрема відповідність олії ДСТУ 4492:2017) може перевірятися під час приймання товару поставленого на виконання договору. І покупець у разі виявлення невідповідності може вимагати заміни або повернення товару. Тобто до укладення договору вимагати надання товару замовник не має права.
Таким чином, діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення дослідження таких зразків. Закон не визначає, що неподання зразків продукції або їх можлива невідповідність є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
На підставі викладеного, керуючись визначеними ст.3, 5, 22 Закону ПРИНЦИПАМИ ЗАКУПІВЕЛЬ, ЯКИХ ПОВИННІ ДОТРИМУВАТИСЯ УСІ ЗАМОВНИКИ, у т.ч. ПРИ ДОПОРОГОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу про надання зразків товару як протизаконну та дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.01.2020 11:46
Вимога
Без відповіді
Усунення недоліків тендерної документації
Номер:
cd8daa93da684d098252cc56d7863b4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-09-001888-c.c1
Назва:
Усунення недоліків тендерної документації
Вимога:
В тендерній документації вказано, що олія повинна відповідати вимогам ДСТУ 4492:2005 та мати гарантійний термін зберігання – 24 місяці. Проте на даний час в Україні діє інший ДСТУ на олію соняшникову, а саме ДСТУ 4492:2017, який до того ж не містить вимог про гарантійний термін зберігання саме 24 місяці. Згідно ДСТУ 4492:2017 строк придатності олії визначається на розсуд виробника залежно від технології виробництва.
На підставі викладеного просимо внести наступні зміни до тендерної документації: 1) замінити ДСТУ на діючий, 2)слова "гарантійний термін зберігання – 24 місяці." змінити на "гарантійний термін зберігання – згідно даних виробника"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.01.2020 11:43