• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

охорона об'єктів адміністративних приміщень та прилеглої території

Завершена

560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Період оскарження: 09.01.2020 14:38 - 21.01.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії Замовника

Номер: 6b3da29b332a4c00bdd71c81badf1aa7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-09-001161-c.b6
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга на дії Замовника щодо дискваліфікації БПФ "КОЛЬЧУГА-КІДІС"
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.02.2020 17:14
Автор: Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС", Книш Ольга Федорівна +380667133225 kolchuga.kidis@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного рішення про визнання переможцем

Номер: 89df1fedd52d4c33b17c36328857d205
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-09-001161-c.c5
Назва: Щодо неправомірного рішення про визнання переможцем
Вимога:
Добрий день, шановний Замовнику торгів. ПП “Явір-2000”, як учасник тендеру на закупівлю Охорони об’єктів адміністративних приміщень та прилеглої території, проаналізувавши документи надані Учасником торгів ПП “Сіріус-33” - (Переможець) не погоджується з прийнятим рішенням, викладеним у Протоколі засідання тендерного комітету ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській обл. № 10 від 30.01.2020 року з огляду на наступне. Умовами ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам згідно ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції копії документів про присвоєння та підвищення кваліфікації охоронник (охоронець) на кожного працівника, зазначеного в довідці п.2.2. цього Розділу, з наданням копії Ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники Учасника. ПП “Сіріус-33” у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво охоронника видане ТОВ “Антарес-2000” на ім’я Герасименко Юрія Віталійович № ТА № 40214177 від 19.05.2011 року, але Учасником не надано копії Ліцензії ТОВ “Антарес-2000”, як навчального закладу. Окрім цього, з метою надання охоронних послуг Замовнику Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку №33/1966 від 23.01.2020 р. Про персонал, який залучається до охоронної діяльності на об’єктах ініціатора тендеру, у якій відображені П.І.Б. лише чотирьох охоронників. У той же час згідно встановлених у Державі норм тривалості робочого часу на 2020 рік (Лист Мінсоцполітики України від 29.07.2019р. № 1133/0/206-19) для надання послуг з охорони одним цілодобовим, щоденним постом необхідно задіяти більше чотирьох охоронників (кількість годин охорони на 2020р. одним добовим постом- 8784, річна норма тривалості робочого часу відповідно вищезазначеного документу становить 2002 год. при 40-ка годинному робочому тижні, 8784 : 2002 = 4,39 одиниці персоналу). З урахуванням зазначеного та відпусток і лікарняних для закриття одного цілодобового поста необхідно 5 працівників. Таким чином вказана у тендерній пропозиції ПП “Сіріус - 33” кількість охоронників (4 чол.) не відповідає чинному законодавству в частині тривалості робочого часу та трудовому законодавству. Враховуючи вищевикладене вважаємо, що тендерна пропозиція ПП “Сіріус- 33” не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником та підлягає відхиленню на підставі ч.1,6 п.4 розд. V ТД. Сподіваємося на прийняття Вами правомірного рішення та інформуємо, що ми будемо захищати свої законні інтереси в порядку визначеному Законом "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Дякуємо. Замовником перевірено інформацію про надавача послуг на сайті ТОВ «Антарес-2000», як навчального закладу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

по результатам торгів

Номер: 69e04371f297492c915b187bea697970
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-09-001161-c.b2
Назва: по результатам торгів
Вимога:
В інформаційному листі ДФС України, направленому Суб’єктам господарювання та учасникам тендерних закупівель послуг з охорони з метою попередження порушень діючого законодавства в частині сплати обов’язкових податкових платежів, зазначено, що згідно діючих норм податкового законодавства та з врахуванням обсягів офіційних податків, а саме сплати 22% ЄСВ, 1,5 % військового збору та 18 % податку з доходів фізичних осіб, сума за годину роботи працівника на 2020 рік не повинна бути меншою за 41,12 грн(щодо суб’єктів господарювання які подають послуги та розраховують їх вартість в договорах без ПДВ). Тобто, мінімальна заробітна платня за одну годину роботи працівника має бути 41,12 грн (щодо суб’єктів господарювання які подають послуги та розраховують їх вартість в договорах без ПДВ) та 46,88 грн (відповідно з ПДВ). Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" можливо припустилася помилки при розрахунку вартості послуг або\ і під час здійснення кроку аукціону надавши останню пропозицію в розмірі 277701,00 грн що не відповідає вищезазначеній вимозі ДФС України та діючому законодавству України. Згідно умов тендеру кожний працівник відпрацює: 8040 год /11міс/4охоронці = 182,7 год. Таким чином за 1 год працівник багатопрофільної ПФ «Кольчуга-КІДС» буде заробляти 34,5 грн (277701,00 грн/4 охоронника/11 місяців/182,7 год = 34,5)) Крім того, згідно розділу (ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) п2 Замовник послуги зазначив вимогу, що «Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта та Учасника торгів, в залежності від виду електронної гарантії» З огляду на вказану умову зазначаємо, що учасником Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" не накладено ЕЦП на тендерну пропозицію в закупівлі UA-P-2020-01-09-003574-c (охорона об'єктів адміністративних приміщень та прилеглої території) що унеможливлює перевірку фактичної наявності банківської гарантії. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" не відповідає вимогам Замовника щодо порядку подання тендерної документації. Враховуючи викладене, вважаємо що є всі підстави для дискваліфікації учасника Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Дата опублікування: 28.01.2020 13:01
Опис причини скасування: завчасно подана скарга
Дата скасування: 28.01.2020 13:01
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 6cbe59fa1e6d4d2292fda114fbd75db2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-09-001161-c.b3
Назва: Вимога
Вимога:
В інформаційному листі ДФС України, направленому Суб’єктам господарювання та учасникам тендерних закупівель послуг з охорони з метою попередження порушень діючого законодавства в частині сплати обов’язкових податкових платежів, зазначено, що згідно діючих норм податкового законодавства та з врахуванням обсягів офіційних податків, а саме сплати 22% ЄСВ, 1,5 % військового збору та 18 % податку з доходів фізичних осіб, сума за годину роботи працівника на 2020 рік не повинна бути меншою за 41,12 грн(щодо суб’єктів господарювання які подають послуги та розраховують їх вартість в договорах без ПДВ). Тобто, мінімальна заробітна платня за одну годину роботи працівника має бути 41,12 грн (щодо суб’єктів господарювання які подають послуги та розраховують їх вартість в договорах без ПДВ) та 46,88 грн (відповідно з ПДВ). Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" можливо припустилася помилки при розрахунку вартості послуг або\ і під час здійснення кроку аукціону надавши останню пропозицію в розмірі 277701,00 грн що не відповідає вищезазначеній вимозі ДФС України та діючому законодавству України. Згідно умов тендеру кожний працівник відпрацює: 8040 год /11міс/4охоронці = 182,7 год. Таким чином за 1 год працівник багатопрофільної ПФ «Кольчуга-КІДС» буде заробляти 34,5 грн (277701,00 грн/4 охоронника/11 місяців/182,7 год = 34,5)) Крім того, згідно розділу (ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) п2 Замовник послуги зазначив вимогу, що «Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта та Учасника торгів, в залежності від виду електронної гарантії» З огляду на вказану умову зазначаємо, що учасником Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" не накладено ЕЦП на тендерну пропозицію в закупівлі UA-P-2020-01-09-003574-c (охорона об'єктів адміністративних приміщень та прилеглої території) що унеможливлює перевірку фактичної наявності банківської гарантії. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" не відповідає вимогам Замовника щодо порядку подання тендерної документації. Враховуючи викладене, вважаємо що є всі підстави для дискваліфікації учасника Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Дата опублікування: 28.01.2020 13:01
Опис причини скасування: завчасно подана скарга
Дата скасування: 28.01.2020 13:01
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 37cf95c5b60e445187ad73f68378664d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-09-001161-c.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Вивчивши документи тенедерної пропозиції та перебіг торгів, які відбулися 27.01.2020 року вимагаємо дискваліфікувати БПФ «Кольчуга-КІДІС» з наступних обставин. В інформаційному листі ДФС України, направленому Суб’єктам господарювання та учасникам тендерних закупівель послуг з охорони з метою попередження порушень діючого законодавства в частині сплати обов’язкових податкових платежів, зазначено, що згідно діючих норм податкового законодавства та з врахуванням обсягів офіційних податків, а саме сплати 22% ЄСВ, 1,5 % військового збору та 18 % податку з доходів фізичних осіб, сума за годину роботи працівника на 2020 рік не повинна бути меншою за 41,12 грн(щодо суб’єктів господарювання які подають послуги та розраховують їх вартість в договорах без ПДВ). Тобто, мінімальна заробітна платня за одну годину роботи працівника має бути 41,12 грн (щодо суб’єктів господарювання які подають послуги та розраховують їх вартість в договорах без ПДВ) та 46,88 грн (відповідно з ПДВ). Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" можливо припустилася помилки при розрахунку вартості послуг або\ і під час здійснення кроку аукціону надавши останню пропозицію в розмірі 277701,00 грн що не відповідає вищезазначеній вимозі ДФС України та діючому законодавству України. Згідно умов тендеру кожний працівник відпрацює: 8040 год /11міс/4охоронці = 182,7 год. Таким чином за 1 год працівник багатопрофільної ПФ «Кольчуга-КІДС» буде заробляти 34,5 грн (277701,00 грн/4 охоронника/11 місяців/182,7 год = 34,5)) Крім того, згідно розділу (ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) п2 Замовник послуги зазначив вимогу, що «Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта та Учасника торгів, в залежності від виду електронної гарантії» З огляду на вказану умову зазначаємо, що учасником Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" не накладено ЕЦП на тендерну пропозицію в закупівлі UA-P-2020-01-09-003574-c (охорона об'єктів адміністративних приміщень та прилеглої території) що унеможливлює перевірку фактичної наявності банківської гарантії. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" не відповідає вимогам Замовника щодо порядку подання тендерної документації. Враховуючи викладене, вважаємо що є всі підстави для дискваліфікації учасника Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Дата опублікування: 28.01.2020 08:30
Опис причини скасування: завчасно подана скарга
Дата скасування: 28.01.2020 08:30
Вимога
Вирішена

вимога щодо усунення дискримінаційних вимог ТД

Номер: d56bec3b90fc44568520fb1550863db3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-09-001161-c.c1
Назва: вимога щодо усунення дискримінаційних вимог ТД
Вимога:
Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає таке: 1.1. Довідка Учасника за підписом уповноваженої особи та завірена печаткою підприємства* про наявність (на день подання пропозицій) в межах Полтавської області діючого підрозділу охорони учасника із зазначенням його адрес(и) розташування, номерів телефонів відповідальних осіб; 1.2. Довідка Учасника за підписом уповноваженої особи та завірена печаткою підприємства* про наявність чи відсутність: - головного офісу чи представництва (обов′язково надання документального підтвердження наявності офісного приміщення у м. Полтава. У разі, якщо приміщення не належить Учаснику - надати копії договорів оренди або суборенди); Вимоги Замовника, що Учасник повинен мати офіс у м. Полтаві, а також діючий підрозділ охорони в межах Полтавської області, суттєво обмежують коло учасників та порушують основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме, ведуть до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. До того ж абсурдно стверджувати, що для забезпечення функціонування одного цілодобового поста охорони знадобиться офіс та окремий підрозділ охорони. Як Вам мабуть відомо з практики організації фізичної охорони, будь-який учасник-переможець торгів з будь-якого регіону України в змозі забезпечити надійну охорону обєкта в Полтаві, а також дієвий контроль за своїми охоронниками. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У нас як потенційного учасника торгів є підстави вважати, що дані дискримінаційні вимоги в тендерній документації прописані під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленість в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення. З огляду на викладене, вимагаємо виключити з тендерної документації незаконні вимоги, а саме: про наявність (на день подання пропозицій) в межах Полтавської області діючого підрозділу охорони учасника із зазначенням його адрес(и) розташування, номерів телефонів відповідальних осіб; про наявність чи відсутність: - головного офісу чи представництва (обов′язково надання документального підтвердження наявності офісного приміщення у м. Полтава. У разі, якщо приміщення не належить Учаснику - надати копії договорів оренди або суборенди). Залишаємо за собою право надіслати до контролюючих або правоохоронних органів для реагування цю нашу вимогу і Вашу відповідь на неї.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Шановний Учаснику, Вашу вимогу розглянуто на засіданні тендерного комітету. Внесено зміни до тендерної документації .
Статус вимоги: Задоволено