-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина (деревина дров’яна непромислового використання)
Завершена
541 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 706.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 706.00 UAH
Період оскарження:
09.01.2020 15:11 - 26.01.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінуюча частина в ТД
Номер:
21949587e5684ae28d0d3ed2176619d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-09-001292-c.b1
Назва:
Дискримінуюча частина в ТД
Вимога:
Добрий день. Уважно ознайомившись з наданою Вами тендерною документацією для закупівлі, хочу звернути Вашу увагу на Додаток №1, п.п. 1.1. Ця частина є дискримінацію учасників! Ви, вимагаєте, цитую:
«1.1. Копії документів, підтверджуючих наявність складу (місця складування) на території Савранського району Одеської області (якщо споруди для зберігання належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель чи території на зберігання товару, в іншому випадку – договір оренди об’єктів нерухомості для зберігання товару, або договір про надання складських послуг на зберігання товару.»
Ця примітка ні як не впливає на невідповідність учасників технічним та якісним вимогам, а тільки дуже звужує конкуренцію що призводить до дискримінації учасників. Чим порушуєте ч.4 ст.3, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 і не тільки.
Прошу Вас виключити примітку 1.1 додатку №1. Дискримінуючи частини цього додатку, не можуть бути кваліфікаційними, оскільки:
1) наявність складського приміщення (місця складування) конкретно на території Савранського району Одеської області не впливають на якість.
2) Наявність складського приміщення у постачальники на цей предмет закупівлі, не обов’язкова зовсім. Так як не потребує спеціального зберігання, тим паче переможець може поставляти товар прямо від виробника до ваших складських приміщень не маючи складу.
Або поясніть свою позицію не відступаючи від ЗУ «Про публічні закупівлі», чому в закупівлі послуг на поставку, такі дискримінуючи умови не є дискримінаційними та мають місце бути? При прийнятті рішення прошу звернути увагу на рішення АМКУ в подібних ситуаціях. Подібні рішення не є одиничними в своєму існуванні.
Рішення АМКУ:
№1758-р/пк-пз від 04.04.2017
№1207-р/пк-пз від 14.03.2017
Пов'язані документи:
Учасник
- № 1207-рпк-пз від 14.03.2017.pdf 14.01.2020 13:05
- №1758-рпк-пз від 04.04.2017.pdf 14.01.2020 13:05
Дата подачі:
14.01.2020 13:05
Вирішення:
На вашу вимогу UA-2020-01-09-001292-c.b1 від 14.01.2020 року надаємо роз'яснення:
Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимогу у п. 1.1 «Копії документів, підтверджуючих наявність складу (місця складування) на території Савранського району Одеської області (якщо споруди для зберігання належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель чи території на зберігання товару, в іншому випадку – договір оренди об’єктів нерухомості для зберігання товару, або договір про надання складських послуг на зберігання товару.». Оскільки у замовника відсутня можливість зберігати дрова на власному складі, тому Додатком 3 до тендерної документації п. 4 встановлено «Строки поставки – протягом 2020 року. Поставка здійснюється … протягом шести годин з моменту одержання відповідної заявки від Замовника.». Наявність такої вимоги не має відношення до якості товару, а відноситься до своєчасної доставки товару в найкоротші строки до котельні з метою безперебійного постачання тепла в лікарню де знаходяться постійно хворі люди. наявність такої вимоги зумовлена на сам перед з тією метою, аби товар зберігався та безперебійно підвозився з недалекої відстані, що вкрай необхідно для безперебійної роботи котельні нашого закладу, оскільки маємо вже неприємний досвід постачання палива в зимній період з далекої відстані з порушеннями термінів поставки та формальними відписками постачальників про різного типу форс-мажори та перекриті дороги, що призводило до зниження температури в приміщеннях нашого закладу. Рішення АМКУ не є прецедентом та дуже часто по одному і тому ж випадку приймаються абсолютно різні.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах як власників складських приміщень, так і орендарів таких приміщень. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на можливість використання учасником не лише власної матеріально-технічної бази, але й можливості її залучення на підставі договору оренди чи договору про надання послуг вважаємо що жодної дискримінаційної складової у даному випадку не має.
Статус вимоги:
Відхилено