• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

бензин А-95

Завершена

198 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 993.00 UAH
Період оскарження: 09.01.2020 12:54 - 15.01.2020 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення умов закупівлі та Закону України Про Державні Закупівлі

Номер: 2c0f15622a33405fbd3f2f328618afd6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-09-000750-c.a1
Назва: Порушення умов закупівлі та Закону України Про Державні Закупівлі
Вимога:
Згідно реверсивного аукціону ТОВ "МОТТО КАРД" є переможцем за найнижчою ціною. Наше Товариство було дискваліфіковане з порушенням Закону України Про Державні Закупівлі на користь ТОРВ "ОККО КОНТРАКТ". Згідно Закону України Про Держанві Закупівлі , а саме ст. 5 ч. 3 та ст. 3 Замовник порушує умови рівних прав Учасників, надаючи перевагу одному Учаснику, висуваючи умови закупівлі, під які підходить тільки один Учасник, тим самим , порушуючи права інших Учасників.Одним із принципів здійснення закупівель є принцип не дискримінації учасників, встановлений в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Інформація щодо дотримання принципу недискримінації передбачено статтею 5 Закону. Зокрема, в частині третій цієї статті зазначено, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників . Просимо врахувати вищеперелічене, та переглянути результати закупівлі.Задля дотримання рівних прав Учасників процедури Закупівлі та не порушення Закону Замовник не може встановлювати умови переліку АЗС тільки власні та арендовані.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. У свою чергу, у разі здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, з використанням електронної системи закупівель (далі – система) застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “ПРОЗОРРО”від 19.03.2019 № 10. Серед документів, наданих ТОВ «МОТТО КАРД» до тендерної пропозиції, наявна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, що є предметом закупівлі, в якій наведений перелік його автозаправних станцій з адресами, зокрема в м. Маріуполі, із зазначенням партнерського договору № 19/11 -МК - ЛП від 19.11.2018 (Додаток 3 технічне завданнят 16.pdf).. При вирішенні питання щодо тендерної пропозиції ТОВ «МОТТО КАРД» розглядалися і договори, зазначені у «Додатку 1 Договори з партнерами ч. 1.pdf», але: - по-перше, за ними ТОВ «МОТТО КАРД» є покупцем; - їх умови, зокрема предмет та зобов’язання сторін, не передбачають можливості користування зазначеними в них автозаправними станціями третіми особами – за договорами, в яких постачальником пального є ТОВ «МОТТО КАРД»; Договірні відносини можуть існувати тільки між Комунальним некомерційним підприємством «ЦПМСД №4 м.Маріуполя» та учасником-переможцем торгів, при цьому ТОВ «Лакі Пстрол», який гарантує відпуск пального по талонам ТОВ "MOTTO КАРД" у м. Маріуполь, не є учасником трогів UA-2020-01-09-000750-c Саме ці обставини бралися до уваги при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МОТТО КАРД».
Статус вимоги: Не задоволено