-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Торфобрикет (брикети торфові, напівбрикети торф'яні)
Завершена
471 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 357.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 357.10 UAH
Період оскарження:
09.01.2020 10:31 - 20.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
e67d6d0b0e714587ae42156645922abb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-09-000254-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога на рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- img002.jpg 08.02.2020 15:09
- img001.jpg 08.02.2020 15:09
Дата подачі:
08.02.2020 15:09
Вирішення:
Клесівською селищною радою Сарненського району Рівненської області 09.01.2020 року оголошено закупівлю відкриті торги за предметом: «Торфобрикет (брикети торфові, напівбрикети торф’яні)»(за ДК 021:2015 «09110000-3 Тверде паливо»), яка відбулася 27 січня 2020 року .
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
При здійсненні розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі тендерний комітет керувався принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з цим, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих істотних обставин в частині виконання чи невиконання учасниками закупівлі, вимог, що передбачені умовами тендерної документації.
Оскільки, учасник закупівлі ФОП Невірковець Дмитро Миколайович надав свою тендерну пропозицію у вигляді, що відповідає умовам тендерної документації (далі по тексту - Документація), фактів, які б надавали право Замовнику обґрунтовано з посиланням на положення тендерної документації відхилити учасника закупівлі ФОП Невірковця Д.М. встановлено не було – Замовник торгів зобов’язаний був прийняти відповідне рішення про визначення його переможцем закупівлі, яке оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 03.02.2020 №13. Тому, за наслідком оприлюднення вказаного протокольного рішення, в системі електронних закупівель було сформовано Повідомлення про намір укласти Договір про закупівлю з ФОП Невірковцем Дмитром Миколайовичем.
В пояснення щодо законності підстав невідхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Невірковця Д.М. зазначаємо, що Замовник здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України, керуючись лише істотними обставинами щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі:
1) Зміст Листа №5 від 21.01.2020 - Погодження з умовами договору, що поданий в складі пропозиції Учасника-переможця є ніщо інше як допущення формальної помилки, оскільки Учасник-переможець надав підписаний проект договору, що свідчить про те, що Учасник-переможець згідний з умовами проекту договору. Крім того, заповнені пункти підписаного проекту договору ніяк не впливають на зміст тендерної пропозиції Учасника-переможця.
2) Зміст Довідки про виконання аналогічного договору №4 від 23.01.2020, яка подана в складі пропозиції Учасника-переможця, свідчить про те, що ФОП Невірковець Д.М. уклав Договір з КП «Волинський обласний санаторій Згорани», який знаходиться за адресою: Волинська обл., Любомильський р-н., с.Згорани, вул.Шевченка, 40. Тобто, в довідці довільної форми, яку надав Учаник-переможець, вказано найменування замовника та його місцезнаходження. Інформація про предмет договору, контактний телефон, обсяг поставки товару вказана в сканованій копії аналогічного договору, наданого Учасником-переможцем (Договір №234 від 27.12.2019). Тобто, відсутність повної інформації в наданій довідці довільної форми, за наявності цієї інформації в іншому документі, ніяк не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника-переможця.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що положення частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації, зокрема передбачали: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих сторінках документів, технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться також:
- технічні, механічні, орфографічні та інші помилки, допущені в документах, що підготовлені безпосередньо учасниками та подані ними в складі тендерної пропозиції (наприклад, зазначення в документах русизмів, сленгових слів);
- незавірення окремої сторінки (сторінок) документу підписом та/або печаткою (за наявності) Учасника торгів;
- зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі, якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад, замість надання довідки довільної форми Учасник надав лист-пояснення).
- не надання копій усіх сторінок паспорта фізичної особи та фізичної особи-підприємця, які є Учасником;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції Учасника (наприклад: не зазначено код ЄДРПОУ або адреса або номер телефону проте ця інформація зазначена на фірмовому бланку або на відбитку печатки Учасника або в інших документах);
- відсутність в тендерній пропозиції номерів телефонів, невірне зазначення місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи або фізичної особи – підприємця;
- зазначення в документах Учасника старої назви вулиці, міста, підприємства (установи) тощо, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» від 09.04.2015 року № 317.
Замовник не зобов’язаний приймати пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названо вище, але вищевказаний перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним.
Рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету.
3) Що стосується відсутності печатки на видатковій накладній, то згідно Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями" від 23.03.2017 р. № 1982-VIII, печатка не належить до обов’язкових реквізитів первинного документа. Крім того, норма частин 1 та 3 ст. 581 ГКУ абсолютно чітко вказує: навіть за наявності печатки суб’єкт господарювання не зобов’язаний її застосовувати. Тобто її відсутність/наявність абсолютно не впливає на дійсність первинного документа.
Отже, з врахуванням присутніх інших наявних документів в складі пропозиції, у тому числі і підготовлених самостійно учасником, комітет дійшов висновку про значення допущеної неточності в якості формальних помилок, тобто такої що не нівелює потенціал тендерної пропозиції.
Відтак, Ваше твердження щодо необ’єктивності здійснення розгляду тендерної пропозиції є ніщо інше, як власна суб’єктивна думка, котра не обґрунтована належними доказами з посиланням на чітко встановленні вимоги за тендерною документацією.
Крім того, наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. тендерний комітет Замовника зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що Ваша вимога спрямована виключно на ініціювання відміни прийнятого рішення про визначення Учасника-переможця задля отримання вигідного для себе результату, в той час коли підстави за Вимогою не містять жодного об’єктивного та належного доказування.
Статус вимоги:
Відхилено